عمومیایران کسب و کار

چگونه می توانم یک حساب رایگان Tradeview Pro دریافت کنم؟

تریدینگ ویو و اطلاعات تکمیلی درباره این سرویس:

مطمئنا اگر در فضاهای سرمایه گذاری سهام و بورس‌های بین الملل فعالیت داشته باشید، با واژه تریدینگ ویو برخورد داشته‌اید، یا آن را از زبان دیگران شنیده‌اید و یا خرید اکانت پرمیوم تریدینگ ویو انجام داده اید.  این بستر که یک سایت و شبکه تجاری می‌باشد، چندین میلیون معامله گر و سرمایه گذار را در خود مشغول کرده است. خدماتی که در این سایت ارائه می‌شود، شامل ابزارهای تحلیلی، نموداری و مقایسه‌ای است که با افزایش یادگیری آن، به کاربر کمک می‌کند در زمینه معاملات موفق‌تر ظاهر شود.

 شما به عنوان کاربر این مجموعه می‌توانید نمودارها و چارت‌ های بیش از چند صد نماد را کنترل و بررسی کنید. آنها را مقایسه کنید، مورد تحلیل قرار بدهید و در جای خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.  این سایت خدمات خود را به صورت اپلیکیشن برای موبایل یا پلتفرم مناسب در قالب سایت ارائه می‌کند. تا کاربران در هر شرایطی به آن دسترسی داشته باشند و بتوانند از آن استفاده کنند.

ویژگی‌های تریدینگ ویو

این میزان از استقبال برای یک سایت در بستر خدمات تحلیلی نمی‌تواند بی‌دلیل باشد. دلیل آن هم میزان ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که به صورت یکجا و با بهترین دقت و قدرت برای اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارائه شده است.  قرار دادن تحلیل‌های مختلف آماری، از زوایای گوناگون و پیش‌ بینی‌هایی که بر اساس علم و تحلیل تکنیکال اتفاق می‌افتد در کنار رابط کاربری آسان و مناسب که قدرت کارایی آن را بالا می‌برد از مهمترین ویژگی‌های تریدینگ ویو می‌باشد.  این ویژگی‌ها باعث می‌شود در زمان تصمیم گیری برای تجارت‌های بزرگ، علم و دانش بیشتری را پشتوانه انتخاب خود کنید و نتیجه اتفاق افتاده بسیار منظم و قابل قبول باشد.

آیا ابزار تریدینگ ویو به صورت رایگان ارائه می‌شود؟

این سامانه خدمات خود را به صورت رایگان و اشتراکی ارائه می‌کند که هر کدام از این دسته‌ها ویژگی‌های خود را دارند. چه اشتراک رایگان که برای شروع و انجام تحلیل‌های پایه استفاده می‌شود و چه اشتراک‌های دلاری که برای تحلیل‌های پیشرفته و حرفه‌ای کار برد دارند.

 در مجموع و با توجه به نتیجه نهایی که ایجاد می‌کنند، با ارزش و قابل دفاع هستند. به هر حال این سایت و مجموعه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در راستای ارائه آن امکانات و خدمات هزینه‌ای را دریافت می‌کند.

 از طرفی به قیمت پایین و حتی اشتراک رایگان این فضا نقد‌ها و مخالفت‌هایی وارد شده است،

 چرا که دسترسی برای افراد کم دانش نیز فراهم است تا نظریه خود را قرار دهند و در چرخه این همه نظریه‌ها ، گاهی تشخیص اینکه ایده و طرح و یا نظر چه کسی درست است، بسیار سخت می‌شود. بنابر این نمی‌شود گفت هر ایده و تحلیل و بررسی در این بستر کاملا درست و تایید شده است.

نحوه کار با تریدینگ ویو

هر سایتی که دارای اشتراک است، یعنی شما باید یک مسیر ثبت نام  را بگذرانید تا امکان دسترسی به خدمات آن سایت را داشته باشید. حالا برای دسترسی به تریدینگ ویو راه‌های مختلفی هست، از جمله مراجعه به سایت www.tradingview.com  و ساخت یک حساب کاربری با جزییات کامل و قدم به قدم، می‌باشد.

 شما باید مشخصات بخش پروفایل و عکس آی دی خود را کامل کنید تا به امکانات حرفه‌ای این سایت دسترسی داشته باشید.  راه دیگری نیز برای تهیه اکانت تریدینگ ویو می‌باشد و آن نیز خرید اکانت تریدینگ ویو از مجموعه مجازیته می‌باشد. این مجموعه با ایجاد یک مسیر ساده امکان استفاده از به روز ترین سیستم تریدینگ ویو را برای مخاطبانش فراهم آورده است.

ابزارهای تریدینگ ویو

در فضای این اپلیکیشن یا پنل کاربری وب سایت تریدینگ ویو، با مجموعه‌ای از ابزار و وسایل سرو کار داریم که به صورت مشخص کاربردهایی را ارائه می‌کنند و با تسلط بر آنها می‌توانید سرعت کار خود را بالا ببرید. در زیر چند مورد کلی آن را بیان می‌کنیم :

chart:

مربوط به قسمت نموداری است، trade به قسمت واسطه گران و بروکرها اشاره دارد.

market:

عنوان بازارهای مختلف مانند شاخص‌ها، سهام، کریپتو، اوراق و.. می‌باشد که به صورت دسته‌های جدا و مشخص تعیین شده‌اند.

Screeners :

ابزار screeners یک تصویر کلی را از نمادهای انواع بازارها ارائه می‌دهد. این ابزار امکان شخصی سازی و منظم نمودن را برای کاربران فراهم می نماید. علاوه بر آن، برای تحلیل ها، تریدها، ایده ها و خرید و فروش نیز گزینه‌های مختلفی وجود دارد.

منظور از اکانت تریدینگ ویو چیست؟

مسلما کسانی که در بازار سهام و بورس های بین الملل فعالیت دارند، با واژه تریدینگ ویو و اکانت تریدینگ ویو آشنا هستند و یا اینکه این کلمه را از زبان افراد دیگر شنیده اند.  لازم به ذکر است که تریدینگ ویو بستری مناسب و متشکل از یک سایت یا شبکه تجاری است.این سایت میلیون‌ها سرمایه‌گذار و معامله گر را در خود جای داده است. خدمات ارائه شده در آنشامل یکسری ابزارهای تحلیلی مقایسه ای و نموداری می باشد.

افراد با یادگیری و خرید اکانت تریدینگ ویو می توانند در زمینه معاملات به موفقیت‌های بیشتری دست ‌یابند. کاربران از طریق این مجموعه قادر به بررسی چارت ها و نمودارهای نمادهای مختلف می باشند. از این رومی توانند آنها را با یکدیگر مقایسه کنند. علاوه بر آن، با یک تحلیل درست می توان یک تصمیم مناسب را برای انتخاب بهترین گزینه اتخاذ نمود.

شما با خرید اکانت تریدینگ ویو می توانید خدمات موجود را در قالب سایت و یا به صورت اپلیکیشن بر روی موبایل خود و یا پلتفرم های مناسب داشته باشید. بنابراینتمامی کاربران در هر شرایطی به آن دسترسی خواهند داشت و می‌توانند به بهترین نحو از آن استفاده کنند.

خرید اکانت تریدینگ ویو :

حالا که با ویژگی‌ها و مشخصات کلی این سیستم آشنا شدید، مطمئنا برایتان مهم است که به چه صورت و تحت چه شرایطی می‌توانید کاربر این سایت شده و از امکانات آن استفاده کنید؟

 با توجه به شرایط و اینکه امکان ثبت نام از طریق خود شما سخت است و به مشکلات ثانویه مانند پرداخت‌های حق اشتراک برخورد می‌کنید.  به همین منظور مجموعه مجازیته، به صورت اکانت‌های فعال قابل ارائه خدمت محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانید از خرید اکانت tradingview لذت ببرید و به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشید.

اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اکانت Tradingview :

از آنجایی که خرید اکانت تریدینگ ویو (tradingview) برای تریدرهای حرفه‌ای یک نیاز مهم و اساسی است، امکان استفاده از تمام ویژگی‌های آن و داشتن اکانتی که بدون مشکل و مسدود شدن، به صورت همیشگی به ما امکانات سایت را ارائه دهد، بهترین انتخاب می‌باشد.

 برای استفاده از اکانت‌های ارائه شده در سایت مجازیته، کافی است وارد قسمت خرید اکانت tradingview شوید و خرید خود را انجام دهید. به همین راحتی شما دارای یک اکانت اختصاصی tradingview می‌شوید که درهای جدیدی از فعالیت در بازارهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی را بروی شما باز می‌کند.

 نکته‌ای که بسیار اهمیت دارد همین پشتیبانی از نمادهای بورسی ایران در کنار بازارهای جهانی می‌باشد.

انواع اکانت tradingview برای خرید :

در حال حاضر اکانت ترید ویو در سه دسته معروف اکانت پلن پرو ترید ویو، پلن پرو پلاس ترید ویو و پلن پریمیوم ترید ویو، ارائه می‌گردد و شما می‌توانید با توجه به تصمیم خود هر کدام از این سه دسته را انتخاب کنید.نا گفته نماند تیم مجازیته پلن آخر یعنی پلن پرمیوم را با بهرتین قیمت در اختار کاربران خود قرار میدهد.

 بستر اصلی و ویژگی‌های کلی که ارائه می‌دهند ثابت و یکسان هستند، اما در جزییاتی نیز تفاوت‌هایی دارند که باعث می‌شود هر کدام از این دسته‌ها طرفداران خاص خودش را داشته باشد. تعدادی از ویژگی‌های هر کدام از این پلن‌ها را به صورت کلی در زیر بیان کرده‌ایم که برای انتخاب شما می‌تواند کمک کننده باشد.

تریدینگ ویو پرمیوم:

برای دسترسی به تمامی ابزار ها و قابلیت های تریدینگ ویو نیاز به خرید اکانت Tradingview میباشد. اکانت قابل تهیه به صورت آزمایشی (تریال) میباشد که برای فعال سازی آن نیاز به یک کارت بانکی و حساب بانکی معتبر میباشد.تهیه این کارت ها ممکن است برای کاربران عزیز ایرانی هزینه بر و حتی غیر ممکن باشد.به همین دلیل فروشگاه مجازیته با قیمت مقرون بصرفه اکانت های تریال پلن پرمیوم tradingview را فعال سازی کرده و در اختیار تریدر های ایرانی عزیز قرار میدهد.

نحوه دریافت اکانت تریدینگ ویو :

 بعد از خرید اکانت تریدینگ ویو،به صورت خودکار وآنی اکانت خود را دریافت خواهید که که تمامیه اطلاعات آن از جمله ایمیل و پسورد و … قابل تغییر میباشد.

حرف آخر درباره خرید اکانت Tradingview :

در آخر یادآور می شویم که خرید اکانت تریدینگ ویو برای تحلیل تکنیکال بازار های مالی مانند بازار ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. ابزار هایی که در تریدینگ ویو برای تریدر ها فراهم شده است، بسیار پیشرفته تر از پلتفرم های دیگر می باشد. پس با یک انتخاب هوشمندانه می توانید بهترین تحلیل را از بازار های مالی داشته باشید.

علاوه بر این خصوصیات، خرید اکانت tradingview نقش به سزایی در پیاده سازی هر چه بهتر استراتژی های مختلف بر روی ارز های مورد نظر دارد. از این رو، دیگر نیازی به باز کردن چارت ها به صورت جداگانه نمی باشد و این یک مزیت عالی برای تریدینگ ویو به حساب می آید.

نتیجه‌گیری خرید اکانت تریدینگ ویو

حالا شما با این ابزار هم آشنایی اولیه‌ای دارید و هم برای استفاده از آن می‌دانید بهترین و ساده‌ترین راه خرید اکانت تریدینگ ویو از مجموعه مجازیته می‌باشد.  ارائه پشتیبانی خوب و قیمت مناسب و تحویل خودکار  از ویژگی اکانت‌های ارائه شده از سمت مجموعه ما می‌باشد.  جهت دریافت هرگونه راهنمایی و یا مشاوره نیز می‌توانید از کارشناسان مجموعه مجازیته بهره ببرید. اما در نهایت توصیه ما به شما همراهان این است که اگر در مسیری برای موفقیت تلاش می‌کنید از تمام ابزار موجود برای رشد سریعتر بهره ببرید.

راهنمای خرید اکانت کرکی تریدینگ ویو

این مقاله در مورد خرید اکانت کرکی تریدینگ ویو بوده. از اونجایی که اکثر معامله گر هایی که تو بازارهای مالی فعالیت دارن، از پلتفرم تریدینگ ویو برای بررسی نمودار های قیمتی و چارت ها استفاده میکنن. این سایت انواع مختلفی از حساب های کاربری رو در اختیار مخاطب هاش قرار داده که بیشتر ایرانی ها به دلیل وجود تحریم های مالی مجبور به استفاده از نسخه رایگان  یا Basic تریدینگ هستن.

اکانت Basic محدودیت های زیادی رو داره و برای معامله گر های حرفه ای مناسب نیست و این افراد مجبور به خرید اکانت هکی تریدینگ ویو هستن. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که تو یه مقاله اختصاصی آموزش خرید اکانت کرکی تریدینگ ویو 100% تضمینی و واقعی رو براتون قرار بدیم.

آموزش خرید اکانت تریدینگ ویو

تو حالت عادی برای خرید اکانت های مختلف تریدینگ ویو، باید به سایت tradingview.com و پنل کاربریتون مراجعه کنین. همونطور که تو عکس پایین میبینین، هر کدوم از این حساب های کاربری با توجه به امکاناتشون، قیمت متفاوتی رو دارن. نسخه بیسیک که استفاده از اون کاملا رایگانه، کمترین قابلیت ها رو داره و حداقل ها رو در اختیارتون میذاره. از بین نسخه های پولی هم اکانت پریمیوم بیشترین امکانات رو بهتون میده. برای خرید اکانت پرمیوم تریدینگ ویو به صورت ماهانه، باید 60 دلار پرداخت کنین.

البته این اکانت ها به شکل سالانه هم قابل خرید هستن که این پلن های سالانه، از نظر اقتصادی به صرفه ترن. برای خرید این نوع حساب ها به شکل، باید از کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا و مستر کارت استفاده کنین که این کار برای اکثر ایرانی ها غیر ممکنه.

البته میشه از ارزهای دیجیتال هم برای این منظور استفاده کرد. با این تفاسیر، پس چطور میتونیم این اکانت ها رو خریداری کنیم؟ تو ادامه مقاله آموزش خرید اکانت کرکی تریدینگ ویو 100% تضمینی، به این سوال پاسخ میدیم. البته من پیشنهاد میکنم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشین تا بدون نیاز به خرید اکانت های هک شده تریدینگ ویو و به شکل کاملا رایگان بتونین از نسخه Premium تریدینگ ویو استفاده کنین!

آموزش خرید اکانت های پولی تریدینگ ویو

برای خرید اکانت تریدینگ ویو میتونین از دو روش مختلف استفاده کنین. تو روش اول شما مستقیما از سایت تریدینگ ویو برای خرید اکانت مورد نظرتون استفاده میکنین؛ اما تو روش دوم باید از واسطه هایی استفاده کنین که برای راحتی کاربر های ایرانی، اکانت های تریدینگ ویو رو خریداری کردن و شما میتونین با کارت به کارت و پرداخت هزینه با ریال، این اکانت ها رو خریداری کنین. البته ما هر دو روش رو تو مقاله آموزش خرید اکانت هک شده تریدینگ ویو بهتون یاد میدیم؛ ولی پیشنهاد ما اینه که از روشی که تو انتهای همین مطلب بهتون یاد دادیم و کاملا مجانیه و به لطف آکادمی مجازیته محقق شده، استفاده کنین.

·        خرید اکانت های پولی به شکل مستقیم از تریدینگ ویو

تو اولین روش از خرید اکانت پولی تریدینگ ویو، هزینه رو مستقیما به سایت تریدینگ ویو واریز میکنین که همونطور که قبلا هم اشاره کردیم، برای این نوع از خرید به کارت و حساب های بین المللی نیاز دارین. یه سری از پلتفرم های داخلی وجود دارن که چنین خدماتی رو به شما میدن وکافیه که شما مبلغ رو به ریال براشون واریز کنین تا یه حساب ویزا یا مستر کارت رو شارژ کنن تا با استفاده از اون هزینه ی مربوطه رو پرداخت کنین.

برای مثال اگه میخواین اکانت یک ساله پریمیوم تریدینگ ویو رو بخرین، باید 600 دلار پرداخت کنین که با در نظر گرفتن قیمت ارز، حدودا 18 میلیون تومان میشه. همچنین این واسطه ها هم هزینه ای رو ازتون میگیرن که باید اون رو هم در نظر بگیرین. البته میتونین با خرید تتر این کار را انجام دهید.

یه راه دیگه هم برای خرید مستقیم اکانت های تریدینگ ویو وجود داره. اون هم اینه که هزینه مربوطه رو با استفاده از ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، لایت کوین یا. . . پرداخت کنین. تو این روش علاوه بر پرداخت هزینه های شبکه و کارمزد تراکنش ها، باید مقداری هم به صرافی ارز دیجیتالی که ازش خریدتون رو انجام میدین به عنوان کارمزد پرداخت کنین. همچنین میتونین از پلتفرم هایی که به طور مستقیم اکانت ها مورد نظر رو خریداری میکنن و با پول رایج ایران میفروشن، برای خرید اکانت های پولی تریدینگ ویو استفاده کنین.

·        خرید اکانت هکی تریدینگ ویو

راه حل بعدی که میخوایم تو مقاله آموزش خرید اکانت کرکی تریدینگ ویو 100% تضمینی و واقعی بهتون معرفی کنیم و در ادامه هم مفصلا مزایا و معایبشون رو مورد بررسی قرار میدیم، خرید اکانت های کرک شده است. خوشبختانه ایرانی ها استاد دور زدن محدودیت ها هستن و همیشه راه حلی رو برای عبور از چنین مشکلاتی رو دارن. اکانت های هک شده هم یکی از راه های دور زدن محدودیت هایی هستن که تو زمینه خرید اکانت های Tradingview وجود داره.

افرادی وجود دارن که با هک کردن سایت ترینگ ویو، پلن های مختلف اون رو میفروشن. جالبه بدونین که هزینه ای که این افراد ازتون دریافت میگیرن، به مراتب کمتر از روش های قبلیه. البته این روش ایراداتی رو هم داره که در ادامه بیشتر در موردشون توضیح میدیم. همچنین آموزش خرید اکانت هک شده تریدینگ ویو رو هم در اختیارتون میزاریم. توجه داشته باشین که برای استفاده از این روش نباید به هر شخص و پلتفرمی اعتماد کنین؛ مخصوصا که تعداد کلاهبرداری های انجام شده در فضای مجازی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده.

مزایا و معایب خرید اکانت های هک شده

تو این قسمت از مقاله آموزش خرید اکانت کرکی تریدینگ ویو 100% تضمینی و واقعی، همونطور که از اول مقاله بهتون قول داده بودیم، در مورد مزیت و ایراداتی که خرید این نوع حساب های کاربری دارن، باهاتون صحبت میکنیم.

مزیت ها:

  • اولین مزیتی که میتونیم برای این نوع حساب های کاربری در نظر بگیریم، هزینه بسیار پایین اون هاست. طبق بررسی هایی که ما انجام دادیم برای خرید اکانت یک ماهه پریمیوم تریدینگ ویو که 60 دلار قیمت داره، پرداخت هزینه ای بین 80 تا 170 هزار تومان کافیه. همچنین برای خرید اشتراک های سالانه این پلتفرم هزینه ای بین 800 هزار تومن تا 10 میلیون تومان باید پرداخت کنین. به عبارت ساده تر یعنی بیش از 15 میلیون تومان صرفه جویی.
  • دسترسی داشتن به همه امکانات خاص پلتفرم تریدینگ ویو که کاملا پولی هستن.
  • نیازی به تهیه دلار یا ارز دیجیتال از واسطه ها نیست و میتونین با پول رایج کشور و کارت های اعتباری عضو شبکه شتاب، پرداختتون رو انجام بدین.

عیب ها:

  • همونطور که قبلتر هم گفتیم بزرگترین ایرادی که خرید اکانت هک شده تریدینگ ویو داره، عدم اعتماد به فردیه که اکانت مورد نظر رو میفروشه.
  • بیشتر این خرید و فروش ها تو فضای مجازی انجام میشن و به همین خاطر نمیتونیم از هویت واقعی افراد مطلع بشیم.
  • گاهی اوقات تریدینگ ویو از تقلبی که تو خرید این نوع اکانت ها صورت گرفته، اطلاع پیدا میکنه و اون حساب کاربری رو از شما میگیره.
  • تو پلن های بلند مدت (سه ماهه، شش ماهه و یا یک ساله)، اشتراک به شکل ماهانه برای شما ارسال میشه و هر ماه باید از یه حساب کاربری جدید استفاده کنین.
  • یکی دیگه از مسائلی که کاربر های مختلف گزارش کردن و ازش شاکی هستن، تموم شدن اشتراکشون قبل از یه پایان رسیدن تاریخ مقرر شده هستش.

آموزش خرید اکانت هک شده تریدینگ ویو

برای خرید اکانت های هک شده، پلتفرم ها و افراد مختلفی وجود دارن. کافیه که عبارت خرید اکانت هکی تریدینگ ویو رو تو اینترنت سرچ کنید. همچنین برای پیدا کردن افرادی که از طریق شبکه های اجتماعی این حساب های کاربری رو به فروش میرسونن، میتونین از گروه ها و کانال های تریدیگ مختلف استفاده کنین. اعتماد کردن به طرف دوم معامله تو هر دو روش کار سختیه؛ مخصوصا که تو شرایط فعلی میزان کلاهبرداری ها و جرایم سایبری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده.

با توجه به مواردی که گفته شد، نمیتونیم تو آموزش خرید اکانت هکی تریدینگ ویو، پلتفرم یا شخص خاصی رو بهتون معرفی کنیم. به جای اون ترجیح دادیم که تو این مقاله ی روش کاملا رایگان رو برای دسترسی به اکانت Premium تریدینگ ویو بهتون معرفی کنیم.

این مزیت که توسط پلتفرم آموزشی ارز سنج برای کاربرهاش فراهم شده، هیچ محدودیتی رو نداره و همه امکانات یه حساب کاربری پولی رو در اختیارتون میذاره. تو قسمت بعدی مقاله بیشتر در این مورد صحبت میکنیم. در همه مباحث آموزش ارز دیجیتال از صفر کار با نمودار ها، از جمله مهمترین موضوعات است.

اکانت پریمیوم رایگان در آکادمی مجازیته

تا به الان در مورد اکانت های پولی تریدینگ ویو صحبت کردیم. همچنین در مورد اکانت های کرک شده تریدینگ ویو و مزایا و معایبی که دارن اطلاعاتی رو بهتون دادیم. اما با خوندن این قسمت از مقاله آموزش خرید اکانت کرکی تریدینگ ویو 100% تضمینی و واقعی، کاملا قید خرید اکانت های هک شده تریدینگ ویو رو میزنین. تو این قسمت قراره پلتفرمی رو بهتون معرفی کنیم که به شکل رایگان یه اکانت پرمیوم تریدینگ ویو رو در اختیارتون میذاره.

آکادمی ارز دیجیتال مجازیته که کلی اطلاعات مفید تو حوزه کریپتوکارنسی ها تهیه و محتوا های ویدیویی نابی رو به شکل رایگان در مورد مسائل روز رمز ارزها ارائه کرده؛ یه قابلیت بسیار کاربردی رو برای کاربرهاش عرضه کرده که همه میتونن به شکل رایگان و مجانی ازش استفاده کنن. برای دسترسی به این مزیت کافیه که به سایت آکادمی مجازیته به آدرس arzsanj.com مراجعه کنین و وارد کردن شماره موبایلتون، یه حساب کاربری تو این پلتفرم بسازین.

بعد از ثبت نام و ورود به سایت مجازیته، صفحه مربوط به پروفایل کاربریتون رو مشاهده میکنین. برای دستیابی به نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال و استفاده از اکانت Premium که قولش رو بهتون داده بودیم، باید مشابه عکس پایین، نمودار ارزهای دیجیتال رو از نوار ابزاری که تو سمت راست پنل کاربریتون قرار داده شده، انتخاب کنید. همونطور که میبینید چارت قیمتی رمز ارز بیت کوین، که تو تصویر پایین دیده میشه، کاملا مشابه با نمودار تریدینگ ویو هستش و هیچ تفاوتی بینشون وجود نداره.

پلتفرم ارائه شده توسط مجازیته، هیچ فرقی رو با سایت Tradingview نداره. به همین خاطر پیشنهاد میدیم به جای اینکه به دنبال آموزش خرید اکانت هکی تریدینگ ویو باشین و هزینه های گزافی رو برای اینکار پرداخت کنید؛ از سایت مجازیته برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال استفاده کنین. با این روش، هر سال 15 تا 20 میلیون تومان صرفه جویی میکنین. حتی میتونین این پول رو به عنوان سرمایه ای برای ترید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال اختصاص بدین و سود قابل توجهی رو بدست بیارین. اگه دوست دارین صفر تا صد نحوه استفاده از تریدینگ ویو رو یاد بگیرین توصیه می کنیم دوره آموزش تریدینگ ویو Tradingview رو تهیه کنین.

دکمه بازگشت به بالا