ایران کسب و کارمردم و اجتماع

اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام

نحوه اتصال واتساپ به اینستاگرام به صورت گام به گام

در این مقاله از saveig.app قصد داریم شما را به صورت جامع با نحوه اتصال واتساپ به اینستاگرام به صورت گام به گام آشنا کنیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا روش‌های به دست آوردن لینک واتساپ را نیز با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

نحوه اتصال واتساپ به اینستاگرام

همانطور که میدانید امروزه بسیاری از اکانت ها و پیج های اینستاگرامی، پیج های کاری بوده و به نوعی میتوان گفت اینستاگرام بستری برای شروع کسب و کار و گسترش کسب و کار شده است، با توجه به این موضوع همواره پیج های کاری و بیزینسی به دنبال راهی برای پاسخگویی بهتر به مشتریان و مخاطبان خود هستند، به عنوان مثال یک پیجی که در زمینه ی فروش روسری فعالیت دارد، با بالاتر رفتن مخاطبین و افزایش مشتریان خود همواره با مشکل پاسخگویی دیر و نرسیدن به خواندن تمامی پیام ها مواجه میشود.

اگر میخواهید به صورت کاملا عملی با نحوه وارد شدن به اکسپلور آشنا شوید و مدرک اینستاگرام دریافت کنید و با استفاده از این مدرک به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید میتوانید در کلاس آموزش اینستاگرام آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران شرکت کنید.

یکی از راه هایی که امروزه اینستاگرام برای کاربران خود قرار داده است نحوه اتصال واتساپ به اینستاگرام می بادشد، با استفاده از این ترفند دیگر افراد میتوانند اینستاگرام خود را به واتساپ متصل کرده و داخل این شبکه ی پیامرسان اجتماعی پیام های مشتریان و مخاطبین خود را پاسخ بدهند. برای نصب واتساپ اینستاگرام میتواند هم واتس اپ معمولی و هم واتس اپ بیزینسی خود را فعال نمایید و نیازی نیست اپلیکیشن جدیدی را برای اتصال واتساپ به اینستاگرام نصب کنید.

آموزش اتصال واتساپ به اینستاگرام

هنگام استفاده از برنامه WhatsApp Business، می توانید حساب اینستاگرام خود را با حساب کاربری WhatsApp Business خود پیوند دهید.

لینک دادن اکانت اینستاگرام با حساب کاربری واتساپ بیزینس، دکمه کلیک به واتس اپ را در پروفایل اینستاگرام شما فعال می کند.

دکمه Click to WhatsApp در بیو اینستاگرام، ارتباط مشتریان با کسب و کار شما را آسان تر می کند و تعامل مشتری را افزایش می دهد.

مراحل اتصال واتس آپ به اینستاگرام

  • اپلیکیشن WhatsApp Business را باز کنید.
  • در Android، روی گزینه های بیشتر ضربه بزنید. در آیفون، روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • روی Business tools > Facebook & Instagram ضربه بزنید.
  • روی Instagram > Continue ضربه بزنید. با این کار صفحه لاگین اینستاگرام باز می شود.
  • اطلاعات ورود به حساب اینستاگرام خود را وارد کنید. روی ورود به سیستم ضربه بزنید. همچنین می توانید روی Continue with Facebook ضربه بزنید تا با استفاده از حساب فیس بوک خود وارد شوید.
  • اگر قبلاً یک حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام دارید، به مرحله بعدی بروید. اگر حساب حرفه ای ندارید، باید نوع حساب خود را به روز کنید.
  • روی Next ضربه بزنید.
  • Business یا Creator را انتخاب کنید. سپس روی Next > Next > Next ضربه بزنید.
  • اطلاعات حساب خود را تایید کنید. روی Add > Back to WhatsApp ضربه بزنید.

مزیت اتصال واتساپ به اینستاگرام

همانطور که بالا تر نیز گفته شد، اتصال واتساپ به اینستاگرام مزایای زیادی را دارا می باشد از جمله مزیت اتصال واتساپ به اینستاگرام عبارت است از:

  • پاسخ سریع به سوالات پر تکرار مخاطبین
  • امکان استفاده از کاتالوگ برند خود
  • ارسال پیام خودکار خوش آمد گویی به افراد

اتصال واتساپ به اینستاگرام باعث افزایش کیفیت پاسخگویی شما به مشتریانتان خواهد شد، در ادامه نحوه نحوه اتصال واتساپ به اینستاگرام و اتصال اینستاگرام به واتساپ را برای شما عزیزان مرحله به مرحله قرار داده ایم.

عدم اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام

گاهی ممکن است با مشکل عدم اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام مواجه شوید، در این صورت ابتدا چک کنید که تلفن همراه شما به vpn وصل نباشد، سپس دوباره مراحل فوق را تکرار کنید، در صورت عدم اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام از طریق اینستاگرام، اکانت خود را به شماره واتس اپ بیزینسی که میخواهید به ان متصل باشد وصل نمایید.

برای دانستن نحوه حذف اتصال اینستاگرام به واتساپ بیزینس، ابتدا باید وارد واتس اپ بیزینس شده و در قسمت business tools اکانت اینستاگرامی را که قبلا به آن اضافه کرده اید حذف کنید.

حذف اتصال اینستاگرام به واتساپ به صورت ذیل می باشد:

  • اپلیکیشن WhatsApp Business را باز کنید.
  • در اندروید، روی گزینه های بیشتر ضربه بزنید. در آیفون، روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • روی Business tools > Facebook & Instagram ضربه بزنید.
  • روی حساب اینستاگرام پیوند شده خود > حذف WhatsApp > REMOVE ضربه بزنید.
  • هنگامی که حساب خود را حذف کردید، دیگر در صفحه فیس بوک و اینستاگرام قابل مشاهده نخواهد بود.

لینک واتساپ در استوری اینستاگرام

همانطور که میدانید یکی از ویژگی های اینستاگرام امکان قرار دادن لینک در بخش استوری ها می باشد، برای آن که بتوانید لینک واتساپ در استوری اینستاگرام بگذارید ابتدا وارد بخش استوری ها شده و سپس بعد از انتخاب تصویر و یا ویدیو مورد نظرتان در رابطه با اکانت واتس آپ، بر روی استیکر لینک ضربه زده و مانند مراحل بالا لینک واتساپ خود را در استوری جایگذاری کنید.

  • لینک واتس اپ خود را کپی کنید.
  • به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی ویرایش پروفایل کلیک کنید.
  • به قسمت وب سایت بروید و پیوند WhatsApp را در آنجا قرار دهید. پس از اتمام روی Complete کلیک کنید.

گذاشتن لینک واتساپ در بیو اینستاگرام

برای آنکه افراد بتوانند سریع تر و آسان تر به اکانت واتساپ شما دسترسی داشته باشند، گذاشتن لینک واتساپ در بیو اینستاگرام بهترین گزینه خواهد بود. برای گذاشتن لینک واتساپ در بیو اینستاگرام مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • لینک واتس اپ خود را کپی کنید.
  • به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی ویرایش پروفایل کلیک کنید.
  • به قسمت وب سایت بروید و پیوند WhatsApp را در آنجا قرار دهید. پس از اتمام روی Complete کلیک کنید.

آموزش اتصال اینستاگرام به واتساپ

با توجه به گفته های بالا در رابطه با آموزش اتصال اینستاگرام به واتساپ، تا اینجا باید متوجه این موضوع میشدیم که چگونه اینستاگرام را به واتساپ متصل کنیم. اگر هنوز نمیدانید مراحل اتصال اینستاگرام به واتساپ چیست ما در این بخش به صورت گام به گام و با زبانی ساده تر روش متصل کردن اینستاگرام به واتس اپ را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

۱) وارد صفحه پروفایل اینستاگرام شوید و روی “Edit profile” کلیک کنید.

۲) روی گزینه های تماس کلیک کنید.

۳) در این قسمت می توانید اطلاعات تماس خود مانند ایمیل، شماره تلفن، آدرس و اخیراً واتس اپ را وارد کنید.

۴) بر روی “WhatsApp” کلیک کنید

۵) در اینجا باید شماره مرتبط با WhatsApp را وارد کنید که کد تأیید برای آن ارسال می شود.

۶) کد تایید را در پروفایل اینستاگرام وارد کنید.

در این مرحله باید دکمه جدید واتس اپ ظاهر شود که به تمامی کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کنند این امکان را می دهد تا تنها با یک کلیک با شرکت شما در تماس باشند، این روش بهترین راه گذاشتن لینک واتساپ در بیو اینستاگرام می باشد.

روش‌های به دست آوردن لینک واتساپ

در این بخش روش‌های به دست آوردن لینک واتساپ را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید با استفاده از لینک اکانت واتس اپ به اینستاگرام شرکت و یا یک برند متصل شوید.

https ://wa.me/ به شماره تلفن کامل تجاری و در قالب بین المللی آن اشاره دارد. هنگام اضافه کردن عدد در قالب بین المللی، هیچ گونه صفر، براکت یا خط فاصله درج نکنید.

مثال: اگر شماره شما ۳۴۵۶۷۸۷۹ +۳۹ باشد لینک واتس اپ https ://wa.me/3934567879 خواهد بود.

در این مرحله، فقط یک کلیک برای شروع فورا چت کافی است، حتی اگر شماره تلفن قبلاً در دفترچه تلفن مشتری ذخیره نشده باشد.

نحوه قرار دادن لینک گروه واتساپ در بیو اینستاگرام

قبل از نحوه قرار دادن لینک گروه واتساپ در بیو اینستاگرام ، باید یک لینک واتس اپ در answer.io ایجاد کنید.

  • لینک واتس اپ خود را کپی کنید.
  • به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی ویرایش پروفایل کلیک کنید.
  • به قسمت وب سایت بروید و پیوند WhatsApp را در آنجا قرار دهید.
  • پس از اتمام روی Complete کلیک کنید.

اکنون میتوانید داخل بیو اینستاگرام خود لینک ایجاد شده را ذخیره کنید تا افراد دیگر نیز بتوانند با استفاده از آن لینک وارد گروه واتس اپ ایجاد شده شوند و با دیگر افراد در ارتباط باشند.

قرار دادن لینک واتس اپ در اینستاگرام در صورت غیر فعال بودن امکان اتصال واتس اپ بیزینس

در صورتی که حساب شما هنوز برای اتصال به اینستاگرام فعال نشده است، می‌توانید از روش‌های جایگزین و مفید برای این کار استفاده کنید. اولین جایگزین جایگذاری لینک واتساپ در بخش بیوگرافی است. یک لینک قابل کلیک در بیوگرافی اینستاگرام باعث می‌شود تا کاربرانتان مستقیماً به اکانت واتساپ شما هدایت شوند.

دومین گزینه، استفاده از بخش هایلایت است. برای این کار باید یک استوری با تصویر لوگوی واتساپ ایجاد کنید و لینک واتساپ ایجاد شده را در آن قرار دهید. البته امکان لینک دهی در حساب هایی با بیش از ۱۰ هزار فالور فعال است. این راه‌حل‌ها به برند شما اجازه می‌دهد تا تعامل با دنبال کنندگان را افزایش دهید.

همانطور که همه می دانیم حفظ امنیت برای همه ی افرادی که به نحوی در فضای مجازی حضور دارند ضروری است، یکی از راه های حفظ امنیت دو مرحله ای کردن ورود به اکانت اینستاگرام است. پیشنهاد می کنیم مقاله ی چگونه اینستاگرام را تایید دو مرحله ای کنیم را مطالعه کنید.

مروری بر روش اتصال اکانت واتساپ به اینستاگرام / ترفندی برای بیزینس‌من‌ ها

اگر یک حساب کاربری اینستاگرامی کسب‌وکاری دارید یا خودتان یک بیزینس من هستید؛ قطعا دوست دارید مشتریان و بازدیدکننده‌های شما بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر با شما در ارتباط باشند. در اینستاگرام، معمولا مشتریان از طریق دایرکت با شما در تماس و تعامل هستند، ولی همه ما با مشکلات و محدودیت‌های دایرکت آشنایی داریم و اصلا یک پیام‌رسان تبادل پیام و لینک و محتوای مناسبی نیست.

در به‌روزرسانی اخیر اینستاگرام، این قابلیت فراهم شده است که بتوانید یک حساب کاربری واتساپ را به اینستاگرام خود متصل کنید تا مشتریان و بازدیدکنندگان پیج شما به راحتی و با زدن یک ضربه روی آیکون واتساپ بتوانند به شما پیام بدهند یا درخواست لینک و محتوا و فایل داشته باشند. فیسبوک در سال‌های اخیر، تلاش زیادی کرده است تا برای کاربران مسنجر، اینستاگرام و واتساپ یک تجربه کاربری ساده و یکپارچه ایجاد کند و بتوانند در هر برنامه، به پلتفرم دیگری پیام بدهند و ارتباط برقرار کنند.

چگونه واتساپ را به اینستاگرام وصل کنیم؟

شما می‌توانید به طور ساده وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و روی بخش Edit profile بزنید. اگر اپلیکیشن واتساپ شما به‌روز باشد؛ ضمن اینکه بخش‌هایی برای وارد کردن اطلاعات حساب کابری مانند ایمیل، شماره تلفن و آدرس می‌بینید؛ یک بخش جدیدی به نام WhatsApp نیز مشاهده می‌شود.

روی WhatsApp ضربه بزنید و بعد شماره تلفن موبایل حساب کاربری واتساپ خود را وارد کنید. اگر شماره حساب کاربری اینستاگرام شما با حساب کاربری واتساپ یکی باشد؛ خود اینستاگرام انتخاب این شماره تلفن را به شما پیشنهاد می‌دهد و می‌توانید به سادگی با انتخاب آن، منتظر دریافت کد تایید باشید.

در این مرحله، باید یک کد احرازهویت برای شما ارسال شود که در اینستاگرام وارد می‌کنید. اما همین‌جا به یک خطا مواجه می‌شوید و آن اینکه فقط نسخه واتساپ بیزینس می‌تواند به اینستاگرام متصل شود.

واتساپ بیزینس یک اپلیکیشن مشابه واتساپ، ولی با کاربرد‌ها و قابلیت‌های اضافه برای کسب‌وکار‌ها است. مثلا، در واتساپ بیزینس می‌توانید پیام خوش‌آمدگویی به کاربر تنظیم کنید؛ کاتالوگ محصول بسازید؛ سوالات پرتکرار را سریع‌تر پاسخ و ریپلای کنید و البته یکی از مزایای بزرگ‌اش، همین اتصال به اینستاگرام و فیسبوک است.

واتساپ بیزینس (WhatsApp Business) را برای گوشی‌های اندروید یا آیفون دریافت و نصب کنید. پس از ساخت اکانت، حالا دوباره وارد اینستاگرام شده و شماره موبایل خود را انتخاب کنید.

مشاهده خواهید کرد که یک آیکون واتساپ به پروفایل اینستاگرام شما افزوده می‌شود. از حالا، مشتریان و بازدیدکننده‌های شما می‌توانند با زدن روی این آیکون، به سادگی با شما در ارتباط باشند.

در واتساپ بیزینس هم می‌توانید با رفتن به منوی سه نقطه واتساپ و انتخاب Business Tools و بعد بخش Facebook & Instageram، حساب اینستاگرامی خود را به واتساپ وصل کنید.

اتصال واتساپ به اینستاگرام برای کسب‌وکار‌ها و افرادی که منتظر بازدید مشتری از اکانت‌های خود هستند و دنبال راهی بهتر برای برقراری ارتباط می‌گردند؛ بسیار مفید و کاربردی است.

سوالات متداول

اتصال واتساپ به اینستاگرام چگونه است؟

برای اتصال واتس آپ به اینستاگرام اپلیکیشن WhatsApp Business را باز کنید. در Android، روی گزینه های بیشتر ضربه بزنید. در آیفون، روی تنظیمات ضربه بزنید.

روی Business tools > Facebook & Instagram ضربه بزنید، روی Instagram > Continue ضربه بزنید.

آیا وصل کردن حساب واتساپ بیزینس به اینستاگرام در همه گوشی ها قابل انجام است؟

در صورتی که گوشی شما چه اندروید باشد و چه ایفون، در آخرین نسخه هر دو برنامه این قابلیت وجود دارد.

گذاشتن لینک واتساپ در بیو اینستاگرام چگونه است؟

برای گذاشتن لینک واتساپ در بیو اینستاگرام ابتدا لینک اکانت خود را در واتس اپ ایجاد نموده و سپس قسمت EDIT PROFILE اینستاگرام لینک کپی شده را PASTE نمایید تا لینک واتساپ در بیو اینستاگرام قرار بگیرد.

منبع: insta video download

دکمه بازگشت به بالا