مردم و اجتماع

اجاره ماشین غزال گشت تبریز

کرایه و اجاره اتومبیل غزال گشت در تبریز

کرایه ماشین شروین جهت مراسم جشن و عروسی

کرایه انواع ماشین های لوکس و قدیمی

جهت کرایه اتومبیل از غزال گشت لطفا ابتدا خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس تاریخ مورد نظر خود را برای اجاره مشخص نمایید. با همکاران ما تماس بگیرید، در روز تعیین شده ماشین مورد علاقه تان تحویل شما خواهد شد. شرکت غزال گشت با توجه به تعداد بالای خودروها، و تنوع بالای ماشین ها در برندهای مختلف و همچنین با داشتن جدیدترین خودروهای روز یکی از بهترین شرکت های کرایه اتومبیل در تبریز است.

اجاره ماشین در تبریز

شهر تبریز به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی یکی از شهرهای مهم و کلیدی در ایران به شمار می‌رود که هر ساله پذیرای مسافران بسیار زیادی است. ما این امکان را فراهم کردیم تا تمام خودروهای اجاره‌ای موجود در شهر تبریز را در سایت نمایش دهیم تا شما بتوانید با مقایسه قیمت و امکانات فنی به گزینه مناسب خودتان دست پیدا کنید.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در تبریز

برای ارائه مدارک لازم اجاره ماشین در تبریز راه آسانی در پیش رو دارید. شما می‌توانید از دو راه ارائه چک و یا مبلغی جهت ودیعه، خودروی مورد نظر خود را اجاره نمایید. از این رو ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با مطالعه و آگاهی از مدارک مورد نیاز جهت رنت خودرو در تبریز با اطمینان خاطر این کار را انجام دهید.

پیش از اجاره خودرو در تبریز باید توجه داشته باشید که مدارک و شرایط زیر را فراهم نمایید تا مشکلی از جهت اجاره خودرو برای شما به وجود نیاید. در این قسمت مدارک و شرایط اجاره ماشین در تبریز را شرح می‌دهیم:

  • کارت شناسایی
  • گواهینامه رانندگی
  • چک امانت
  • در صورت نداشتن چک می‌بایست مبلغی را به عنوان ضمانت در اختیار شرکت قرار دهید

پس از اتمام مدت اجاره، ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان از مبلغ ضمانت که بین یک تا پنج میلیون تومان است در دست شرکت باقی می‌ماند تا پس از گذشت ۲۰ تا ۳۰ روز از اتمام مدت اجاره و مشخص شدن وضعیت خلافی، باقی پول به شما بازگشت داده شود.

شرایط اجاره ماشین در تبریز

تا این لحظه در سایت ما اجاره ماشین در تبریز صرفا یک خدمت بدون راننده است و در آینده امکان استفاده از راننده نیز در شهر تبریز اضافه خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که شهر تبریز به علت داشتن تقاضای زیاد برای سفرهای تفریحی به مراتب تقاضای بیشتری نیز برای اجاره ماشین به نسبت سایر شهرها دارد. از این رو لازم است تا هرچه سریع‌تر نسبت به رزرو خودروی مورد نیاز خود اقدام نمایید تا با شرایط تکمیل ظرفیت روبرو نشوید.

قیمت اجاره خودرو در تبریز

خودروهای موجود در تبریز جهت اجاره‌ی گردشگران دارای طیف گسترده‌ای می‌باشد. خودروهای سواری، شاسی بلند یا کراس اور، کروک و کوپه تماما برای اجاره در تبریز وجود دارند و ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی در میان این خودروها مقایسه کنید و خودروی مناسب برای اجاره را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که می‌خواهید لذت سواری خودروهای امریکایی را تجربه کنید باید به صفحه اجاره ماشین در کیش مراجعه کرده و از میان خودروهای امریکایی انتخاب کنید. ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا ظرفیت مناسبی برای تمام خودروها را فراهم کنیم تا کاربران کمتر با مشکل تکمیل ظرفیت رزرو روبرو شوند.

همچنین مجموعه ما در راستای اهداف بلندمدت خود سعی دارد تا فضایی رقابتی برای تامین کنندگان خودرو ایجاد کند و از این رو بازار اجاره خودرو در تبریز نیز طبعا فعالیت بیشتری پیدا خواهد کرد. رقابتی شدن این امر باعث می‌شود تا افرادی که به دنبال رنت خودرو در تبریز هستند این تفریح را با کیفیت بیشتر و هزینه کمتری تجربه کنند. هم‌اکنون نیز قیمت اجاره خودرو در تبریز و در سایت به نسبت دیگر وب‌سایت‌های موجود در کشور بسیار ارزان‌تر بوده و شما می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را مقایسه کنید.

رنت خودرو در تبریز بدون چک

برای کسانی که دسته چک ندارند این امکان فراهم شده تا با پرداخت ودیعه نقدی بتوانند ماشین مناسب خود را اجاره نمایند. از این رو اجاره ماشین در تبریز بدون چک امکان پذیر است. مبلغ ودیعه‌ای که اجاره کننده دریافت می‌کند بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است که بسته به نوع خودرو متفاوت است. این مبلغ را می‌توان جایگزین چک ضمانت کرد. تمامی ضمانت‌ها از جمله چک و ودیعه نقدی پس از اتمام مدت اجاره و با ترتیب مشخص به اجاره کننده بازگشت داده می‌شود و همه این‌ها در قرارداد میان اجاره کننده و اجاره دهنده نوشته شده است.

شرایط اجاره خودرو در تبریز چگونه است؟

تبریز یکی از شهرهای دیدنی و جذاب است که بازدید از مناطق آن خالی از لطف نیست. اگر مایلید با اجاره خودرو لوکس در تبریز گردش کنید ما با خدمات اجاره خودرو تبریز این امکان را برای همه چه مسافرین و چه اهالی تبریز فراهم کرده‌ایم.

مجموعه ما با در اختیار داشتن خودروهای لوکس بهترین و راحت‌ترین شرایط را برای همه اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه فراهم کرده شما می‌توانید برای همه مناسبت‌های خود و یا برای بازدید از مناطق گردشگری این اتومبیل‌های لاکچری را برای چند ساعت چند روز و هر چقدر که مایل باشید کرایه کنید. شرایط اجاره خودرو تبریز مانند دیگرمناطق می‌باشد فقط شما می‌توانید با تماس به پشتیبان و یا رفتن به صفحه شرایط اجاره خودرو دقیق آن را مطالعه کنید تا در صورت تمایل خودروی مورد نظرتان را اجاره کنید.

در تبریر از چه مناطقی دیدن کنیم؟

این شهر زیبای کوهستانی علاوه‌بر داشتن بناهای تاریخی بی نظر دارای جنگل‌های زیبای ارسباران که طبیعت بکر و دلچسبی را برای این شهر به ارمغان آورده است. در اینجا برای آشنایی بیشتر مناطق گردشگری تبریز را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ارگ تبریز: بنای تاریخی دوران ایلخانی که نوعی آرامگاه به شمار می‌رفت و تا مدت‌ها از دیوار آن برای عدام مجرمان استفاده می‌شد. در زمان حمله روس به ایران مرکز فرماندهی بود.
  • بازار تبریز: این بازار از دوران صفوی باقی مانده که در آن زمان یکی از مراکز تجاری جاده ابریشم محسوب می‌شد. این بازار سرپوشیده پر از کوچه پس کوچه‌هاست که در آن می‌توانید هر چیزی را که می‌خواید پیدا کنید. اگر به این بازار سری زدید حتما از فرش‌های دستبافت ایرانی دیدن کنید.
  • بازار ادویه: در این بازار انواع ادویه ، داروهای گیاه‌ی و حنا قروخته می‌شود.
  • مسجد کبود: که به آن «گوی مسجد» یا«فیروزه‌ی اسلام» می‌گویند دلیل این نام گذاری برای وجود کاشی‌ها و نقش و نگار اسلامی روی کاشی‌ها می‌باشد.
  • مسجد جامعه تبریز: یادگار دوران سلجوقی و در انتهای بازار تبریز واقع شده به هنگام ورود مسجد مناره‌های سه بخشی آن بسیار جلب توجه می‌کنند.
  • مقبره‌الشعرا: در این مقبره از قرن نهم تا بیستم ۴۰۰ نفر از مشاهیر هنر و ادبیات را در خود جای داده البته مقبره اصلی آن‌ها به دلیل زلزله‌های که در تبریز امده از بین رفته است.
  • موزه‌ی آذربایجان: این موزه ‌قدمت آذربایجان را که به عصر آهن می‌رسد با اشیاء پیداشده در حسنلو به نمایش می‌گذارد؛ در قسمت زیر زمین این موزه با داشتن مجسمه‌های جالب که خشونت، جنگ و زندگی را به تصویر کشیده‌اند جذابیت خود را دارد.
  • خانه استاد شهریار: علاوه‌بر موزه که گفته شده ادب دوستان خانه این شاعر بزرگ را دست نخورد باقی گذاشته و مانند موزه محل بازدید همه می‌باشد.
  • دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی: این دانشکده از سه عمارت که دارای حیاط و حوضچه‌های تزئینی‌اند ساخته شده است.
  • پارک ایل گلی: پارک ملی یا پارک گل شاهی نیز خوانده می‌شود که با داشتن دریاچه محل مناسبی برا تفریح می‌باشد.
  • صومعه‌ی سنت استپانوس (شهر جلفا): بیشتر ارامنه ایران در آذربایجان‌ها سکونت داشته و دارند پس در این شهرها می‌توان شاهد کلیساهای زیاد بود مانند کلیسای سنت مری و کلیسای صومعه‌ی سنت استپانوس که از جذابیت‌های تبریز بشمار می‌‌آید.
  • روستای کندوان: ساکنان این روستا خانه‌های خود را با کنده‌کاری درون صخره‌ها مانند غارنشینان ساخته اند.
  • رشته کوه‌های عینالی(عون بین علی): این رشته کوه در شمال تبریز واقع شده و پیاده یا با تله‌کابین می‌توان به آنجار رفت.

علاوه‌بر مناطق گردشگری که گفته شده می‌توان به مناطق دیدنی تبریز مانند: کویر قوم تپه تبریز،پارک ملی کنتال، جنگل ارسباران، قبرستان تاریخی پینه شلوار،کلیسای کاتولیک‌ها، بازار فرش تبریز، خانه علی مسیو، خانه مشروطه اشاره کرد.

اجاره خودرو در شهر تبریز

تبریز یکی از شهرهای بسیار مهم و صنعتی کشور که مسافران زیادی را در طول سال پذیراست دارای خدمات مناسبی جهت مسافران خصوصا تجار و بازرگانان محترم می باشد. از این رو واران نیز خدمات اجاره خودرو با راننده در تبریز را برای مسافران محترم فراهم آورده است. شما می توانید علاوه بر رزرو خدمات ویژه ما در تبریز، از خدمات اجاره خودرو نیز بهره مند شوید همچنین در بخش ترانسفر فرودگاهی تبریز نیز خدمات برای ترانسفر مسافر ار فرودگاه به شهر و بالعکس نیز وجود دارد.

اجاره ماشین در تبریز، تبریز را متفاوت سفر کنید

راه های نرفته در تبریز را با اجاره یک ماشین بپیمایید! با اجاره خودروهای بدون راننده و با راننده، در هر ساعتی از شبانه روز می توانید بهترین تجربه های کاری و تفریحی خود را با ما داشته باشید؛ حتی بهترین شب زندگی خود را با انتخاب یک خودروی لوکس و زیبا و با کمترین هزینه، برنامه ریزی کنید. در ادامه ی مطلب با ما باشید تا اطلاعات کامل تری را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

چرا در تبریز ماشین اجاره کنیم؟

اجاره ماشین امروزه بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته و به دلیل های متفاوتی می توانیم ماشینی را در اختیار بگیریم، که ما به بررسی چند مورد از آنها می پردازیم.

اجاره ماشین برای کارهای اداری در تبریز

علاوه بر صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد با وسایل نقلیه ی هم چون تاکسی و آژانس، در اختیار داشتن یک خودرو اجاره ای می تواند خیلی کار راه انداز و بهینه باشد. با اجاره یک ماشین می توانید بهترین مسیرها را برای رسیدن به محل کار انتخاب کنید و سرعت عمل خود را برای انجام کارها بالا ببرید. برای رسیدن به مسیرهای طولانی و پر پیچ و خم یک کنفرانس اداری و یک سمینار مهم اجاره یک ماشین می تواند بخش پر اهمیتی در انجام اعمال روزانه ما باشد. هم چنین از هزینه هایی هم چون اصطلاک ماشین و هزینه های بالای تعمیر اتومبیل شخصی رهایی پیدا کنیم.

اجاره ماشین در سفر به تبریز

سفر یکی از علایق هر فردی ست و انرژی های تخلیه نشده درونی ما را تحت تاثیر قرار می دهد. برای یک سفر خوب و عالی به چه چیزی احتیاج داریم؟ با یک حساب سر انگشتی می توانید دریابید که هزینه های سفر شما با اجاره یک خودرو می تواند مقرون به صرفه تر باشد. با اجاره خودرو از شرکت ما می توانید اتومبیل خود را از یک شهر اجاره و در شهری دیگر تحویل دهید.

مسیرهای هیجان انگیزی که هرکسی رغبت پیدا نمی کند پا در این مسیرها بنهد را شما می توانید طی کنید و مناطق سرسبز و بکر تبریز را به چشم ببینید. سفر به تبریز با اجاره یک ون هم می تواند هیجان انگیز و خاطره ساز باشد. باید بدانید اکثر مردم تبریز ترک زبان هستند و شما به راحتی نمی توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، با اجاره یک خودرو با راننده ی مسلط به زبان ترکی و به عنوان راهنمای محلی سفر، یک تور خانوادگی و دوستانه را به بهترین روش تجربه کنید.

اجاره ماشین برای عروسی

ما در رویایی ترین شب زندگیتان هم کنارتان هستیم. رانندگی در شب عروسی می تواند یکی از دغدغه های شما باشد، با اجاره یک خودرو با راننده می توانید از این معضل بزرگ رهایی پیدا کنید و با خیال آسوده در اتوموبیل اجاره ای خود ریلکس کنید و از یک شب فراموش نشدنی لذت ببرید. برای افراد هیجانی تر پیشنهاد دیگری داریم؛ ماشین لوکس و شیکی را انتخاب کرده و لذت رانندگی در این شب را از آن خود سازید. هر یک از این دو، ماشین بدون راننده و با راننده مزیت های خاص خود را دارد و انتخاب آن با شماست.

دکمه بازگشت به بالا