اخبار استانیایران کسب و کار

ارزانترین خدمات لوله بازکنی ستارخان با پیشرفته ترین دستگاهها

محتوای خبر پنهان

خدمات لوله بازکنی ستارخان

  • انجام کلیه خدمات لوله بازکنی ستارخان به صورت فوری، بدون کثیف کاری توسط همکاران با اخلاق
  • خدمات چاه بازکنی و تخلیه چاه ستارخان. رفع هرگونه گرفتگی، بوی بد فاضلاب و غیره.
  • تشخیص دقیق محل گرفتگی لوله ها در ساختمان های واقع در ستارخان، رفع گرفتگی لوله ها با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز دنیا بدون خرابکاری و کثیف کاری و خدماتی نظیر لوله بازکنی سعادت آباد
  • بیرون آوردن اشیا ارزشمند، طلا و یا گوشی از چاه یا لوله توالت با استفاده از روش های پیشرفته و دستگاه های مخصوص.
  • ارائه کلیه خدمات مربوط به تخلیه چاه توالت فرنگی و ایرانی، باز کردن گرفتگی توالت فرنگی بدون خرابکاری و یا شکستن توالت با استفاده از دستگاه تراکم هوا.
  • تشخیص دلیل بوی بد فاضلاب و رفع آن.
  • رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی آشپزخانه و رفع تخلیه کند آب.
  • تشخیص محل نم و رطوبت در ساختمان و رفع بوی رطوبت.
  • انجام تمام خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران

تماس با لوله بازکنی در هر ساعت از شبانه روز

چنانچه با هریک از مشکلات گفته شده روبرو شوید، اگر متوجه شدید که آب سینک ظرفشویی به کندی تخلیه می شود، بوی بد فاضلاب را در حمام یا توالت حس می کنید، به هنگام شستن حیاط منزل، آب در اطراف لوله جمع می شود، قبل از اینکه خرابی جبران ناپذیری به بار بیاورد یا باعث شود که متحمل هزینه تعمیرات شوید، با ما تماس بگیرید و قبل از اینکه دیر شود، با هزینه ای به مراتب کمتر از هزینه تعمیرات ناشی از خرابی، نسبت به رفع گرفتگی لوله اقدام کنید. ممکن است به خدمات لوله بازکنی شهرک غرب نیاز داشته باشید.

یک نکته ی مهم دیگر، توجه به ترکیدگی یا نشتی آب از لوله ها می باشد. این مسئله به قدری مهم است که حتی نمی توان امروز را به فردا انداخت. یکی از مهمترین نشانه های این مسئله بوی نم است و بعد از آن تغییراتی در هزینه ی فیش آب. هر زمانی که متوجه چنین مشکلی شدید بلافاصله برای رفع آن اقدام کنید.

اعزام نزدیک ترین سرویس کاران در کمترین زمان

خرابی و گرفتگی لوله مشکلی نیست که بتوانید رفع ایراد آن را به حتی ساعتی بعد موکول کنید. در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره های لوله بازکنی جنت آباد و لوله بازکنی ستارخان و مجموعه لوله بازکنی ارزان تماس گرفته و درخواست اعزام سرویس کار به محل را داشته باشید.

همکاران با اخلاق و با تعهد لوله بازکنی ما در منطقه ستارخان همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا بدون خرابی و بدون هزینه اضافی نسبت به رفع دائمی مشکل گرفتگی لوله ها یا بوی بد فاضلاب اقدام نمایند. همچنین در زمینه تخلیه چاه معمولی و تخلیه چاه سپتیک نیز می توانید با ما تماس بگیرید. چون ما دارای ماشین ها و ابزارهای با قدرتی هستیم که می توانیم به راحتی چاه را به طور کامل تخلیه کنیم و با استفاده از نیروی انسانی لایروبی چاه نیز به سرعت انجام خواهد گرفت.

روش های جلوگیری از گرفتگی لوله ها

بهترین کار برای اینکه از گرفتگی لوله ها در امان بمانید این است که از ورود هرچیزی که موجب گرفتگی لوله ها می شود جلوگیری کنید. اما گاهی اوقات ورود مواد ریز به خصوص از طریق سینک ظرفشویی ناگزیر به نظر می رسد. بهترین تصمیم این است که از درپوش های فلزی و پلاستیکی که مخصوص ورودی لوله ها تعبیه شده است استفاده کنید. استفاده از این درپوش ها در حمام بهترین مانع برای ورود مو به داخل لوله حمام نیز است. ممکن است به خدمات لوله بازکنی شهرک ولیعصر تهران نیاز پیدا کنید.

در خصوص جلوگیری از سینک ظرفشویی هم چند نکته ساده را رعایت کنید:

  • از توری های مخصوص برای دهانه لوله سینک ظرفشویی استفاده کنید. قبل از شستشوی ظروف، با یک تکه ابر یا دستمال، باقی مانده غذا و چربی ظروف را در یک کیسه فریزر ریخته و درون سطل زباله بیاندازید.
  • رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در لوله بازکنی ستارخانبه هنگام شستن میوه و سبزیجاتی که گل و لای دارند، به خصوص شستن سیب زمینی، ابتدا آنها را داخل لگن پرآب بشورید تا همه خاک و گل آن در لگن ته نشین شود. سپس اب لگن را می توانید داخل گلدان ها بریزید. با اینکار هم در مصرف آب صرفه جویی کرده اید هم از ورود گل و ته نشین شدن آن در لوله ها جلوگیری کرده اید.
  • لوله بازکنی ارزان در ستارخانهر چند وقت یکبار، یک کتری آب جوش داخل لوله سینک بریزید تا اگر چربی هم در دیواره های لوله رسوب کرده باشد، با این آب جوش از لوله کنده و وارد فاضلاب شود. البته دقت کنید داغی آب به قدری نباشد که اتصالات لوله ها را تخریب کند.

تشخیص علت گرفتگی لوله و رفع دائمی آن

گاه شدت گرفتگی لوله جزئی بوده و شاید بتوان آن را با یک فنرزنی رفع کرد. ولی در اغلب اوقات با توجه به اینکه گرفتگی لوله در دراز مدت تبدیل به یک گرفتکی کلی می شود که سبب کندی تخلیه آب و جمع شدن آب می شود. خود این مساله باعث بروز خرابکاری و بوی بد فاضلاب در محل می شود که باید به طور اساسی نسبت به رفع آن اقدام کرد.

متاسفانه برخی افراد سودجو از استیصال صاحبخانه در آن زمان سوءاستفاده کرده و با رفع مقطعی گرفتگی لوله و اخذ وجه به عنوان حق الزحمه، باعث ایجاد بی اعتمادی در این صنف شده اند. یا حتی در مواردی دیده شده که یک محلول با چند ترکیب ساده را درست کرده و به قیمت های گزاف به مردم می فروشند و ادعا می کنند که تمام گرفتگی ها را با این محلول می شود باز کرد. اما مراقب باشید که فریب این افراد را نخورید.

ما مفتخر هستیم که با بکارگیری سرویس کاران فنی و باتجربه که تعهد اخلاقی نسبت به این کار دارند، توانسته ایم در بین ساکنین منطقه ستارخان نامی نیک از خود به جای گذاریم، چرا که شعار ما همواره رفع دائمی گرفتگی لوله و لوله بازکنی ستارخان با کمترین هزینه و بدون خرابی می باشد. تابستان و زمستان و هر زمانی از سال که باشد، و در هر دمایی که باشد، قیمت های ما متغییر نیست و حتی برای لوله بازکنی شهران نیز قیمت ثابت و مشخصی داریم و این یکی از ویژگی مهم لوله بازکنی ما است.

علاوه بر بازکردن گرفتگی لوله در سایر زمینه های خدماتی نیز می توانید روی ما حساب کنید. اگر نیاز به حفر چاه است یا اگر نیاز به لوله کشی ساختمان نو یا تعویض لوله کشی ساختمان های قدیمی هست می توانید با یک تماس درخواست نیرو دهید که ما بعد از  20 دقیقه در محل خواهیم بود.

رفع گرفتگی لوله با ژنراتور لوله بازکنی

حتماً اسم فنر برقی یا فنر لوله بازکنی را شنیده اید که همان ژنراتور لوله بازکنی است. اولین گزینه برای رفع گرفتگی لوله ها همان استفاده از فنر برقی است. تفاوت فنر برقی با فنر دستی در برقی بودن آن است به این صورت که همان فنر لوله بازکنی به موتوری برقی وصل شده که دوران ان به وسیله انرژی الکتریکی قدرت آن را افزایش می دهد بطوری که هر نوع گرفتگی در داخل لوله را باز می کند.

عمده استفاده از فنر لوله بازکنی برقی برای رفع گرفتگی های چاه توالت، کف شوی حیاط که ناشی از مواد سخت نظیر سنگ، خاک و آجر است و کف شوی حمام مفید بوده و هر نوع گرفتگی را باز می کند.

مزایای استفاده از فنر لوله بازکنی برقی

  • قدرت بالای فنربرقی لوله بازکنی
  • مفید برای باز کردن گرفتگی لوله ها با مواد سخت نظیر سیمان
  • لوله بازکنی ستارخان بدون کثیف کاری
  • اتصال به برق شهری و نبود محدودیت جهت تامین برق فنر برقی

آموزش فنرزدن لوله فاضلاب حمام جهت رفع گرفتگی لوله حمام

همانطور که در مقاله های قبلی هم اشاره شده است، راه حل های زیادی برای رفع گرفتگی لوله ها وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله حمام می باشد که اتفاقاً روش آسان و در دسترسی می باشد که اگر فنر لوله بازکنی داشته باشید، براحتی می توانید گرفتگی لوله ها را رفع کنید و کمتر نیاز به تماس با لوله بازکنی ستارخان داشته باشید.

گرفتگی لوله حمام معمولاً با وسایل و قطعات بزرگ اتفاق نمی افتد، چرا که ورودی و دهانه لوله حمام کوچک است، در بعضی جهات هم همین کوچک بودن دهانه لوله باعث می شود که گرفتگی لوله خیلی سریع اتفاق بیوفتد و به دنبال آن مشکلات زیادی برای ساکنین خانه بوجود بیاورد. البته که می توانید برای رفع مشکل با لوله بازکنی تهران تماس بگیرید.

طریقه فنرزدن لوله فاضلاب یا فنر زدن چاه فاضلاب حمام

توصیه اول ما این است که یک فنر لوله بازکنی دستی در منزل داشته باشید، چرا که میزان و سرعت چرخش آنها بستگی به میزان نیرویی است که شما به آنها وارد می‌کنید و کنترل آن دست خود شماست. از این فنر می توانید برای رفع گرفتگی لوله توالت، کفشور حیاط یا پارکینگ، کفشور آشپرخانه و غیره استفاده کنید.

ابتدا درپوش لوله حمام را بردارید و سر فنر لوله بازکنی را به آرامی داخل لوله هدایت کنید. می توانید برای حرکت راحت تر فنر داخل لوله کمی شامپو یا شوینده دیگر داخل لوله بریزید تا ومحیط لوله لغزنده شود. این کار را تا جایی ادامه دهید که به زانویی لوله برسید. در این زمان کمی چرخش و حرکت فنر را تغییر دهید تا زانو را رد کند. زمانی که سر فنر به محل گرفتگی برسد، خودتان متوجه می شوید و پیشروی فنر متوقف می شود. در این زمان باید فنر را در جهت عقربه های ساعت به آرامی بچرخانید تا جایی که احساس کنید چرخش فنر به حالت عادی و روان درآمده است.

در هنگام فنرزدن لوله فاضلاب حمام ، ممکن است احساس کنید که فنر داخل لوله نمی چرخد. در این مواقع اصلاً نیروی زیادی بر روی فنر وارد نکنید و کمی فنر را به سمت عقب بکشید و از کمی بالاتر شروع به چرخاندن کنید و کم کم فنر را به جلو هل دهید. در صورتی که با فشار زیاد اینکار را انجام دهید یا فنر را خواهید شکست یا باعث سوراخ شدن لوله می شوید که مشکلی به مشکلات خود خواهید افزود.

در آخر هر زمانی که احساس کردید چرخش فنر به حالت عادی درآمده است، فنر را در جهت عکس عقربه های ساعت بچرخانید و به آرامی فنر را از لوله خارج کنید تا موادی هم که باعث گرفتگی لوله شده است، همراه فنر از لوله خارج شود.

تخلیه چاه و لوله بازکنی شبانه روزی در ستارخان

حادثه هیچ گاه خبر نمی کند. این جمله در مورد حوادث مربوط به گرفتگی و ترکیدگی لوله های ساختمان هم صدق می کند. شما اگر از قبل می دانستید که قرار است با این مشکل مواجه شوید، قطعاً برای آن چاره ای می اندیشیدید که اصلا این اتفاق نیوفتد. ولی خب گاهی به دلیل کهنگی و فرسودگی لوله ها و تاسیسات ساختمان، گاه به دلیل سهل انگاری، تجمیع تدریجی چربی و رسوبات، افتادن شی در لوله و هر دلیل دیگری این اتفاق می افتد و چاره ای جز تماس با یک شرکت معتبر مانند تخلیه چاه تهران ندارید.

این که شرکتی که انتخاب می کنید معتبر باشد بسیار مهم است. چون اخیراً عده ی خیلی زیادی به جرگه ی لوله بازکنی پیوسته اند که علاوه بر نداشتن تجربه کافی، تخصص هم ندارند. این تیم ها با دادن قیمت های پایین توجه مردم را به خود جلب می کنند و از آنجایی که هزینه های زندگی بسیار بالا است و مردم دائماً به دنبال قیمت مناسب هستند، این گروه را انتخاب می کنند. اما برای جبران عواقب کار آن ها باید 10 برابر هزینه های معمول متحمل ضرر شوند.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز، با لوله بازکنی شبانه روزی ستارخان و یا لوله بازکنی مرزداران تماس گرفته و منتظر رسیدن سرویس کار باشید. سرویس کاران لوله بازکنی ما در عرض 20 الی 30 دقیقه در محل حاضر خواهند بود. اگر مایل هستید کار شما بهتر انجام گیرد بهتر است، اگر چیزی در مورد علت گرفتگی های لوله می دانید، به نفرات بگویید تا بتوانند ابزار مناسب را برای لوله بازکنی انتخاب کنند. این کار باعث می شود زمان کمتری مصرف شود.

هزینه لوله بازکنی ستارخان چقدر است؟

این یکی از سوالات پر تکرار از سرویس کاران شاغل در شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه است که لازم است در اینجا به شرح چند عامل تاثیر گذار در قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه در محلات و مناطق مختلف تهران بپردازیم.

زمانی که طول می کشد تا گرفتگی لوله ها به طور کامل رفع شود

اگر گرفتگی لوله ها با مواد سخت باشد و مدت زمان بیشتر و تجهیزات پیشرفته تری برای لوله بازکنی ستارخان مورد استفاده قرار بگیرد، قطعاً هزینه بیشتری را نیز می طلبد.

مکان دسترسی به لوله گرفته شده نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی ستارخان خواهد بود.

اینکه به قول معروف محل قرارگیری لوله دستگیر باشد یا اینکه سرویس کار هنگام کار در زحمت و سختی باشد، قیمت را تغییر می دهد. تخلیه چاه ستارخان و رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب را به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با استفاده از بهترین دستگاه های لوله بازکنی هر نوع گرفتگی را برای شما رفع کنیم. ما تعهد می دهیم که تغییر محلات تهران و موقعیت جغرافیایی و اقتصادی محل لوله بازکنی تاثیری بر قیمت نخواهد داشت و ما طبق تعرفه انجمن صنفی نرخ های خود را تعیین می کنیم. شما را به مطالعه مقاله لوله بازکنی بلوار فردوس دعوت می کنم.

لوله بازکنی در شرایط کرونا

اصلاً نگران این موضوع نباشید. کلیه سرویس کاران ما با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، التزام به استفاده از ماسک و دستکش، در محل حاضر شده و بدون کثیف کاری اقدام به رفع گرفتگی لوله و لوله بازکنی در ساختمان های منطقه ستارخان، خواهند نمود.

تضمینی برای باز شدن لوله ها و رفع گرفتگی لوله وجود دارد؟

ما معتقدیم که گرفتگی لوله چه جزئی و چه کلی قابل باز شدن هست، ممکن است زمان آن با توجه به شدت گرفتگی و نوع موادی که موجب گرفتگی لوله شده است، تفاوت داشته باشد، ولی هر نوع گرفتگی لوله قابل باز شدن است.

در چه ساعاتی از شبانه روز می توان از خدمات لوله بازکنی ستارخان استفاده کرد؟

در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به اعزام سرویس کار داشتید، با ما تماس بگیرید.

وضعیت سرویس لوله بازکن ستارخان و موقعیت فنی کار

اهالی محله ستارخان تهران می توانند در صورتی که دچار مشکلات گرفتگی لوله و چاه شدند با شماره تلفن تکنسین چاه بازکنی ستارخان تماس گرفته و به صورت فوری و تضمینی اقدام به رفع مشکل شان کنند. جدول زیر اطلاعات کامل تری نسبت به فنی کار در محدوده لوله بازکنی ستارخان به شما می دهد:

فاصله تقریبی نزدیکترین لوله بازکنی به شما        5کیلومتر

ساعت کار متخصص              24ساعته و بدون تعطیلی

سابقه کار متخصص                14سال سابقه کار

شرح خدمات            خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی

سطح مهارت           درجهیک

لوله بازکنی ستارخان را بیشتر بشناسید

لوله بازکنی ستارخان 24 ساعته آماده ارائه خدمات می باشد که در هر خیابانی باشید، نزدیک ترین لوله بازکن سیار به شما را پیدا می کند و در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام می کند.

ستارخان در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد و دسترسی خوبی به مرکز و غرب تهران دارد. از خیابان های معروف ستارخان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    خیابان بهبودی

    خیابان دریان نو

    خیابان حبیب الله

    خیابان نصرت

    خیابان شادمهر شادمان

    و…

“خدمات لوله بازکنی ستارخان تضمینی و به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انجام می شود. افراد لوله بازکن ماهر ستارخان در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و انواع خدمات از قبیل رفع گرفتگی لوله، رفع بوی بد فاضلاب، درآوردن جسم از چاه و… را با قیمت مناسب، ارائه می دهند.”

کادر متخصص لوله بازکنی در ستارخان چه خدماتی را ارائه می دهند؟

متخصصین لوله بازکنی در ستارخان نه تنها خدمات چاه بازکنی ارائه می دهند بلکه خدمات متنوعی را در راستای لوله بازکنی به ساکنین منطقه ستارخان ارائه می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب شهری و خانگی با پیشرفته ترین دستگاه های لوله بازکنی برقی همراه با فنر فولادی، بدون خرابی و به طور تضمینی؛
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی با روش های اصولی و کم هزینه؛
  • رفع بوی بد فاضلاب و چاه توالت؛
  • بیرون آوردن اشیاو با ارزش از چاه مثل موبایل، انگشتر، گوشواره و…؛
  • و… .

با ورود به سایت ما می توانید از دیگر خدمات و سرویس های چاه بازکن های ما اطلاع پیدا کنید و سوالات خود را در این زمینه از ما بپرسید. تنها کافیست نام محدوده مورد نظر خود را مانند پونک به همراه عبارت لوله بازکنی جست و جو کنید، مثلا لوله بازکنی پونک تهران و با شماره تلفن لوله بازکنی ستارخان یا پونک تماس بگیرید. صفحات در سراسر نقاط تهران، همه روزه و همه ساعته در دسترس بوده و آماده پاسخگویی به درخواست های کاربران می باشد.

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

در صورت مواجه با هرگونه علائم گرفتگی لوله ها یا چاه فاضلاب، بهتر است فورا اقدام کنید و با لوله بازکن ستارخان تماس بگیرید. چند نمونه از رایج ترین علائم گرفتگی لوله فاضلاب:

  • پخش شدن بوی بد فاضلاب در محیط به صورت دائم؛
  • دیر تخلیه شدن آب به هنگام ظرف شستن، حمام کردن یا استفاده از توالت؛
  • ورود غافلگیر کننده حشرات موذی به محیط.

چرا باید از چاه بازکنی ستارخان استفاده کنم؟

سرویس لوله بازکنی و چاه بازکنی ستارخان و نیاوران با هدف جلب رضایت شما مشتریان عزیز، کیفیت کار تمام لوله بازکن ها را ضمانت میکند. متخصصین لوله بازکنی نیاوران و لوله بازکنی ستارخان تهران، همگی تایید صلاحیت شده و از نبودن سوء پیشینه در کارنامه کاری آن ها اطمینان حاصل شده است. این افراد با تجربه ای بلند مدت در این زمینه، رضایت شما مشتریان، هدف اصلیشان می‌باشد و در ارائه خدمات به نحو احسن تلاش می‌کنند.

از جمله ویژگی هایی که باعث شده مشتریان ما به کیفیت خدمات لوله بازکنی اعتماد کنند این است که متخصصین لوله بازکن ستارخان از مرغوب ترین و پیشرفته ترین ابزار برای رفع گرفتگی لوله ها و چاه های فاضلاب استفاده می کنند؛ به همین دلیل در کمترین ساعت و بهترین شکل کار را به پایان می رسانند. همچنین نرخ معقولی و منصفانه ای را ارائه می دهند و تنها پس از اتمام کار و باز شدن گرفتگی لوله، اجرت کار را دریافت کنند، بنابراین نگران هزینه لوله بازکنی در ستارخان نباشید.

دکمه بازگشت به بالا