عمومی

قیمت خرید و مشخصات تلویزیون 75 اینچ کیولد سامسونگ 75q60a

در میان تلویزیون های موجود در بازار، تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q60A گزینه ای انتخابی و کاربردی تلقی می شود اما چرا؟ شرکت کره ای سامسونگ فناوری جدید خود را به نام QLED درسال 2017 معرفی نموده است، از آنجا که شرکت سامسونگ در پنل LED ها خود از تکنولوژی موانتوم استفاده میکند پس تلویزیون های جدید خود را QLED نام گذاری کرده است که مخفف می باشد. این شرکت این نام تجاری را جایگزین SUHD مخفف کرده است که درتلویزیون ها بالارده خود استفاده شود و تا توانایی بیشتری نسبت به سری های قبلی شرکت داشته باشد.تکنولوژی QLED رقیب جدی تکنولوژی OLED می باشد که سامسونگ ادعا کرده است که از آن بهتر است. تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q80T یکی از تلویزیون های 2020 و سری 8 سامسونگ می باشد.

در تلویزیون فرکانس، زمان پاسخگویی و همچنین پورت ها می توانند نقش اساسی را ایفا کنند. تلویزیون سامسونگ Q60A دارای پردازنده کوانتوم 4K از نوع لایت است و فرکانس تصویر 60 هرتز را دارد. شما آنچه که از کنسول بازی بر روی این تلویزیون مشاهده می کنید کیفیت تصویر 4K در فریم ریت 60 هرتز سات. این تلویزیون از همه کنسول های بازی مانند PS5 و Xbox X پشتیبانی می کند. همانند تلویزیون های سال 2020 سامسونگ دراین تلویزیون از منوی تنظیم شرایط برای بازی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی ها و امکانات تلویزیون می توان به فناوری AI Upscaler اشاره کرد. این روز ها با اینکه کیفیت 4K در حال غالب شدن در صنعت فیلم و حتی کلیپ های معمولی است ولی همچنان به وفور محتوا هایی با کیفیت پایین تر وجود دارند. فناوری AI Upscaler می تواند تمامی محتوا هایی که کیفیتی پایین تر از 4K دارند را به این کیفیت ارتقاء دهد.

این فناوری روز به روز پیشرفته تر شده و حالا با نسخه ای از آن سر و کار داریم که محتوا های ارتقاء یافته در آن تا اندازه قابل قبولی می توانند با محتوا های 4K اورجینال رقابت کنند. بخش پشتی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ Q60A پلاستیکی است که هر چند کیفیت نمونه های سطح بالای فلزی را ندارد ولی خوشبختانه از پلاستیک فشرده‌ی با کیفیت و با دوامی ساخته شده است.

سامسونگ تلویزیون های 2021 خود را به سیستم عامل تایزن نسخه 6.0 مجهز کرده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ از فرمان صوتی و دستیار صوتی Bixby پشتیبانی میکند. فرمان صوتی به شما اجازه میدهد تنها با صحبت کردن به مدیریت تلویزیون یا جستجوی شبکه ها بپردازید. شما به راحتی می توانید به برنامه ها و شبکه های پخش آنلاین مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به راحتی و با یک جستجوی ساده تمام چیزهایی که نیاز دارید را پیدا کنید.

Ntsc ضبط و پخش Dvd در تلویزیون 2021 سامسونگ سری 75Q60A

سازندگان تلویزیون 75 اینچ Q60A سامسونگ، در این مدل با استفاده از فناوری های مختلف توانسته اند صدایی زنده، رسا و با کیفیت تولید کند. سیستم صوتی این تلویزیون به گونه ای است که شما صدایی فراگیر و چند بعدی دریافت می کنید. حتی بسته به محتوایی که مشاهده خواهید کرد، تنظیمات درونی صوتی متفاوت عمل می کنند؛

در این جهت که بتوانند کیفیت صوتی صدا را برای شما همراه با هیجانی کند که در حال مشاهده آن هستید. با این وصف، شما قادر نخواهید بود از کنار تلویزیون بلند شوید و با یک بار تجربه شنیدن صدای آن، شیفته این تلویزیون خواهید شد. این فناوری به کمک پردازشگر Quantum Lite صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم میکند.

همچنین تلویزیون Q60A دارای حالت های بازی مختلف و امکانات هوشمند عالی و … می باشد که هر کدام به گونه ای در این تلویزیون عمل می کنند و باعث شده اند که این تلویزیون از هر نظر عملکرده بسیار خوبی داشته باشد.در ادامه هر یک از این قابلیت ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با تلویزیون 75Q60A اشنا کنیم.

سامسونگ،تلویزیون 75AU8000 را نیز وارد بازار نموده است که دارای صفحه نمایش کریستال یو اچ دی می‌باشد به علاوه فناوری‌های کاربردی را به خود اختصاص داده است که توسط آن‌ها بهترین تجربیات را برای شما خلق خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این تلویزیون 4K قابلیت Object Tracking Sound است که صداها را در تمام صفحه نمایش ردیابی می‌کند و با جزئیات کامل پخش خواهد کرد .

به علاوه این دستگاه صدایی سینمایی و سه بعدی را نیز از بلندگوهای تلویزیون انتشار می‌دهد، بدین وسیله می‌توانید غوطه‌وری کامل را در صداها داشته باشید. باید گفت که سیستم صوتی این تلویزیون اسمارت مانند بسیاری دیگر از تولیدات موجود در بازار دو کاناله است که از طریق آن صوتی 20 واتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تلویزیون 75Q60A مجهز به پردازشگر قدرتمند

ریموت کنترل این دستگاه، نسبت به ریموت‌های هوشمند مدل‌های قبلی مثل Q60T و حتی Q60R تغییر کرده است. مهم‌ترین به‌روزرسانی اعمال شده این است که دیگر از باتری‌های یکبار مصرف استفاده نمی‌شود. در عوض، این دستگاه یک باتری شارژی داخلی دارد که هم می‌تواند از طریق پنل خورشیدی موجود در پشت ریموت یا از طریق اتصال پورت USB-C در بخش پشتی، شارژ شود. دکمه «Multi View» نیز جایگزین «Ambient Mode» شده است که می‌تواند بسیار کاربردی واقع شود. اگر تمایل دارید با تلویزیون‌های گیمینگ بیشتر آشنا شوید توصیه می‌کنم حتماً اینجا کلیک کنید.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون اسمارت سامسونگ Q60A

سیستم عامل مورد استفاده در این تلویزیون ها که در Q60A نیز استفاده شده، Tizen نام دارد. این سیستم عامل به عنوان رقبی قدرتمند برای سیستم عامل هایی نظیر Android TV و tvOS شناخته می شود. از جمله مهمترین ویژگی های سیستم عامل تایزن می توان به روان بودن و راحتی استفاده اشاره کرد. شما می توانید بدون رفتن به منو های زیادی به راحتی به بسیاری از ویژگی های تلویزیون دسترسی داشته باشید و اینگونه سرعت عمل خود را بالا ببرید.

تایزن همچون دیگر سیستم عامل های تلویزیونی امکان پشتیبانی از شمار زیادی اپلیکیشن را دارد که برخی از آنها به طور خاص توسط سامسونگ برای آن بهینه شده است. منظور از یکنواختی خاکستری یعنی میزان یکنواخت بودن همه‌ی رنگ‌ها در تمام مساحت نمایشگر که این پارامتر برای سنجش یکنواخت بودن رنگ‌ها مورد استفاده واقع می‌شود.

یکنواختی در صحنه‌های نزدیک به تاریکی بهتر است اما هنوز هم کمی لکه‌دار به نظر می‌رسد زیرا بیشتر قسمت‌های صفحه نمایش دارای سایه خاکستری روشن‌تر از مرکز است. گرچه تأخیر در ورودی این دستگاه برای بازی‌های ویدیویی و استفاده به عنوان مانیتور رایانه بسیار کم است، اما سرعت رفرش 60 هرتزی، زمان پاسخگویی تا حدودی کُند و عدم پشتیبانی از VRR، ممکن است برخی افراد را برای انتخاب آن ناامید کند.

متأسفانه، با این که Q60A از نسبت کنتراست و طیف رنگی بسیار خوبی برخوردار است، اما فاقد لوکال دایمینگ است و همانطور که اشاره شد به اندازه کافی روشنایی آنچنانی را ارائه نخواهد داد تا بتواند یک تجربه واقعی HDR را به خاطر سپرد. به طور کلی، می‌توان گفت که این تلویزیون رنگ مشکی را به صورت عمیق و یکنواخت به نمایش خواهد گذاشت و اشیاء سیاه را با غلظت رنگ بسیار خوبی نمایش می‌دهد.

اما از سوی دیگر عدم استفاده از لوکال دیمینگ، زاویه‌ی دید نه چندان خوب و وجود مقداری از مشکلات یکنواختی، از نقاط ضعف این تلویزیون شمرده می‌شود. با توجه به آنچه که در این مقاله خواندیم، تلویزیون سامسونگ 75Q60A می تواند تا حد بسیار زیادی انتظارات کاربران را از یک تلویزیون نسل جدید با امکانات هوشمند برآورده کند.

مشخصات ظاهری تلویزیون کیولد مدل 75Q60A سامسونگ

صفحه نمایشی که بخش عمده سطح جلویی را به خود اختصاص داده و لبه های باریک آن، هر خریداری را به یاد تلویزیون های سطح بالا و گران قیمت این کمپانی می اندازد. در تلویزیون سامسونگ 75Q60A لبه ها چنان باریک ساخته شده اند که شاید در هنگام تماشای تلویزیون متوجه آنها نشوید. همچنین ضخامت تلویزیون بسیار کم بوده و تنها به یک اینچ می رسد که ضخامت پایینی محسوب می شود و حاکی از ظرافت در ساخت Q60A دارد.

سامسونگ این طراحی را AirSlim می نامد که نشان دهنده باریکی بیش از پیش این نوع طراحی است. بدنه ای بسیار باریک، ظریف و زیبا و بدون حاشیه با دیزاینی فوق العاده یک طراحی هوشمندانه برای تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Q60A در سایز 75 اینچ می باشد. پایه های این تلویزیون به شکل T بوده و قابلیت تنظیم شدن از لحاظ ارتفاع را دارا می باشد و شما می توانید بسته به محیط و میز تلویزیون پایه ها را تنظیم کنید.

اینویژگی Multi Viewنام دارد که برای اشتراک گذاری صفحه از آن استفاده می شود. شما می توانید در صفحه سمت چپ ، رسانه ها را از منابع مختلف مانند STB و یا کنسول بازی تماشا کنید در حالی که به طور همزمان می توان تلفن را در سمت راست نیز مشاهده کنید. یک بستر آنلاین جهت بررسی و خرید لوازم خانگی، تلویزیون و سیستم صوتی است.

شما می توانید کالای انتخابی را با تضمین اصالت و کیفیت خریداری نمایید. این تلویزیون QLED سامسونگ با SmartThings کار می کند تا خانه هوشمند شما را کنترل کند. QLED با دستگاه ها و سنسورهای اینترنت اشیاء پیوند خورده تا بتوانید چراغ ها را روشن کنید؛ داخل یخچال را بررسی کنید و حتی از جاروبرقی رباتی خود استفاده کنید.

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. بهتر است از فضای خالی بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. جهت آسوده خاطر شدن شما مشتریان ارجمند اعتماد شما را به مطالعه این لینک جلب می کنیم تا با اطمینان خرید کنید ؛ دوست داریم با آسودگی خیال خرید کنید . لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید. محتوای 4k بومی را نیز به طور کامل و بدون مصنوعات قابل مشاهده نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا