عمومی

علت روشن نشدن یخچال بلومبرگ

نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در اصفهان

برد الکترونیکی را برای علائم فرسودگی، داغ شدن بیش از حد، سوختگی اتصالات و غیره بررسی کنید. مثل همیشه، حتما قبل از شروع کار یخچال خود را از برق بکشید. زیرا ممکن است به خود آسیب برسانید یا ناخواسته آتش بزنید. بردهای الکترونیکی بسیار حساس هستند و عموماً به دلیل نوسانات کوچک برق یا خرابی قطعات از کار می افتند.

ابتدا باید خروجی و ورودی ترموستات را به آرامی قطع کنید، سپس کانکتور اهم متر را به آن وصل کنید، سپس ولوم اهم متر را به چپ و راست بچرخانید تا بتوانید صدای کلیدهای روشن/خاموش داخل ترموستات را بشنوید. در واقع پلاستیک چرخشی که برای تنظیم دما استفاده می شود ترموستات است. نبود این امکانات در یخچال می تواند باعث یخ زدن مواد غذایی مانند ماست شود و باعث تاخیر خودکار یخچال شود. یا یخ ساز خراب است یا گاز یخچال برای یخ سازی کم است.

یخچال بلومبرگ را به هیچ عنوان نمی توان یک وسیله معمولی به حساب آورد و سبک و پس زمینه این یخچال نیز از نظر ظاهر و کارایی آن را از سایر یخچال ها متمایز می کند. حتی با وجود نتایج، این برند یخچال یکی از برندهای پرفروش است. یکی از معروف ترین مدل های این برند یخچال ساید ساید بلومبرگ است که قدرت و شکوه این برند را به نمایش می گذارد. پیشنهاد میکنیم مقاله آیا خرابی یخچال یک بلای خانمان سوز است؟ برسی نمایید.

به عنوان مثال، شارژ مجدد یخچال بلومبرگ تخصص برخی از تکنسین های ما است که با تعداد زیادی در این زمینه آشنا شده اند و تجربه و اطلاعات کافی برای انجام این کار را به راحتی به دست آورده اند. تنها راه حل باز کردن و تعمیر یخ ساز است. در این حالت کمپرسور باید تا زمانی که هوای یخچال به حالت عادی برگردد کار کند.

مزایای تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ در مشهد توسط پارس تکنیک

رله های اضافه بار – همچنین به عنوان “حفاظ های اضافه بار” یا “خازن های شروع رله” شناخته می شوند – وسایل ایمنی کوچکی در مدارهای کمپرسور یخچال هستند. مانند چندین یخچال دیگر وظیفه نگهداری هوای داخل واحد در دمای مطلوب را بر عهده دارد. معمولاً در پشت صفحه کنترل دما و داخل صفحه کنترل محفظه یخچال قرار دارد. در صورت شک، همیشه با یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی یا تکنسین تماس بگیرید.

گاز فریون برای خشک کردن هوا در خشک کن یخچالی استفاده می شود. در دراز مدت اقتصادی تر است زیرا از خشک کن استفاده نمی شود. یخچال را با فاصله حداقل 20 سانتی متری از دیوار قرار دهید تا جریان هوا ایجاد شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همین امروز سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا آن را به صورت تلفنی تکمیل کنید و از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید.

نبود تهویه مطبوع در یخچال یکی دیگر از مشکلات یخچال است که یکی از آنها شکسته شدن پوشش پلاستیکی یخچال است. باید تنظیمات دما را دوبار چک کنید تا دمای داخل یخچال زیاد افت نکند. مطمئن شوید که درب یخچال بلومبرگ خود بسته است، در غیر این صورت هوای سرد به بیرون و هوای گرم به داخل وارد می شود.

در این مقاله دلایل نبستن یخچال فریزر و روش های خلاص شدن از شر آن را بیان می کنیم، اما مهم است که موضوع را جدی بگیرید.در مواقعی که یخچال خودکار نیست، سعی کنید در اسرع وقت با نمایندگی مجاز برند تجهیزات تماس بگیرید تا علت اصلی آن را بیابید و از بین ببرید.

هزینه تخمینی قبل از تعمیر

برای اطلاع از دلایل خاموش شدن یخچال فریزر برندهای ال جی، سامسونگ، دوو، اسنو فلیک، بوش، جنرال الکتریک و سایر برندها تا انتهای صفحه ما را دنبال کنید. اگر حرکت سوزن اهم متر با توضیحات بالا متفاوت باشد، ترموستات خراب است. برای رفع این مشکل پس از بازکردن قاب ترموستات، مشکل کلیدی داخل را حل کنید، در صورت رفع نشدن این عیب، بهتر است ترموستات یخچال را تعویض کنید. همه موارد فوق ممکن است مشکلی نداشته باشند.

قسمتی از اواپراتور یخچال صنعتی کاملا سرد یا منجمد است و قسمت دیگر اصلا سرد نیست و سرمای کلی یخچال صنعتی کم است. گاهی قسمتی از اواپراتور به دلیل وجود روغن در اواپراتور سرد نمی شود (ذوب نمی شود). از بین رفتن عایق موتور کمپرسور که سیم های موتور را وصل و جدا می کند به عنوان فرسودگی کمپرسور شناخته می شود.

سنسورهای یخ ساز به یخ ساز می گویند که چه کاری انجام دهد و یخ ساز دستورالعمل ها را از سنسورها می گیرد. خرابی بخاری برفک نیز می تواند باعث ایجاد این نقص در مجموعه یخ زدایی شود. بنابراین این قطعه یکی از قطعات اصلی یخچال می باشد. پیشنهاد میکنیم مقاله نمایندگی و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بلومبرگ در تهران برسی نمایید.

در اغلب موارد، سیم برق به دوشاخه یخچال از جایی که وارد یخچال شده است قطع می شود و آسیب می بیند. ایستگاه اضافه بار در مسیر صفر مشترک کمپرسور قرار دارد، بنابراین اگر اضافه بار از کار بیفتد، کمپرسور راه اندازی نمی شود.

اگر برد داخل اضافه بار وصل نباشد، ولتاژ به موتور کمپرسور نمی رسد. اگر سیستم یخ زدایی آسیب ببیند، رادیاتور (یا اواپراتور) یخ زدایی می کند و یخچال خنک می شود. در این حالت با وجود سرد بودن نسبتاً موتور، صدای زیادی از موتور ایجاد می شود و یخچال به صورت خودکار کار نمی کند. در یخچال‌های قدیمی‌تر، این مشکل به‌صورت آب‌کردن نصف فنجان یا یخ زدن سطحی از یک فنجان بود.

در یخچال های مدرن، رله ها و اضافه بارها اغلب اجزای یکپارچه هستند که مستقیماً به کمپرسور متصل می شوند. از یک مولتی متر برای تست اضافه بار و رله در جریان استفاده کنید. خازن راه اندازی افزایش ولتاژ راه اندازی را برای سیم پیچ های کمپرسور فراهم می کند. اگر خازن راه اندازی معیوب باشد، کمپرسور روشن نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا