عمومیایران کسب و کار

معرفی سایت رسمی دانلود نینجاگرام فارسی

نینجاگرام چه کاربرد هایی دارد؟ سایت رسمی دانلود نینجاگرام چقدر به ما اطمینان خرید می دهد؟ چگونه می توانم این ربات را خریداری کنم؟ جواب تمامی این سوال را ها را در ادامه این مطلب برای شما قرار داده ایم همچنین قصد داریم راجع به سایت رسمی نینجاگرام نیز صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

رشد در اینستاگرام

سایت نینجاگرام

اگر هیچ اطلاعاتی راجع به ربات های اینستاگرام ندارید حتما به سایت رسمی نینجاگرام فارسی سر بزنید. در سایت نینجاگرام فارسی برای شما تمامی اطلاعات مورد نیاز که شما را از خرید نینجاگرام مطمئن کند را قرار داده ایم. شما با مراجعه به سایت نینجاگرام طیف وسیعی از اطلاعات آماری، اطلاعات فنی، نحوه خرید و موارد دیگر دریافت می کنید که در ادامه مطلب برای شما چند مورد این بخش ها را مثال زده ایم.

1. اطلاعات کلی راجع به ربات ها

بسیاری از کسانی که قصد خرید ربات نینجاگرام را دارند هیچگونه اطلاعاتی راجع به ربات های اینستاگرام ندارند و می خواهند قبل از خرید نینجاگرام اطلاعاتی راجع به ربات ها کسب کنند تا خریدی با چشم باز داشته باشند. ما در سایت رسمی نینجاگرام برای شما اطلاعاتی راجع به ربات ها قرار داده ایم تا شما بتوانید به آسانی در چند دقیقه اطلاعات کافی راجع به ربات ها دریافت کنید.

یکی از مواردی که در سایت رسمی قابل مشاهده است معرفی انواع ربات ها است که اگر بخواهیم در این مقاله به آن اشاره ای داشته باشیم باید بگوییم که ربات ها معمولا دو دسته هستند. دسته اول ربات هایی هستند که روی سیستم خانگی خودتان نصب می شوند و از اینترنت شخصی شما استفاده می کنند تا امنیت بسیار بالایی داشته باشید همچنین شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز به ربات دسترسی داشته باشید.

دسته دوم ربات هایی هستند که توسط شرکت ها اداره می شوند و عملکرد این ربات به این صورت است که شما برای استفاده از ربات باید در سایت شرکت ارائه دهنده ربات یک پروژه ثبت کنید تا آنها برای شما آن پروژه را انجام دهند. ربات نینجاگرام جزو دسته اول است و از ایپی شخصی شما استفاده می کند تا هیچگونه خطری از طرف اینستاگرام پیج شما را تهدید نکند.

2. معرفی نینجاگرام

نینجاگرام یک ربات به زبان انگلیسی است که در کشور های آمریکا توسط افراد زیادی استفاده می شد. کسانی که تمایل به خرید این ربات داشتند باید مستقیم با شرکت ارائه دهنده این ربات که در خارج کشور قرار دارد ارتباط بر قرار می کردند که برای افراد ساکن در ایران بسیار سخت و دشوار است.

پس ما تصمیم گرفتیم تا این ربات را کرک کنیم و آن را به زبان فارسی مجهز کنیم تا ایرانیان نیز بتوانند به راحتی و با پرداخت هزینه ای کم این ربات را خریداری کنند. بخش بالا فقط جز کوچکی از توضیحات سایت رسمی نینجاگرام راجع به نینجاگرام است. شما با مراجعه به سایت رسمی نینجاگرام می توانید اطلاعات بیشتری راجع به پیشینه و گذشته این ربات بدست آورید و اطلاعاتی راجع به جدید ترین اپدیت های این ربات نیز دریافت کنید.

3. قابلیت های نینجاگرام

نینجاگرام قابلیت های فراوانی دارد که در هر زمینه ای کار شما را راحت تر می کنند و امور را سریع تر انجام می دهد. برای مثال شما با نینجاگرام می توانید چندین برابر یک انسان عادی که یک پیج را می گرداند فالوور دریافت کنید.اگر بخواهیم تمامی کاربرد های نینجاگرام را برای شما توضیح دهیم نیاز به مقاله های بسیار طولانی تری داریم برای همین پیشنهاد می کنیم که به سایت رسمی نینجاگرام مراجعه کنید تا از دیگر کاربرد های نینجاگرام مطلع شوید.

4. نحوه خرید نینجاگرام

در نسخه اصلی نینجاگرام کاربران مجبور به پرداخت ماهانه 19 دلار برای استفاده از نینجاگرام هستند که واقعا ارزشش را هم دارد ولی نه برای کاربران ایرانی زیرا قیمت دلار بسیار بالا است و واقعا مشکل است که به صورت ماهانه این مبلغ را پرداخت کرد. در عوض شما می توانید نسخه کرک شده را به صورت دائمی فقط با مبلغ 49 هزار تومان صاحب شوید. دلیل این قیمت بسیار پایین این است که ما نسخه اصلی ربات را کرک کرده ایم و دسترسی رایگان به ربات داریم تا شما کاربران ایرانی عزیز به راحتی بتوانید از این ربات حرفه ای استفاده کنید.

5. درصد پیشرفت کسانی که از نینجاگرام استفاده کرده اند

مطمئنا برای شما سوال است که آیا کسی از این ربات نتیجه گرفته است؟ جواب این سوال فقط با مراجعه شما به سایت رسمی نینجاگرام پاسخ داده می شود. در سایت رسمی ما نمودار رشد بعضی کاربران که نینجاگرام را خریداری کرده اند را قرار داده ایم تا دیگر خریداران احتمالی از نتایج این ربات اطمینان داشته باشند.

6. نظرات کاربران

اگر می خواهید نظرات کسانی که این ربات را خریداری کرده اند را ببینید یا سوالی دارید که ممکن است جوابش در مطالب توضیحی سایت نباشد لطفا از نظرات کاربران نیز دیدن کنید ممکن است جواب سوال خود را در آن قسمت مشاهده کنید.

خرید فالوور اینستاگرام

همچنین برای خرید فالوور اینستاگرام می توانید به سایت رسمی خرید فالوور یعنی هایپرفالو دات آی آر مراجعه کنید و اگر هم نیاز به خدمات افزایش لایک مانند خرید لایک اینستاگرام داشتید می توانید از صفحه خرید لایک هایپرفالو سفارش خود را ثبت کنید.

دکمه بازگشت به بالا