مردم و اجتماعایران کسب و کار

لیست قیمت اجاره خودرو با راننده

محتوای خبر پنهان

اجاره ماشین در اختیار و اجاره خودرو با راننده و تشریفاتی:

دارای مجوز رسمی و به شماره ثبت 7250 در خصوص اجاره انواع خودرو تشریفاتی را دارا می باشد. اجاره خودرو در شرکت به صورت رزرو آنلاین و تلفنی صورت می گیرد.شرکت در تمامی نمایندگی های خود در زمان رزرو خودرو ، قرارداد و فاکتور رسمی به تمام مشتریان ارائه می دهد.

نحوه اجاره خودرو با راننده برای ادارات دولتی و نیمه دولتی

ادارات و ارگان های خصوصی ، دولتی و نیمه دولتی که نیاز به خودرو هایی با تعداد بالا از یک برند و یک رنگ دارند می بایست حداقل از 4 روز قبل جهت رزرو تماس حاصل نمایند.کارشناسان ما هماهنگی های لازم را به عمل خواهند آورد.

اجاره خودرو برای خارج از شهر تهران

اجاره خودرو با راننده در طول سفر گزینه ای ایده آل برای راحتی سفر شما است. شما می توانید برای خسته نشدن از راه و سفرتان، خودرو مورد نیاز خود را به صورت با راننده اجاره کرده و هزینه های خود را کاهش دهید. اجاره ماشین با راننده برای مسافرت نیازی به هیچ نوع مدرکی نداشته و تمام هزینه ها و خسارت پیش آمده تا پایان رنت خودرو به عهده راننده شرکت می باشد. قیمت ها برای خارج از شهر تهران که به صورت دربستی و دراز مدت است توافقی می باشد. طبیعتا این هزینه ها برای خودرو های گوناگون متفاوت است. می توانید پس از اعلام برنامه سفر خود به دفتر مرکزی قیمت تمام شده و پیش فاکتور آن را دریافت نمایید.

پیش بینی نیاز های مسافران

_تمامی خودرو های این مجموعه مجهز به سیستم Wifi ، صندلی کودک و تجهیزات مسافرتی می باشد. در صورت نیاز می توانید درخواست امکانات مورد نیاز خود را به دفتر مرکزی قبل از سفر خود اعلام نمایید.

_خودرو های تشریفاتی با راننده این مجموعه در بالاترین سطح کیفیت فنی و دارای بیمه مسافرتی کامل می باشد.

_این مجموعه دارای رانندگان مسلط به زبان انگلیسی ، فرانسه و ترکیه ای می باشد و در صورت نیاز می تواند از تور لیدر و مترجم های این مجموعه برای سفر های بلند مدت خود نیز استفاده نمایید.

اجاره خودرو با راننده در تهران

برای اجاره خودرو با راننده در تهران نیاز به ارائه هیچ نوع چک ، مدرک و یا حتی سفته نیست. شما می توانید خودرو مورد نظرتان را تنها با تماس تلفنی رزرو کنید. حداقل زمان اجاره ماشین با راننده در روز 10 ساعت است. تمامی خودروهای موجود در تهران مدل سال بوده و جزو خودروهای تشریفاتی این مجموعه است. برای اجاره ماشین با راننده بهتر است که یک هفته زودتر ماشین را رزرو کرده اما در صورت نیاز می توانید یک روز زودتر نیز رزرو خود را انجام دهید.

اسکورت تشریفاتی

یکی دیگر خدمات ما اجاره خودرو برای اسکورت تشریفاتی است. اسکورت ماشین عروس، ماشین های مهمان و یا مجالس مهم را با خیال راحت به ما بسپارید. اسکورت مجموعه شامل خودروهای بنز و یا بی ام و است که به صورت پکیج در قسمت بالا همراه با قیمت و خودروها نام برده شده است. البته اسکورت های تشریفاتی موتور نیز در پکیج های ما موجود است. می توانید پکیج مورد نیازتان را انتخاب و با ما در تماس باشید.

اجاره خودرو با راننده

در مواردی ممکن است نیاز به اجاره خودرو با راننده پیدا کنیم. در ادامه به برخی از مواردی که نیاز به کرایه ماشین با راننده پیدا میکنیم می پردازیم.

اجاره خودرو با راننده جهت تشریفات

حتما برایتان پیش آمده که مهمانی داشته باشید و بخواهید او را در فرودگاه سورپرایز کنید، و با ماشینی لاکچری و مدرن به استقبال او بروید اما ممکن است خود شما تمایل به رانندگی نداشته باشید و ترجیح دهید راننده ای آموزش دیده با لباس فرم مناسب شما را همراهی کند. در این صورت بهترین گزینه اجاره خودرو از یک شرکت معتبر با ماشین های بروز و مدرن می باشد تا آسوده خاطر به استقبال مهمان خود بروید. یا ممکن است برای مراسم خاصی مانند جشن نامزدی یا جشن عروسی یا مهمانی خاصی نیاز به کرایه خودرو با راننده داشته باشید تا مراسم شما بطور منحصر بفردی لوکس و تشریفاتی باشد.

کرایه خودرو با راننده برای شرکت ها و ارگان ها

بسیاری از شرکت های بزرگ ممکن است جهت جابجابی مسافران خود که اغلب افراد رده بالا یا مسافران خارجی هستند، نیاز به اجاره خودرو با راننده داشته باشند. از این رو فرض کنید یک فرد رده بالا از خارج از کشور برای عقد قرارداد با شرکت شما وارد ایران شود، اینکه از نظر دسیپلین و احترام با وی چطور برخورد شود بسیار حائز اهمیت خواهد بود. با این وجود ممکن است برخی از شرکت ها اتومبیل مناسب این کار را در اختیار نداشته باشند و یا اصلا برای آن ها صرفه اقتصادی نداشته باشد تا یک اتومبیل گران قیمت برای این کار در اختیار داشته باشند.

راه کار چیست ؟

در چنین شرایطی بهترین گزینه استفاده از خدمات تشریفات شرکتی معتبر و قابل اعتماد می باشد. بعلاوه شما می توانید به بهترین خودرو های روز دنیا و به صورت کاملا تشریفاتی و حتی با در اختیار داشتن اسکورت به استقبال مهمان خارجی خود بروید. حتی می توانید نوع پوشش راننده را با هماهنگی شرکت تعیین نمایید.

کرایه ماشین با راننده جهت مراسم عروسی

یکی از مهمترین اتفاقات هر انسانی جشن عروسی او می باشد. بر این اساس برگزاری جشنی با شکوه و به یاد ماندنی می تواند تجربه این اتفاق شیرین را برای عروس و داماد و مهمانان دوچندان کند. در واقع ماشین عروس از قدیم یکی از مهمترین آیتم های انتخابی عروس و داماد ها بوده و هست چرا که نقش پررنگی در زیبایی جشن، عکس و فیلم عروسی و لوکس تر شدن جشن عروسی خواهد داشت، اما ممکن است بسیاری از هموطنان عزیز دسترسی به اتومبیل لاکچری و دلخواه برای جشن عروسی خود نداشته باشند.

از این رو بهترین گزینه اجاره ماشین عروس با راننده می باشد. زمانی که شما خودرو عروس با راننده اجاره می کنید هیچ نگرانی از بابت تصادف یا اتفاقات ناگوار نخواهید داشت. علاوه بر این مدارک خاصی جهت این کار برای ضمانت لازم ندارید و براحتی می توانید مثل یک شاهزاده از جشن خود لذت ببرید.

اجاره ماشین ساعتی

حتما برای شما هم پیش آمده که در شرایط خاصی نیاز داشته اید یک ماشین خوب همراه با راننده خوش برخورد و وقت شناس کرایه کنید و به امور شخصی و روزانه بپردازید. در این گونه موارد بهترین روش اجاره ماشین ساعتی از یک شرکت معتبر می باشد. کافیست نوع خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با ما تماس بگیرید. راننده در ساعت مقرر در محل شما منتظر شما خواهد بود و می توانید بدون داشتن دغدغه در مورد ترافیک، پیدا کردن مسیر یا پیدا کردن جای پارک به کارهای شخصی و روزانه خود بپردازید.

اجاره ماشین با راننده برای مسافران و گردشگران خارجی

بسیاری از توریست ها و مسافران خارجی که از کشور های عربی و همسایه وارد ایران می شوند. آنها برای مقاصدی همچون گردشگری ، زیارت اماکن متبرکه ، خرید ، انجام امور درمانی و پزشکی مخصوصا پزشکی زیبایی وارد کشورمان می شوند. به همین دلیل اجاره ماشین با راننده برای آنها بهترین گزینه است چرا که می توانند در آسایش کامل و بدون دغدغه به انجام امور خود برسند.

حتی راننده های حرفه ای ما قادر هستند در بسیاری مواقع مثل یافتن بورس کالا های مختلف یا مثلا بهترین بیمارستان ها ، کلینیک ها ، مراکز خرید ، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی ، بهترین رستوران ها و هتل ها، مجموعه های ورزشی و در کل کلیه خدماتی که یک توریست ممکن است نیاز پیدا کند ، به آنها کمک و مشاوره دهند.

همچنین با اجاره خودرو ون توریست های عزیز این امکان را دارند در قالب گروه های چندین نفره به گشت و گزار و تفریح در نقاط دیدنی شهر بپردازند.

اجاره خودرو با راننده در تهران -اجاره ماشین با راننده ارزان قیمت

اجاره ماشین با راننده همراه با راننده ای مجرب و اشنا به امور تشریفاتی بدون نیاز به هیچ نوع مدرکی در اختیار شما خواهد بود. حداقل زمان اجاره ماشین های با راننده ۱۰ ساعت می باشد که قیمت هر خودرو و مدل زیر لیست زیر گذاشته شده است.هزینه اجاره خورو با راننده با توجه به نوع خودرو و تعداد روزهای رنت خودرو محاسبه می شود.

اجاره خودرو با راننده با قیمت مناسب به متقاضیان ایرانی و خارجی خدمات رسانی می شود. اجاره ماشین با راننده جزو خدمات تشریفاتی موسسه است. شما می توانید بدون ارائه هیچ مدرکی خودروی مورد نظر را به صورت با راننده رنت کنید. مجموعه ما کرایه اتومبیل با راننده در اختیار در هر جای کشور به شما خدمات می دهد. و تمام قرارداده های کاری خود را انجام دهید. در اجاره ماشین های با راننده شما دیگر نیازی به پرداخت ودیعه یا دپوزیت ندارید. اجاره سانتافه یکی از پر طرفدارترین خودروهای اجاره ای می باشد.

مجموعه بزرگ ما یکی از معتبرترین شرکت های اجاره خودرو در تهران است که در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی های فعال در زمینه کرایه اجاره خودرو می باشد. تنها با یک تماس می توانید از تمام شرایط اجاره خودرو تشریفات، و حتی کرایه ماشین عروس، شرایط اجاره خودرو با راننده، نحوه رزرو ماشین با راننده را دریافت کنید. اجاره ماشین در فرودگاه امام یکی دیگر از پرکاربردترین خدمات کرایه خودرو با راننده می باشد.

شرایط اجاره ماشین با راننده

در این نوع از اجاره خودرو به دلیل اینکه راننده شرکت همراه با شما عزیزان می باشد دیگر نیازی به ضمانت نبود و با شرایط بسیار آسان اجاره داده می شود. قوانین اجاره خودرو با راننده به این صورت است که تمام جرایم و حوادث احتمالی خودرو بر عهده راننده می باشد و اجاره کننده هیچ گونه مسئولیتی در قبال خودرو ندارد. اجاره ماشین با راننده به صورت رزرو آنلاین و تلفنی صورت می گیرد. رانندگان ما مسلط به تمام مسیر های شهری و برون شهری هستند. اجاره خودرو با راننده به افرادی که مسیرشناسی خوبی ندارند پیشنهاد می شود.

رانندگان مجرب

رانندگان این مجموعه مسلط به زبان های انگلیسی، ترکیه ای و فرانسوی بوده و آشنا به امور تشریفات می باشند. در صورت نیاز به راننده مسلط به زبان های دیگر می توانید در خواست خود را اعلام کرده تا شرکت در اختیارتان قرار دهد. خدمات کرایه خودرو با راننده، دارای رانندگانی مسلط به امور تشریفاتی هستند که بسیار خوش پوش و خوشتیپ می باشند. این خدماتی نیازی به ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو نداریم. جای خواب و غذای راننده بر عهده مشتری بوده که در مدت زمان اجاره باید برای راننده فراهم کند، در غیر اینصورت مشتریان می توانند مبلغ غذا و جای خواب راننده را پرداخت کنند.

رزرو و لغو رایگان کرایه خودرو با راننده

برای رزرو شما ابتدا باید از لیست خودرو های با راننده یکی را برای اجاره انتخاب کنید. پس از انتخاب خودرو مورد نیاز با کارشناسان ما تماس گرفته و ساعت و تاریخ رزرو را به همراه خودرویی که انتخاب کردید اعلام کنید. شرکت ما این امکان را فراهم آورده از طریق واتساپ و یا ایمیل نیز خودرو را رزرو کرده و در ادامه پس از بررسی خودرو مد نظر در صورت موجود بودن، به مشتری اعلام شده و پیش فاکتوری به عنوان تاییدیه برایشان فرستاده می شود. در صورت تاییدیه مشتری رزرو برای ایشان ثبت خواهد شد.

برای ثبت قطعی رزرو، مشتریان باید مبلغ کمی از فاکتور را به عنوان بیعانه پرداخت نمایند که خودروی موردنظر در تاریخ مشخصی برایشان رزرو شود. لغو خودروی رزرو شده به صورت رایگان می باشد مگر اینکه لغو رزرو ۲۴ ساعت قبل از سرویس باشد. اگر دیر تر اقدام به لغو رزرو کنید مبلغ بیعانه به عنوان جریمه کنسلی در اختیار شرکت می ماند.

قیمت اجاره ماشین با راننده

هزینه اجاره خورو با راننده با توجه به نوع خودرو و تعداد روزهای رنت خودرو محاسبه می شود. قیمت ماشین با راننده برای خارج از شهر تهران نیز که به صورت دراز مدت و دربستی است توافقی محاسبه می شود. شما می توانید پس از اعلام برنامه سفر خود و تعداد روزهای کرایه و نوع خودرو قیمت تمام شده و پیش فاکتور را دریافت کنید.

مدارک و شرایط کرایه ماشین با راننده

مشتریانی که اجاره خودرو با راننده را مدنظر دارند نیاز به هیچ نوع مدرکی برای ضمانت نداشته و با شرایط بسیار آسان می توانند برای تعداد روزهای مشخص شده خودرو را همراه با راننده کرایه کنند. اجاره خودرو بدون ودیعه تنها در مجموعه ما امکان پذیر بوده پس از همین اکنون خودرو خود را رزرو کنید. شرایط اجاره ماشین های با راننده بسیار راحت و آسان می باشد. اجاره کنندگان هیچ مسئولیتی در قبال خودروی رزو شده با راننده ندارند.

خدمات کرایه اتومبیل با راننده

  • ارائه صندلی کودک و تجهیزات مسافرتی.
  • تجهیز خودرو ها به Wifi
  • کیفیت بسیار بالا فنی انواع خودرو ها
  • بیمه مسافرتی کامل برای تمام خودرو ها
  • رانندگان مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه و ترکیه ای
  • استفاده از تور لیدر برای سفر های بلند مدت

در صورت نیاز به هر یک از خدمات بالا باید در هنگام رزرو خودرو به شرکت اعلام کرده تا در اختیارتان قرار گیرد.

اجاره خودرو خارج از شهر

اجاره ماشین باراننده یکی از خدمات کرایه اتومبیل می باشد؛ که راحتی را برای مشتریان فراهم کرده است. اجاره خودرو با راننده باعث می شود که مشتریان ما خستگی ناشی از سفر را نداشته باشند. کرایه خودرو با راننده برای خارج از شهر تهران نیازی به ارائه هیچ گونه مدارکی ندارد و تمام خسارت های خودرو بر عهده راننده است. قیمت اجاره ی اتومبیل با راننده به صورت دربستی توافقی می باشد.

اجاره خودرو تشریفاتی با راننده

یکی از مهمترین خدمات کرایه خودرو با راننده، اجاره خودرو تشریفاتی می باشد. ارگان ها و سازمان های دولتی و نیمه دولتی برای کرایه ماشین تشریفاتی از شرکت ما می توانند ۴ روز قبل از سرویس خود با کارشناسان ما تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را انجام دهند. خودروهای تشریفاتی شامل خودروهای بنز، بی ام و، تویوتا، هیوندای و… می باشند. اجاره خودرو بنز s500  را می توانید به عنوان خودروهای تشریفاتی از ما اجاره کنید.

خودروهای اجاره ای با راننده

خودروهای با راننده اجاره ای موجود در شرکت شامل خودروهای خارجی و ایرانی می باشد. ماشین های با راننده به صورت ساعتی به متقاضیان رنت داده می شود. برای اجاره خودرو با راننده دراز مدت می توانید با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را انجام دهید. هزینه کرایه خودرو با رانند نیز به صورت ساعتی محاسبه می شود.

اجاره ماشین ساعتی

تمام افراد در شرایط خاص نیاز دارند که یک اتومبیل خوب و مناسب همراه با یک راننده اجاره کنند. یکی از پرطرفدارترین خدمات کرایه ماشین با راننده ، اجاره ساعتی خودرو می باشد. اجاره ماشین ساعتی همراه با یک راننده خوش پوش و خوش برخورد انجام می شود. برای دریافت این خدمات کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید سپس خودروی مورد نظرتان را برای ساعت مشخصی رزرو کنید. راننده خودروی رزرو شده را در ساعت تعیین شده در محل حضور خواهد یافت. اجاره خودرو با راننده بسیار مقرون به صرفه می باشد و نیازی به ارائه مدارک نمی باشد و راننده مسلط به تمام مسیرهای درون شهری و برون شهری است.

دکمه بازگشت به بالا