ایران کسب و کارعمومی

لوازم یدکی لیفان را از کجا بخریم؟

درباره لوازم یدکی لیفان و گروه لیفان

لیفان گروپ یک شرکت تولیدی چینی است که به تولید موتور سیکلت و خودرو چینی و همچنین لوازم یدکی لیفان است. این شرکت در سال 1992 تاسیس شد و تولید خودرو را شروع کرد به همراه میکروون های ساخت مجوز و یک سدان کوچک توسعه یافته توسط ود لیفان گروپ. محصولاتی که توسط لیفان تولید می شود محصولاتی چون خودروهای سواری ،میکزوون ها،موتورهای دوچرخه خاکی، موتورسیکلت های سطح ابتدایی، وسایل نقلیه کوچک و کامیون های تجاری است.علاوه بر این ها این شرکت به تولید لوازم غیر مرتبط با خودرو مانند تولید کفش های ورزشی و شراب سازی نیز می پردازد.

همچنین شرکت قطعات یدکی لیفان را در انواع مدل های آن تولید می کند تا مشتریان بتوانند برای خرید قطعات یدکی Lifan از محصولات با کیفیت عالی بهره ببرند در خارج از چین، لیفان در حال حاضر بیشتر برای فروش خودروهای سواری کوچک در بازارهای نو ظهور شناخته شده است. دوچرخه های KPR لیفان 17 بار قهرمان مسابقات جاده ای چین (CRRC) شده اند. لیفان یکی از تولیدکنندگان اصلی موتور Predator است. جهت خرید لوازم یدکی اچ سی کراس به سایت فروش لوازم یدکی ماشین کارمیس مراجعه فرمایید.

لوازم شرکتی لیفان | لوازم یدکی لیفان 520

فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان

در سراسر دنیا مخصوصا در ایران افراد بسیاری وجود دارند که دنبال خرید و فروش اینترنتی قطعات یدکی مانند خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان هستند تا بتوانند بدون صرف هزینه و زمان زیادی بهترین لوازم یدکی لیفان را تهیه کنند و در اسرع وقت درب منزل و یا هر جایی که خودشان انتخاب می کنند محصول را دریافت کنند. اگر شما نیز علاقمند به خرید لوازم یدکی اصلی لیفان و یا هر برند دیگری هستید کافی است که در اینترنت و یا سایت های آگهی جستجو کنید و فروشگاه های اینترنتی معتبر که قطعات یدکی لیفان اصلی با کیفیت عالی را به فروش می رسانند پیدا کنید و اقدام به خرید کنید.

خرید قطعات یدکی لیفان در شهرهای مختلف امکان پذیر است؟

باید بگوییم بله شما در هر کجا که باشید می توانید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های شهر خود اقدام به خرید قطعات یدکی Lifan در مدل  های مختلف برای رفع  نیاز خود کنید. برای خرید حضوری کافی است که به مراکز فروش لوازم یدکی لیفان و دیگر برند ها بروید و فروشندگانی را پیدا کنید که قطعات اورجینال و کیفیت عالی می فروشند و یا از دیگران که تجربه دارند بپرسید و آدرس نمایندگی ها و مراکز معتبر را پیدا کنید.

برای اینکار برند خودرو و نام شهر را در اینترنت سرچ کنید مانند لوازم یدکی لیفان در شهر های مختلف ایران. برای خرید اینترنتی (آنلاین) نیز کافی است همانطور که در بالا گفته شد در اینترنت سرچ کنید و سایت های فروش آنلاین قطعات یدکی با کیفیت لیفان  را پیدا کنید و یا در سایت های آگهی مانند سایت لوازم یدک بگردید و بهترین فروشگاه های آنلاین را پیدا کنید و بهترین خرید را داشته باشید.

چرا لوازم یدکی اصلی لیفان بخریم؟

خرید لوازم یدکی لیفان اصلی و با کیفیت بالا یکی از نکاتی است که برای حفظ سلامت و قدرت اتومبیل خود باید در نظر بگیرید.قطعات یدکی اصلی با کیفیت جنیون پارت که توسط خود کمپانی و یا منابعی که توسط خود شرکت تایید شده اند بهترین گزینه برای خودروی شما هستند.لوازم یدکی یکی از حیاتی ترین بخش های خودرو است که باید به آن بسیار توجه کنید و لوازم یدکی لیفان و یا هر برند دیگری را با چنس عالی و تضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید

تاریخچه شرکت لیفان و موسس این شرکت،  داستانی پرفراز و نشیب است که مرور آن برای هر کسی الهام بخش خواهد بود. کلیپ زیر در مورد زندگی “یین مینگشان” و چگونگی تاسیس شرکت لیفان است. این فیلم برای اولین مرتبه در ایران و توسط سایت کارمیس تهیه و تدوین شده است.

شرکت چینی لیفان در سال 1992 در منطقه ای کوچک در جنوب شرقی چین توسط آقای یین مینگشان و با تعمیرات موتور شروع به کار کرد. نام این شرکت در سال 1997 به لیفان تغییر کرد.
در سال 1999 اولین صادرات موتور سیکلت شرکت لیفان به کشور ویتنام آغاز شد و تولیدات شرکت لیفان در این کشور فروش خوبی داشته باشد.
در سال ۲۰۰۱ میلادی صادرات موتورسیکلت‌های این شرکت به کشور ژاپن اغاز شد تا یک رقیب برای شرکت معروف هوندا شود.
موفقیت کمپانی لیفان ادامه داشت تا جایی که در سال ۲۰۰۳ میلادی توانست مجوز صادرات به ۱۸ کشور اروپایی را هم اخذ نموده‌اند و بتواند محصولات تولیدی خود را تاهم اکنون این کشور ها صادر کند.

در سال 2005 میلادی این شرکت گام بلندی در زمینه تولید خودرو برداشت و شروع به طراحی و تولید اتوبوس و خودرو سواری نمود. اولین خودرو این شرکت، لیفان 520 بود که در همان سال (1385) توسط شرکت کرمان موتور وارد کشور شد.

در سال ۲۰۰۷ میلادی صادرات شرکت لیفان به 5000 دستگاه رسید.البته انها به این تعداد هم راضی نشدند و تعداد صادرات خود را  به بیش از 65000 دستگاه در سال 2013 میلادی افزایش دادند.

تقریبا در همین سالها بود( ۱۳۹۰) که کرمان موتور مدل جدید ۶۲۰ را در دو نسخه وارد بازار کرد و روزهای خوبی را برای کرمان موتور ایجاد کرد. در نهایت ورود کراس اوور X60، جایگاه لیفان را در ایران تقریبا به اثبات رساند.

روزهای خوش کرمان موتور با لیفان ادامه داشت و این در سال 1394 (2015) خودرو جوان پسند و کراس اوور کوچک X50 وارد بازار کرد.

آخر محصول این شرکت، سدان نیمه لوکس ۸۲۰ بود که وارد ایران شد که سال 1397 (2018) و آغاز تحریم ها فرا رسید ، بسیاری از برنامه های لیفان و کرمانی ها را به تعویق انداخت.

اکنون سال 1400 (2021) آینده لیفان در ایران، به دست شرکت “بم خودرو” افتاده است و این شرکت با عرضه محصولات جدید x70 و تحویل آن به مشتریان روحی دوباره به پیکر نیمه جان لیفان در بازار ایران دمید. امیدوار هستم که این شرکت اصل مشتری مداری را در راس فعالیت های خود قرار دهد.

معرفی خودروهای شرکت لیفان در ایران

از سال 2019، نمایندگی های لیفان در سطح وسیعی از شبکه فروش در ایران خارج شده اند و فروش لیفان در این سال‌ها بسیار کاهش یافت تا حدی که شایعات خبر ورشکستگی این شرکت و واگذاری آن به خودرو ساز جیلی هم به گوش می رسید. در آن زمان هنوز مقدار مشخصی از خودروها در خیابانهای کشورمان تردد می کردند.

بسیاری از صاحبان خودروهای لیفان در بازار فعلی نگران وضعیت نگهداری و تعمیرات خودرو خود بودند اما در این مدت تاکنون فروشگاه کارمیس تمام لوازم یدکی لیفان از جمله قطعات موتوری و بدنه و حتی قطعات مصرفی را با ارسال رایگان و تضمین کیفیت در اختیار مشریان عزیز قرار داده است. این خودرو جدیدترین خودرو کمپانی لیفان در ایران است که شرکت خودروسازی بم که به عنوان نماینده ی جدید لیفان آن را در سال 1400 وارد کشور کرد. در ادامه به نقاط مثبت و منفی این خودرو اشاره می شود تا در هنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید

ویژگی های لیفان x70 از دید کارشناسان کارمیس

  • موتور 2000 سی سی ،16 سوپاپ دارای 140 اسب بخار
  • ظاهر زیبا و نسبتا به روز
  • گیربکس cvt چند حالته
  • ترمز چهار چرخ دیسکی مجهز به ABS – EBD – BOS
  • مصرف سوخت ترکیبی
  • مجهز به سیستم کنترل پایداری ESP
  • قیمت منظقی نسبت به وضعیت بازار و آپشن های خودرو

البته با ترکیب این موتور و گیربکس نباید انتظار خودرو پرشتابی را داشت.

مانیتور 9 اینچی لمسی،رادار جلو و عقب – استارت دکمه‌ای – کیسه‌ هوای راننده و سرنشین جلو – سیستم TPMS نشان دهنده باد لاستیک ها- فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع – چراغ‌های هالوژنی – سیستم روشنایی در روز – آنتن کوسه‌ای – سانروف – روکش صندلی چرمی – پاور ویندوز – گرمکن صندلی‌های جلو – خروجی 12 ولتی و دوربین دنده عقب.

رقبای داخلی و خارجی لیفان x70

رقبای چینی مثل خودروهایی X33s AT Sport، چانگان CS35، جک S3 اتوماتیک، دانگ فانگ sx5 و رقبای داخلی از نظر قیمت هم رده تارا اتوماتیک و دنا توربو پلاس است. لیفان 820 یک سدان‌های چینی با کیفیت بود که توسط کرمان موتور و در بازه زمانی 1395 تا 1397 مونتاژ شد. این خودرو شباهت‌های زیادی با نسل 2008 تویوتا کمری دارد و به همین دلیل طرفداران خاص خودش رو پیدا کرد.

ویژگی های لیفان 820 از دید کارشناسان کارمیس

  • فضای جادار کابین و صندوق عقب
  • موتور قدرتمند بر خلاف بسیاری از خودرو های چینی
  • قطعات کمیاب (البته قطعات این خودرو در فروشگاه کارمیس موجود می باشد)
  • گرمكن صندلي راننده
  • ابعاد بزرگ تر نسبت به تویوتا کمری و مشکل جای پارک در مکان های شلوغ
  • جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک- تیپ ترونیک
  • 6 کیسه هوا در 6 نقطه مختلف
  • سيستم پايداري الكترونيكي ESP

سانروف، چراغ های جلو هالوژن و عقب LED ، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، چراغ مشایعت، چراغ های مخصوص روز، ترمز پارک پدالی، صندلی برقی راننده با امکان تنظیم در 6 جهت و مجهز به گرمکن، سیستم، سیستم ضد سرقت، كمربندهای جلو پيش كشنده، سنسور دنده عقب، دوربين دید عقب، كروز كنترل، كنترل سيستم صوتی از روی فرمان. با توجه به قیمت این خودرو، می توان به آریزو 5 بسترن B50 و تارا اتوماتیک اشاره کرد.

به نقل از: سایت فروش لوازم یدکی ماشین کارمیس

دکمه بازگشت به بالا