عمومی

قیمت خرید محبوب ترین ست ورزشی مردانه

بهترین ست ورزشی مردانه شامل چه لباس هایی است؟

1- شلوارک ورزشی مردانه

شلوارک ورزشی مردانه یار جدایی ناپذیر تاپ و تی شرت های ورزشی است تا بهترین ست ورزشی مردانه را برای شما بسازد. در روزهای گرم تابستان که گرمای داخل سالن غیر قابل تحمل می شود، تنها راه نجات استفاده از شلوارک‌های ورزشی است. تبادل هوا در این شلوارک‌ها راحت‌تر است، زیرا جذب بدن نمی‌شود و احساس گرما نمی‌کنید.

2- تاپ ورزشی مردانه

بسیاری از مردان برای داشتن آزادی عمل بیشتر ترجیح می دهند در حین ورزش، از تیپ های بدون آستین استفاده کنند. در این تاپ های ورزشی مردانه، فاصله بین بازوها و گردن بیشتر از حد معمول است تا در حین ورزش احساس خوبی و راحتی داشته باشید. اکثر این مدل ها بدون جیب و دکمه هستند. مدل های بدون آستین برای تمرینات بدنسازی مناسب هستند و با قابلیت گردش هوا، حس لذت بردن از تمرینات حرفه ای را در شما زنده می کنند.

3- شورت ورزشی

در طول ورزش در فضای باز، بدن شما آسیب پذیرتر می شود و ممکن است تحت تاثیر آب و هوا قرار گیرد. به خصوص هنگام دویدن یا دوچرخه سواری. به همین دلیل است که باید این شورت را زیر شلوارک ورزشی خود بپوشید. این محصول برای خنک نگه داشتن شما در تابستان و گرم کردن پا در زمستان بسیار مناسب است.

از طرف دیگر، اگر پاهای عضلانی دارید و به پوشیدن لباس های جذب کننده عادت دارید، احتمالاً ترجیح می دهید این شورت های ورزشی را در داخل خانه امتحان کنید. جنس این شورت ورزشی پلی استر است و به راحتی عرق پاهای شما را جذب می کند.

4- ست گرمکن و شلوار ورزشی

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه در میان مردانی که ترجیح می دهند بدن خود را بعد از ورزش شدید گرم نگه دارند و از سردی ناگهانی عضلانی و همچنین گرفتگی عضلات جلوگیری کنند، محبوب است. گرمکن‌های ست گرمکن و شلوار استقلال معمولا با دکمه یا زیپ عرضه می شوند.

5- تی شرت اسپرت مردانه

هنگامی که یک تمرین شدید در فضای باز دارید، پوشیدن یک تی شرت راحت، سایز مناسب و بدون آستین از هر چیز دیگری مهمتر است. تی شرت آستین بلند اسپرت به شما این امکان را می دهد که بدون در نظر گرفتن روزهای سرد پاییزی بدون احساس سرما و سرما ورزش کنید.

6- هودی مردانه

شاید وقتی به فکر تهیه بهترین ست لباس ورزشی مردانه برای خود هستید، فقط به فکر تاپ و شلوارک اسپرت باشید. اما هودی یکی از ملزومات ورزش منظم به خصوص در فضای باز است. این بدان معنی است که وقتی شروع به دویدن یا دوچرخه سواری می کنید، هودی شما از شما در برابر سرمای شدید محافظت می کند. هودی‌های ورزشی یکی از گزینه‌های مورد علاقه‌ای است که جوانان دوست دارند آن را با شلوار جین برای مناسبت‌های غیررسمی، به‌عنوان تیپ غیررسمی بپوشند.

7- کفش مخصوص دویدن

کفش های ورزشی یکی از ضروری ترین اکسسوری ها برای ورزش و بدنسازی هستند. اگر بدنسازی را به صورت حرفه ای انجام می دهید، می دانید که برای ورزش های هوازی به طور متوسط ​​باید حدود 20 تا 30 دقیقه بدوید تا عضله قلب خود را تقویت کنید. همچنین در تمرینات قدرتی برنامه ریزی کرده اید که در پایان هر جلسه برای مدت کوتاهی بدوید. به این ترتیب باید یک کفش دویدن با کیفیت برای خود تهیه کنید.

نکات انتخاب بهترین گرمکن ورزشی دویدن مردانه

دوندگان به خوبی می دانند که در بیشتر موارد، هیچ جایگزینی برای دویدن در فضای باز وجود ندارد. برخی از افراد تردمیل تاشو را تحسین می کنند، اما تردمیل ها به طرز وحشتناکی خسته کننده هستند و ماهیچه هایی که هنگام دویدن در فضای باز درگیر می شوند هرگز با دویدن روی تردمیل تحت فشار قرار نمی گیرند.

همچنین، همه به تردمیل دسترسی ندارند. دویدن در فضای باز در شهر نیز به تجهیزات خاص خود نیاز دارد که یکی از آنها گرمکن ورزشی دویدن است. یک گرمکن خوب در هنگام دویدن در فضای باز، بسیاری از نکات منفی مرتبط با آب و هوا را خنثی می کند و همچنین باعث می شود که به برنامه تمرینی خود پایبند باشید.

  • کیفیت:

کیفیت گرمکن دویدن مانند هر لباس دیگری با در نظر گرفتن اجزایی مانند مواد اولیه، برش، دوخت، درزهای دوخت، راحتی کلی و کیفیت زیپ ها تعیین می شود. اگر گرمکن از کیفیت رضایت بخشی در اجزای ذکر شده برخوردار نباشد، حتی اگر بهترین قابلیت ضدآب ممکن را در دنیا داشته باشد باز هم نمی توان آن را گرمکن با کیفیت و ارزشمندی دانست.

  • جنس:

بهترین لباس های دویدن از پارچه هایی مانند 100% پلی استر، نایلون ریپ استاپ، گورتکس و مانند آن ساخته می شود. اگر می خواهید گرمکن دویدن شما بیش از یک فصل عمر کند، نباید از کیفیت جنس آن غافل شوید. همچنین باید کیفیت زیپ ها را در نظر بگیرید و بررسی کنید که آستین ها و لبه های گرمکن کشیده یا بسته شده و با بند یا چسب قابل تنظیم است. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که پارچه گرمکن رطوبت را جذب می کند یا باید با عرق ورزش کنید. لباس دخترانه استقلال یکی از بهترین لباس های مخصوص دویدن است.

  • دوام:

اگرچه اکثر گرمکن های دویدن خوب را می توان “مقرون به صرفه” توصیف کرد، اما این به معنای “ارزان” نیست. از آنجایی که برای خرید یک گرمکن خوب هزینه زیادی می کنید، انتظار دارید این گرمکن حداقل چند سال برای شما دوام بیاورد. اگر جنس، دوخت و زیپ گرمکن درجه یک باشد باید چندین سال برای شما کار کند.

  • طراحی:

طرحی که برای لباس دویدن خود انتخاب می کنید کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. فقط به خاطر داشته باشید که انتخاب طرح خاصی که فاقد اجزای مهم باشد، چندان منطقی نیست. فرآیند انتخاب باید چیزی شبیه به این باشد: ابتدا به دنبال چندین گرمکن باشید که دارای اجزای مورد نیاز شما هستند، سپس از بین آنها طرحی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شما باشد.

  • تهویه و تنفس:

تهویه در لباس تیم ملی ایران و گرمکن ورزشی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. از جمله از طریق شکاف‌های زیپ‌دار، جیب‌های توری که اگر آنها را باز کنید هوای گرم را تهویه و تخلیه کنید و سر آستین‌های چسبی که می‌توانید هوای گرم را با باز گذاشتن آنها تخلیه کنید. تنفس نیز نوعی تهویه است، بدون استفاده از زیپ یا آستین. پارچه های قابل تنفس اجازه عبور هوای کافی را می دهند تا در برخی موارد نیازی به تهویه دستی نباشد. با این حال، انتظار نداشته باشید که گرمکن در طول دو ماراتن به تنهایی کافی کند.

  • مقاوم در برابر آب و هوا:

برخی از گرمکن های فعال ضد آب هستند و برخی دیگر اینگونه نیستند. انتخاب شما بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه شما دارد. با این حال، اکثر افراد باید احتمال بارش باران را در انتخاب خود در نظر بگیرند. دو راه پیش روی شما وجود دارد؛ یا دو گرمکن مجزا یکی ضد آب و یکی بادگیر بخرید و یا گرمکنی بخرید که هر دو قابلیت را همزمان داشته باشد.انتخاب با شماست، اما داشتن تنها یک گرمکن که بتوان در هر شرایطی از آن استفاده کرد طبیعتا راحت تر خواهد بود.

راحتی: بدون شک اندازه گرمکن شما تا حد زیادی بر سطح راحتی آن تأثیر می گذارد. البته اندازه شرط لازم و کافی برای راحتی نیست. خاصیت ارتجاعی پارچه گرمکن، احساسی که گرمکن هنگام تماس با پوست ایجاد می کند و حالتی که گرمکن بعد از خیس شدن احساس می کند نیز مهم هستند. آیا درزهای گرمکن کاملا بسته هستند؟ اگر نباشند، رطوبت و هوای سرد وارد آن می شود و احساس بسیار بدی خواهید داشت. آیا محافظی در انتهای زیپ وجود دارد که از گاز گرفتن چانه شما جلوگیری کند؟ آیا کلاه گرمکن سر شما را کاملا می پوشاند؟

  • تحرک:

تحرک و راحتی ارتباط مستقیم دارند. اگر گرمکن دویدن تحرک شما را در حین دویدن محدود می کند، دیگر نمی توان آن را گرمکن دویدن نامید. هنگام پوشیدن، بازوهای خود را بالا بیاورید و حرکات دست را در حین دویدن شبیه سازی کنید و قبل از خرید دویدن گرمکن را امتحان کنید. به پهلو و جلو و عقب خم شوید و بچرخانید. اگر گرمکن حرکت شما را مسدود می کند، آن را نخرید.

  • دید در روز و شب:

استفاده از پارچه بازتابنده در لباس های دویدن الزامی است. به خصوص در زمستان که روزها کوتاه است و هنگام دویدن هوا اغلب تاریک است. صبح زود یا شب بدوید. مهم نیست چقدر هوشیار باشید، زیرا ماشین ها با سرعت در حال حرکت هستند و یک لحظه غفلت برای ایجاد فاجعه کافی است. شما نمی توانید تصور کنید که رانندگان می توانند شما را راحت ببینند. شما باید هر اقدامی را که برای دیده شدن لازم است انجام دهید. یکی از این اقدامات استفاده از گرمکن ورزشی بازتابنده است.

  • فصل:

گرمکن‌های دویدن برای شهر خاصی طراحی نشده است و ممکن است در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد. آب و هوا در برخی شهرها در طول سال به شدت تغییر می کند، بنابراین گرمکن باید گرما، سرما، باد و یخبندان پاییز و زمستان را تحمل کنید.

  • نگهداری:

 بسیاری از گرمکن های درجه یک تا می شوند تا در یک جیب گرمکن قرار بگیرند. این ویژگی بیشتر برای کوله گردها و شاید کوهنوردان مناسب است. اکثر دوندگان گرمکن خود را در کمد نگه می دارند یا آن را از چوب لباسی دیواری آویزان می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا