اقتصادیایران کسب و کار

فروشگاه اینترنتی تکدو؛ نردبانی به سوی خرید اینترنتی موفق

فروشگاه اینترنتی تکدو

تکدو یک فروشگاه اینترنتی چند فروشندگی بوده که به جز محصولات خوراکی در تمام دسته ها و زمینه ها فعالیت دارد، یعنی در فروشگاه اینترنتی تکدو شما می توانید هر کالایی را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در کمترین زمان خریداری نمایید.

اموزش تصویری خرید اینترنتی | تحقیق در مورد خرید و فروش اینترنتی

زمینه های فعالیت تکدو

بخش هایی که تکدو در آن فعالیت دارد و محصولات را به فروش می رساند شامل این دسته بندی ها می شود:

  • زیبایی و سلامت
  • کالای ورزشی
  • اسباب بازی
  • مد و پوشاک
  • کوهنوردی و سفر
  • کالای دیجیتال
  • ابزارآلات و تجهیزات صنعتی
  • خودرو و موتور سیکلت
  • خانه و آشپزخانه
  • کتاب، لوازم تحریر و هنر

زیبایی و سلامت:

در دسته زیبایی و سلامت تکدو سعی دارد تا بهترین محصولات آرایشی موجود در بازار را ارائه دهد زیرا که لوازم زیبایی و آرایشی در سلامت افراد تاثیر مستقیم دارد و اگر شیمیایی و بی کیفیت باشد مشتری ناراضی خواهد بود و در نتیجه تکدو به هدف خود یعنی رضایت مشتری نخواهد رسید. در بخش زیبایی و سلامت دسته بندی های زیادی وجود دارد به عنوان مثال : لوازم برقی مانند اتومو، سشوار و … در دسته بندی زیبایی و سلامت قرار دارد و اگر شما نیاز به خرید کردن سشوار، اومو و … داشتید می توانید با مراجعه به بخش لوازم برقی شخصی کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری نمایید. زیبایی و سلامت، دسته بندی و محصولات زیادی را شامل می شود و شما با مراجعه به این بخش می توانید تمامی لوازم آرایشی و ابزار سلامت را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

کالای ورزشی:

یکی از دسته بندی ها محبوب بین جوانان کالای ورزشی می باشد، در کالای ورزشی انواع و اقسام لوازم ورزشی وجود دارد که هر کدام از آن ها به نحوی برای سلامت مفید است. در کالای ورزشی شما می توانید لوازم هواداری را هم مشاهده کنید و اگر طرفدار تیم خاصی هستید می توانید کلاه هواداری و یا عینک هواداری تیم محبوب خود را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی تکدو در بخش ورزشی کاملا فعال بوده و انواع کالاها را برای جوانان و کسانی که به ورزش کردن علاقه دارند فراهم کرده است.

اساب بازی:

فروشگاه اینترنتی تکدو برای کودکان نیز احترام قائل است و در این زمینه هم فعالیت دارد. اسباب بازی یکی از بخش های جذاب برای کودکان است، در این دسته بندی اسباب بازی هایی نظیر ماشین، تفنگ، موتور سیکلت، عروسک و حتی بازی های فکری وجود دارد. در ساختمان های مسکونی که بازی کردن برای کودکان غیر ممکن است شما می توانید با خرید بازی های فکری وقت کودکان خود را با بازی هایی که به رشد فکری آن ها افزایش می دهد، کمک کنی.

مد و پوشاک:

در بخش مد و پوشاک عده عظیمی از مردم خرید های خود را اینترنتی انجام می دهند، تکدو در این دسته هم فعالیت دارد و پوشاک ها مد روز دنیا را در داخل سایت فراهم کرده است تا خریداران با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تکدو دست خالی از آن خارج نشوند. در این دسته بندی شما می توانید انواع جوراب در مدل ها و سایز های مختلف را تماشا کرده و خریداری کنید. این دسته بندی فقط مختص پوشاک نیست شما می توانید حتی ابزارآلات زینتی را هم در آن مشاهده کنید مثلا انواع گردنبند ها دستبند ها،کیف پول هایی در سایز های کوچک و بزرگ، انواع شال و روسری در بهترین کیفیت و …

کوهنوردی و سفر:

لوازمی که می خواهید با خود به محل کمپینگ ببرید را می توانید در فروشگاه اینترنتی تکدو خریداری نمایید. در کوهنوردی و سفر شما به کالاهایی احتیاج خواهید داشت که به شما کمک کند تا سفر راحت تری داشته باشد نظیر عصا کوهنوردی، فلاسک، چادر، انواع کوله در طرح ها و سایز های مختلف. افرادی که اهل کوهنوردی هستند و به سفر کردن به جاهای مختلف علاقه دارند می توانند به این دسته بندی مراجعه کرده و کالاهای مورد نظر و مایحتاج خود را با کمترین هزینه خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

کالای دیجیتال:

یکی از محبوب ترین دسته بندی ها کالای دیجیتال می باشد، در این دسته بندی می توانید انواع گجت ها را تنها با چند کلیک خریداری نمایید. هدفون و هدست یکی از محصولاتی است که در این بخش قرار دارد و یکی محبوب ترین ها در میان افراد است. در فروشگاه اینترنتی تکدو می توانید با هزینه کمتر نسبت به دیگر سایت ها کالای دیجیتال مورد نظر را خریداری کنید. انواع اسپیکر (بلندگو) در قیمت های متفاوتی وجود دارد و شما می توانید هر کدام که علاقه داشتید را به سبد خرید خود اضافه کرده و با کلیک و ثبت سفارش آن را درب منزل و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ابزارآلات و تجهیزات صنعتی:

یکی دیگر از دسته بندی هایی که فروشگاه اینترنتی تکدو در آن فعالیت دارد ابزارآلات و تجهیزات صنعتی و ساختمانی است. تکدو حتی در زمینه کالاهای ساختمانی هم فعالیت دارد که یکی از آن ها بخش شیرآلات است. در دسته شیرآلات تکدو سعی در آن داشته که تنوع زیادی را ارائه دهد. در رنگ ها، مدل و طرح هاو در جنس های متفاوت از هم وجود دارند تا مشتری با سلیقه خود و آزادی در انتخاب محصول مورد نظر را خریداری کند. دسته بندی ابزار های برقی و غیر برقی یکی از بخش هایی است که صنعت کاران و کسانی که در این بخش فعالیت دارند به این زمینه و محصولات علاقه دارند.

خودرو و موتور سیکلت:

در گروه لوازم یدکی، فروشگاه اینترنتی تکدو تمامی اجناس را با پایین ترین قیمت و بالا ترین کیفیت عرضه کرده است. در این دسته بندی کالا هایی نظیر انواع لنت برای انواع خودرو، کالاهایی برای رفع ایرادات خودرو با قیمت بسیار پایین‌تر در بازار ارائه داده است. لوازم موتور سیکلت را هم می توانید از تکدو خریداری نمایید تا با خرید از تکدو بتوانید از کد های تخفیف مخصوص این دسته بندی استفاده کرده و زیر قیمت تعیین شده خرید کنید.

خانه و آشپزخانه:

لوازمی که در خانه و آشپزخانه نیاز دارید را در فروشگاه اینترنتی تکدو خریداری کنید. یکی از دست بندی هایی که بانوان به آن علاقه زیادی دارند بخش آشپزخانه است. ظروف آشپزخانه و انواع لوازم پخت و پز را با هزینه های کمتری نسبت به دیگر سایت های دیگر خریداری کرده و صاحب بهترین محصولات با بالاترین کیفیت شوید. یکی از محصولاتی که در میان مردم محبوب است قهوه ساز یا اسپرسو ساز است که در دسته بندی تهیه و سرو چای و قهوه قرار دارد و تنها با چند کیلک ساده خرید خود را نهایی کنید.

کتاب، لوازم تحریر و هنر:

بخشی که هنر دوستان می توانند خرید های خود را نهایی کنند دسته بندی لوازم تحریر و هنر است. در این دسته بندی لوازم موسیقی قرار دارد که یکی از زیباترین بخش های این سایت می باشد، چرا که شما می توانید هزینه های کمتر نسبت به بازار و سایت های دیگر از فروشگاه اینترنتی تکدو بهترین آلات موسیقی را خریداری کرده و از این لوازم موسیقی بهترین استفاده را ببرید. در این دسته لوازم تحریر نیز وجود دارد و دانش آموزان، دانشجویان و حتی معلمین عزیز می توانند تمامی لوازم تحریر خود را که در هنگام تحصیل به آن نیاز پیدا خواهد کرد را از فروشگاه اینترنتی تکدو تهیه نمایند.

اموزش تصویری خرید اینترنتی | تحقیق در مورد خرید و فروش اینترنتی

یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی تکدو این است که سفارش ثبت شده را در کمترین زمان ممکن ارسال می کند. تکدو سعی بر این دارد تا تمامی کسانی که از این سایت خریداری می نمایند راضی باشند و کالایی که خریداری کرده اند را به خوبی استفاده کنند. کالایی که تکدو ارسال می کند از نظر فیزیکی کاملا سالم است و توسط انباردار به خوبی بسته بندی می شود و سپس ارسال خواهد شد. اگر زمانی پیش بیاید که بسته ارسالی ناقص به دست مشتری برسد با تماس به بخش پشتیبانی سایت که تمامی آن در بخش تماس با تکدو ذکر شده است می تواند موضوع را به کارشناسان تکدو اعلام کرده و مشکل پیش آمده را رفع کند.

قیمت کالاها در فروشگاه اینترنتی تکدو نسبت به قیمت هایی که دیگر سایت ها بر روی محصولاتشان می گذارند متفاوت است. در این فروشگاه کارشناسانی حضور دارند که مسئول قیمت گذاری بر روی محصولات هستند و قیمت کالا ها باید مناسب و پایین‌تر از قیمت بازار و دیگر سایت ها باشند چرا که تکدو به هیچ عنوان راضی نیست تا مشتری محصول را به قیمت بالاتری نسبت به ارزش آن خریداری نماید. زیرا فروشگاه اینترنتی تکدو رضایت مشتری را بالاتر از هر چیزی می بیند.

دکمه بازگشت به بالا