ایران کسب و کارعلمی

مهمترین و اصلی ترین کاربرد قرص گلوتاتیون

معرفی قرص و آمپول های گلوتاتیون موجود در بازار

قرص گلوتاتیون و آمپول گلوتاتیون دو محصول شناخته شده و مطرح در داروخانه ها هستند. این محصولات کاربرد های متنوعی را شامل می شوند. همچنین مزایای بسیار زیادی را از این دارو می توانیم در مصرف کنندگان مشاهده کنیم. افرادی که کبد های چربی دارند، افرادی که پوست تیره و لک دار دارند، افرادی که پوست های ملتهبی دارند و …. همگی از این محصول استفاده می کنند. فرمول شیمیایی گلوتاتیون، مکانیسم اثر این محصول و نوع اثر گذاری آن از مواردی مهمی است که هر فرد باید از آن اطلاع یابد. در این متن در خصوص قرص گلوتاتیون و آمپول گلوتاتیون صحبت خواهیم نمود. همچنین ماهیت شیمیایی و نوع مکانیسم اثر را در اندام های مختلف تاثیر پذیر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

همچنین خرید این دارو را از بهترین برند ها و به صورت اینترنتی و حضوری مورد بحث و گفت و گو قرار می دهیم. در این حالت می توانید بهترین نمونه دارو را با آگاهی کامل تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

آمپول گلوتاتیون

گلوتاتیون چیست؟

قرص گلوتاتیون و آمپول گلوتاتیون ترکیبی از اسید آمینه سیستئین، اسید گلوتامیک و گلسین می باشد. این ترکیب را به دلیل وجود این سه اسید آمینه اصلی، تری پپتید می نامند. این ترکیب دارای شکل فضایی خاص و مخصوص به خود است. این تری پپتید در آب حل می شود به همین دلیل به شکل قرص و آمپول در بازار قابل مشاهده است. در مقالات علمی دیگر این ماده را به عنوان آنتی اکسیدان می شناسند. این نمونه از مولکول ها سبب می شوند تا قدرت طبیعی سلول های تشکیل دهنده اندام های بدن، افزایش یابند.

این ماده موجود در قرص گلوتاتیون و آمپول گلوتاتیون سبب زیباسازی پوست و درخشندگی آن خواهد شد. با افزایش سن و عدم کلاژن سازی و موارد دیگر مانند آلودگی محیطی و …. پوست رفته رفته زیبایی، شفافی و صاف بودن خود را از دست خواهد داد. همچنین وجود آنتی اکسیدان ها در بدن هر فرد از ابتلا به انواع سرطان ها جلوگیری می کند و تاثیر بسزایی در سفید کنندگی پوست دارد.

ماهیت شیمیایی گلوتاتیون، ماده اصلی قرص گلوتاتیون

قرص گلوتاتیون که تشکیل شده از سه آمینو اسید اصلی و اساسی است توسط پیوند هیدروژنی به یکدیگر اتصال یافته اند. فرمول مولکولی C10H17N3O6S1 متعلق به قرص ها و آمپول گلوتاتیون می باشد. این ماده برای شکستن و جذب شدن به آب نیازمند است. همچنین پیوند های هیدروژنی بسیار زیاد گلوتاتیون سبب می شود تا رادیکال های آزاد بسیاری و همچنین پراکسید های مختلفی که به عنوان ترکیبات سمی شناخته میشوند را بدین طریق دفع نمایند. ماهیت شیمیایی قرص گلوتاتیون  و آمپول گلوتاتیون سبب مکانیسم اثر مثبت این ماده خواهد بود.

مکانیسم اثر قرص گلوتاتیون

وظیفه و مکانیسم اثر قرص گلوتاتیون

بدن انسان همواره به آمینو اسید ها برای دفع رادیکال های آزاد نیازمند است. به همین دلیل افراد بسیار زیادی برای دفع این نمونه مواد سمی موجود در طبیعت، از انواع مکمل های غذایی مانند قرص گلوتاتیون و … استفاده می کنند. این نمونه از قرص ها بعد از مصرف وارده معده خواهد شد، بعد از تجزیه شدن این مواد در معده وارد کبد خواهند شد، در مسیر کبد کلیه رادیکال های آزاد موجود را به طور نسبی جمع آوری خواهد کرد و سپس از طریق ادرار این موارد را دفع خواهد نمود. به دلیل خاصیت حلالیت در آب این ماده می توانیم توجیه دفع از طریق ادرار را واقع بینانه عنوان کنیم. دفع این مواد سبب زیبایی و شفافیت پوست شما خواهد شد و سم زدایی بدن شما را به همراه خواهند داشت. این مواد به بازسازی سلول های بدن به ویژه سلول های پوستی کمک می کند.

قرص و آمپول گلوتاتیون سبب مهار شدن آنزیم تیروزیناز خواهد شد که این آنزیم سبب تغییر رنگ دانه های تیره دوست به رنگ روشن را امکان پذیر خواهد کرد. از طرفی می توانید در کنار این محصول از قرص های ویتامین c نیز استفاده کنید. این ویتامین، تاثیر قرص گلوتاتیون را افزایش می دهد.

انواع گلوتاتیون های موجود در بازار و دارای مجوز

شما زمانی که برای خرید گلوتاتیون اقدام می کنید، قطعا از دوستان و آشنایان خود که برای خرید اقدام کرده اند نیز پرس و جو خواهید کرد. از انواع گلوتاتیون های موجود که می توانید از آن استفاده نمایید، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • قرص گلوتاتیون به صورت کپسول
  • کرم گلوتاتیون
  • صابون گلوتاتیون
  • مکمل های غذایی گلوتاتیون
  • آمپول گلوتاتیون

برای مصرف هر نمونه از این ماده بهتر است ابتدا اطلاعاتی کافی را کسب نمایید و بعد از بررسی های لازم برای خرید نهایی اقدام نمایید. از مهمترین و پر تاثیر ترین کالاهای مورد استفاده می توانیم به نمونه قرص گلوتاتیون و آمپول گلوتاتیون اشاره نماییم.

سفیدی دائمی پوست با گلوتاتیون

مهمترین و اصلی ترین کاربرد قرص گلوتاتیون

بسیاری از افراد امروزه از تیرگی پوست خود، بسیاری دیگر از عدم زیبایی پوست خود و … رنج میبرند. به همین دلیل افراد به پزشک مراجعه می کنند و درخواست دارو دارند، این در حالی است هر فرد می تواند با توجه به نیاز خود و برای شفاف و زیبا نمودن پوست خود از مکمل های غذایی مانند قرص گلوتاتیون استفاده نماید. یکی از اصلی ترین و مهمترین کاربرد های این قرص ها و آمپول گلوتاتیون و … تولید رنگدانه های سفید در پوست و شفاف نمودن پوست می باشد.

گلوتاتیون موجود در این قرص ها و آمپول ها سبب غیر فعال شدن رنگدانه های تیره پوست خواهد شد و تا میزان زیادی سفیدی را در پوست فرد مصرف کننده به ارمغان می آورد. همچنین در بسیاری از موارد که شاهد لکه های موجود در پوست به دلیل تابش آفتاب و یا بارداری بودیم نیز با استفاده این کالا و محصول یعنی قرص گلوتاتیون رفع شده است.

آمپول یا قرص گلوتاتیون، کدام یک تاثیر بیشتری دارند؟

همانطور که عنوان نمودیم، موارد مختلفی با این اسید آمینه ها را می توانیم در بازار مشاهده کنیم. یکی از نمونه های موجود قرص و دیگری آمپول گلوتاتیون است. این دو نمونه معمولا در کنار کرم و صابون و … بیشتر از دیگری مصرف می شوند. دلیل این مورد هم جذب بهتر و تاثیر بیشتر این آنتی اکسیدان است. اما در بسیاری از موارد اختلاف نظری میان استفاده کنندگان به چشم میخورد. بسیاری بر این باورند که نمونه آمپول از نمونه قرص تاثیر بیشتری دارد. این در حالی است که بسیاری دیگر بر این باور نیستند و تاثیر قرص را بیشتر از آمپول میدانند. در این زمینه باید به دنبال پاسخ مناسب در بدن خود باشید. بعضی از افراد به قرص حساسیت دارند و مکانیسم اثر آن بر روی بدن آن ها تاثیر آنچنانی را نخواهد داشت. در زمینه ترکیبات هیچ یک از محصولات با دیگری تفاوتی را شامل نمی شوند.

خرید مکمل گلوتاتیون

خرید قرص و آمپول گلوتاتیون از مجموعه ایران گلوتاتیون

بسیاری از شرکت های داروسازی برای تولید انواع قرص گلوتاتیون و انواع آمپول گلوتاتیون تا به امروز اقدام نموده اند. برای خرید این نمونه کپسول ها و آمپول ها بهتر است ابتدا از افرادی که این مکمل را مصرف نموده اند کمک بگیرید. در صورت بروز اثر دهی این قرص و یا آمپول به میزان مورد نظر می توانید برای خرید نهایی اقدام کنید. همچنین بهتر است به پلمپ بودن، استریل بودن، تاریخ تولید و انقضای مکمل و … توجه نمایید. در این حالت از محصولی که خرید نموده اید استفاده خواهید نمود و نتیجه مطلوبی را دریافت خواهید کرد. همچنین در زمان خرید به اطلاعات درج شده بر روی جعبه و نوع مصرف و … نیز توجه کافی را داشته باشید. در این حالت تاثیر عالی این دارو را احساس خواهید نمود.

دکمه بازگشت به بالا