ایران کسب و کارعلمی

خواص قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما و جینسینگ

قهوه گانودرما دکتر بیز چیست؟

در رابطه با این سوال که قهوه گانودرما سوپریم چیست باید گفت امروزه محبوب ترین نوشیدنی در میان مردم جهان، قهوه است که یکی از محبوب ترین آنها قهوه گانودرما سوپریم بیز نام دارد. اگر چه قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی و قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز نسبتا بالا است، اما مغذی ترین و لذیذترین قهوه ای می باشد که در شرکت دکتر بیز تولید می شود و با نام کافه سوپریم شهرت دارد.  بالا بودن قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز به دلیل استفاده از پودر قارچ گانودرما در این قهوه می باشد.

باید گفت این قارچ هزاران سال است که در میان مردم آسیا شناخته شده و در کشور چین با نام “قدرت معنوی” شهرت دارد و ژاپنی ها نام “پادشاه گیاهان “را بر قارچ گانودرما گذاشته اند. شاید بتوان دلیل دیگر بالا بودن قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را استفاده از گیاه دیگری با نام جینسینگ دانست که غالبا این گیاه، قهوه سوپریم را سرشار از فیتوکمیکال می کند. فیتوکمیکال به مواد مغذی درون گیاهان گفته می شود که بیشتر جنبه دارویی دارند تا جنبه تغذیه ای. این ماده، طعم تندی داشته و به همین دلیل است که در حالت طبیعی گیاه جینسینگ با طعمی تند خود را در قهوه گانودرما سوپریم بیز نشان می دهد. جالب است بدانید نزدیک به ۵۰۰۰ سال پیش مردم کشور چین از گیاه جینسینگ پاناکس برای جوانسازی استفاده می کرده اند.

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز

لازم است بدانید شرکت دکتر بیز، قهوه اعجاب انگیز گانودرما سوپریم را در طعم های مختلفی ارائه داده است تا مصرف کنندگان با هر ذائقه ای  بتوانند از نوشیدن طعم های مختلف قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز لذت کافی را ببرند. خوب است بدانید تنوع بالای این قهوه فوق العاده سبب شده است تا سوپریم بیز و دیگر انواع این نوشیدنی در نرخ های متعددی قرار بگیرد. این تنوع تا جایی است که نمونه ای از این قهوه به عنوان یک نوشیدنی شگفت انگیز برای بیماران دیابتی به حساب می آید.

نمونه دیگری از  قهوه سوپریم دکتر بیز علاوه بر کاهش دادن قند مضر بدن، این قابلیت را دارد تا آثار مخرب بیماری هایی مانند سرطان و بیماری صرع را نیز از بین ببرد. همچنین مصرف نمونه دیگری از این قهوه دلچسب برخلاف دیگر قهوه های موجود در بازار به هیچ عنوان برای بیماران قلب و عروق ضرری نخواهد داشت و حتی مفید هم خواهد بود. در واقع دکتر بیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا با توجه به بودن قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی و قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز و دیگر محصولات خود، انواعی از شایسته ترین و متناسب ترین قهوه ها را با در نظر گرفتن شرایط جسمی افراد مختلف تولید و در اختیار آنها قرار دهد.

قهوه دکتر بیز برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که پیشتر گفته شد تمامی افراد حتی بیماران دیابتی و قلبی-عروقی، می توانند از این نوشیدنی اعجاب انگیز بدون هیچ ممانعتی استفاده کنند. در ضمن از آنجایی که قهوه گانودرما برای لاغری تولید شده در شرکت دکتر بیز دارای خواص دیگری نظیر چربی سوزی، کم کردن اشتها می باشد، محصولی مناسب برای افرادی است که به دنبال کاهش وزن خود می باشند. از طرفی دیگر این نوشیدنی برای مردان نابارور نیز تاثیرات مثبتی در پی دارد و برای بیماران مبتلا به آسم، برونشیت، پارکینسون و ام اس نیز مناسب خواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز نسبت به موارد استفاده آن و خواص درمانی اش بسیار مناسب و ارزشمند خواهد بود.

نحوه مصرف قهوه فوری سوپریم گانودرما

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز در بسته های 20 عددی تولید شده است. این قهوه از نوع فوری است و شما می توانید به راحتی در هر جایی، تنها با یک لیوان آب جوش، این قهوه خوش طعم و پرخاصیت را آماده نمایید. برای درست کردن قهوه سوپریم گانودرما، باید محتوی یک بسته از آن را درون یک فنجان آب جوش بریزید و بهم بزنید. شما می توانید این نوشیدنی را به صورت گرم و یا سرد میل کنید. می توانید یک قطعه یخ را داخل این نوشیدنی بیندازید تا حالت خامه ای آن بیشتر شود. برای اینکه از خواص قهوه ی سوپریم گانودرما بهره مند شوید، بهتر است در اول صبح این نوشیدنی را میل کنید تا انرژی لازم  بدن برای طول روز تامین شود.

موارد منع مصرف قهوه فوری سوپریم گانودرما بیز

با اینکه خواص کافه سوپریم دکتر بیز، بسیار فراوان است و این قهوه محبوب بسیاری از افراد می باشد، اما برخی از افراد با شرایط خاص، در مصرف این قهوه باید احتیاط کنند و پیش از مصرف، با پزشک خود مشورت نمایند.

  • افرادی که پیوند اعضا انجام داده اند.
  • خانم های باردار
  • خانم های شیرده
  • افرادی که فشار خون بالا دارند.
  • افرادی که مشکلات قلبی دارند.
  • افرادی که آسپرین استفاده می کنند.

آشنایی با خواص قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز

قهوه گانودرما می‌تواند در کاهش وزن و بهبود عملکرد قلب و کاهش قند خون موثر باشد .همچنین با استفاده از این محصول شاهد اثر بخشی در بهبود عملکرد کلیی بدن و رفع بسیاری از مشکلات از جمله اختلالات قلبی و عروقی کبد چرب استرس و غیره خواهید بود.

شما با استفاده از قهوه فوری سوپریم می‌توانید بسیار سرحال باشید و در طول روز با انرژی بسیار بالایی به فعالیت‌های خود ادامه دهید. ترکیبات بی‌نظیر مانند گیاه خرنوب قارچ گانودرما و جینسینگ می تواند هر آنچه بدن شما نیاز دارد را به آن هدیه دهند. این فرآورده‌ها حاوی مقادیر بسیار زیادی پروتئین و مواد معدنی و املاح مورد نیاز برای بدن شما هستند که علاوه بر کاهش وزن می تواند از سلامتی شما بسیار موثر باشد.

سبب می شود تا خون رسانی در تمامی بافت های بدن افزایش پیدا کند و همانطور که می دانید چنانچه کلیه بافتهایی دادن به خوبی خون رسانی شوند بسیاری از مشکلات بدن مانند سردی اندام ها رفع میشود. از مهمترین ویژگی های قهوه گانودرما برای لاغری است که استفاده از آن بسیار راحت است و در مدت زمان بسیار کم می توانید آن را تهیه کنید تنها کافیست تا یک ساشه این قهوه بی نظیر را در یک لیوان آب جوش حل کنید و از طعم بی نظیر و خاص بی نهایت آن بهره ببرید .به این طریق می توانید در هر زمان و هر مکان آن را تهیه کنید و نوش جان کنید.

قهوه فوری سوپریم حاوی عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ

قهوه فوری سوپریم برای زود انزالی دارای عصاره قارچ گانودرما و گیاه جینسینگ میباشد .چنانچه با خواص بی نظیر جینسینگ آشنایی ندارید در این قسمت شما را با برخی از خواص این گیاه آشنا می کنیم و بد نیست بدانید که پودر جینسینگ تهیه شده برای فرمولاسیون قهوه گانودرما از با کیفیت ترین نوع آن می باشد تا بتواند اثربخشی و قدرت درمانی آن را چندین برابر کند.

جینسینگ یک گیاه بسیار پرکاربرد در طب سنتی شرق به شمار می‌ رود که دارای خواص بیشماری برای بدن است. برخی افراد تصور می‌ کنند که گیاه جینسینگ تنها برای آقایان مناسب است. اما این گیاه برای آقایان و بانوان به یک میزان مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای بی‌نظیری در افزایش انرژی و کاهش استرس دارد.

با مصرف اولین ساشه از قهوه گانودرما انرژی فکری و روحی شما بسیار تغییر می کند و دلیل این امر نیز استفاده از پودر گیاه جینسینگ در ترکیبات قهوه سوپریم است .جینسینگ سبب می شود تا عملکرد مغز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و میزان حافظه و عملکرد مغزی تا حد زیادی تغییر کند .با مصرف یک دوره ۳ ماهه جینسینگ امید به این می رود که میزان حافظه و استرس و بیماری های روحی در فرد به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

علاوه بر موارد گفته شده جینسینگ برای درمان دردهای قاعدگی در بانوان بسیار موثر است. چنانچه در دوران قاعدگی به مشکلاتی مانند کج‌ خلقی و یا اضطراب و گر گرفتگی بدن مبتلا هستید در درمان این عارضه ها نقش بسیار چشمگیری دارد. همچنین برای آقایان و بانوان استفاده از جینسینگ یک راهکار بسیار موثر جهت درمان ریزش مو ها می باشد.پودر جینسینگ موجود در قهوه فوری سوپریم به کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. جنسینگ حاوی جینسنوسید  است که یک ترکیب منحصر به فرد در این گیاه است و می‌تواند به کاهش وزن و کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن و افزایش چربی سوزی کمک کند.

با توجه به اینکه طبع این گیاه گرم است می‌تواند موجب تقویت قوای عمومی بدن و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن شود. چنان چه به بیماری هایی مانند دیابت مبتلا هستید بد نیست بدانید که پودر جنسینگ به کار رفته در کافه سوپریم می‌تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند و همچنین جنسینگ به بهبود مقاومت بدن افراد به انسولین موثر است. ترکیبات آنتی اکسیدان بسیار قوی موجود در جینسینگ سبب می شود تا بدن شما دچار کند شدن روند پیری شود و جینسینگ از پیری زودرس و چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. علاوه بر موارد گفته شده جینسینگ در کاهش چربی خون و کلسترول نیز بسیار موثر است.

ترکیبات قهوه سوپریم چیست؟

از مهمترین ترکیبات قهوه سوپریم می‌توان به عصاره قارچ گانودرما ، پودر جینسینگ ، گیاه خرنوب ، خامه گیاهی و قهوه فوری عربیکا اشاره کرد. همانطور که می دانید برخی از این فرآورده ها دارای طبع گرم و برخی دیگر دارای طبع سرد هستند و همین امر سبب می‌شود تا طبع قهوه سوپریم با توجه به ترکیباتی به کار رفته در آن کاملاً معتقد باشد و همه افراد با همه زاعقه ها بتوانند از آن استفاده کنند.

در ترکیبات قهوه گانودرما سوپریم وسواس بسیار زیادی به خرج داده شده است و این ترکیبات و اثر بخشی آنها در کنار هم توسط مراجع علمی معتبر به اثبات رسیده است و استفاده از جینسینگ در کنار قارچ گانودرما می تواند خصوصیات تکمیلی برای طبع و خواص و مزایای آن در بدن باشد. به عنوان مثال همانطور که می دانید قارچ گانودرما می تواند سبب افزایش ایمنی بدن شود و ترکیب آن با جینسینگ می تواند این میزان افزایش ایمنی را به شدت بیشتر کند.

قارچ گانودرما برای تقویت موها مفید است و جینسینگ نیز همین خاصیت را دارد و با توجه به اینکه نحوه عملکرد هر کدام بر درمان ریزش موها متفاوت است می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که تاثیر این دو در ریزش موها در حالت ترکیبی بسیار بیشتر است. قارچ گانودرما به افزایش متابولیسم بدن کمک می‌کند و جنسی نیز همین خاصیت را دارد و ترکیب این دو برای افزایش متابولیسم بدن سبب می شود تا شما بتوانید اثربخشی بیشتری از این محصول در کاهش وزن و لاغری دریافت کنید.

استفاده از گیاه خرنوب در قهوه سوپریم یک ترکیب منحصر به فرد جهت درمان بسیاری از مشکلات بدن برای آقایان به شما می رود. خرنوب می تواند سبب درمان ناباروری و افزایش اسپرم در آقایان می شود همچنین این گیاه برای بیماریهای مانند آسم و تنگی نفس نیز مفید است. همچنین خرنوب می تواند سبب بهبود عملکرد کلیه ها شود. طعم خرنوب شیرین است و از آن به عنوان یک طعم دهنده نیز می توان استفاده کرد و پودر گیاه خرنوب برای کاهش وزن و لاغری درمان مشکلات گوارشی بسیار موثر است.

خرید و قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

قیمت قهوه فوری سوپریم با توجه به ترکیبات گرانقیمت به کار رفته در آن مانند خرنوب ، جینسینگ و قارچ گانودرما بسیار مناسب است و خواص بی نظیر که برای بدن دارد توجیح قیمتی مناسب برای آن به شمار می رود. جهت خرید قهوه فوری سوپریم می توانید از این قسمت استفاده کنید و بهترین نوع قهوه گانودرما موجود در بازار را با ضمانت واقعی اصالت کالا و گارانتی عوت وجه سفارش دهید. قهوه فوری سوپریم از پرفروشترین انواع قهوه گانودرما دکتر بیز به شمار می رود. این محصول با طعم و خواص بی نظیری که دارد توانسته از نظرات بسیار زیادی را به خود جلب کند. استفاده از این قهوه برای لاغری و کاهش وزن ، ، کبد چرب، قند خون ، فشار خون و چربی خون و بسیاری موارد دیگر مفید می باشد.

در هر بسته از قهوه فوری سوپریم دکتر بیز تعداد ۲۰ عدد ساشه قهوه فوری وجود دارد که می توانید آن را به صورت ساشه ای و هر بار تمام ساشه و یا نصف ساشه را استفاده کنید .چنانچه بخواهید روز دو وعده از قهوه گانودرما سوپریم استفاده کنید هر بار نیاز است تا نصف آن را در یک استکان آب حل کنید و چنانچه بخواهید از این قهوه به صورت روزانه یک بار استفاده کنید نیاز است تا یک ساشه کامل را در یک لیوان آب جوشیده حل کنید و میل کنید.

دکمه بازگشت به بالا