ایران کسب و کارمردم و اجتماع

لباس پلیس راهنمایی و رانندگی

لباس‌های پلیسی بچه گانه در سایزها و مدل های مختلف

همه‌ی ما و همه‌ی والدین می‌دونیم که ذهنیات یه بچه می‌تونه آینده‌ی اون رو به طور کلی تغییر بده. حالا اگه بچه‌ی شما طرفدار پلیس باشه، ممکنه که در آینده بتونه به این شغل پر ابهت برسه. به خاطر همینه که ما تو میلی جون تصمیم گرفتیم که لباس پلیس راهنمایی و رانندگی رو با بهترین کیفیت در اختیار شما و پسر بچه‌هاتون قرار بدیم تا خلاقیت اون‌ها رو شکوفا کنیم و در زمینه‌ی کاری هم ذهنیات بچه رو به سوی چیزای خوب سوق بدیم.

زمانی که پسر بچه‌ی شما خودش رو توی لباس پلیسی می‌بینه و اسم پلیس رو روی خودش میذاره، ممکنه احترام گذاشتن به قانون ‌رو یاد بگیره و در عملیات پلیسی هم بهتر عمل کنه. اینه که در آینده هم می‌تونه بهترین عملکرد رو در این زمینه از خودش به نمایش بگذاره. با ما همراه باشید تا با مزایای خرید لباس پلیس نیروی انتظامی میلی جون آشنایی پیدا کنید.

مزایای لباس پلیس راهنمایی و رانندگی برای کودک دلبند شما

  • لباس پلیس راهنمایی و رانندگی به فرزند شما قدرت می‌ده و‌ می‌تونه منزلت و جایگاه اجتماعی اون رو از همین سن کودکی بالا ببره‌.
  • این لباس نقش زیادی توی پیشرفت کودک شما در اینده داره. وقتی که این کودک اعتماد به نفس خودش رو با پوشیدن این لباس‌ها تقویت کنه، رشد ذهنی خوبی هم می‌تونه داشته باشه و در نهایت تو زندگی هم ‌موفق‌تره.
  • این لباس‌ها جزو اون دسته از لباس‌هایی هستن که کودک شما مخصوصا آقا پسرهاتون می‌توننن به راحتی با اونها ارتباط برقرار کنن و توی اوقات فراغت خودشون از اونها بهره ببرن.
  • یونیفرم‌های پلیسی که توسط سایت میلی جون به شما عزیزان ارائه می‌شن، قابلیت اینو دارن که سطح هوشیاری فرزند شما را از این رو به اون رو کنن و اون رو بهبود ببخشن.
  • کودک شما با پوشیدن لباس‌های این مدلی، کنجکاو میشه که در مورد قوانین راهنمایی و رانندگی کشورش بیشتر بدونه. زمانی که شما به این کنجکاوی کودک جواب مثبت بدید و اون رو برطرف کنید، این کودک قوانین رو هم بهتر می‌شناسه و احترام گذاشتن به این قوانین رو هم یاد میگیره و در نتیجه فرهنگ رعایت به قوانین راهنمایی رانندگی از کودکی در کودک شما شکل می گیرد.

قیمت خرید لباس پلیس راهنمایی و رانندگی

به طور کلی لباس پلیس راهنمایی و رانندگی سایت ما جزو اون دسته از لباس‌هایی هست که طرفدارای زیادی داره. این لباس با توجه به این که از بهترین پارچه‌های نخی و همچنین از باکیفیت‌ترین دوخت برخوردار شده، قیمت مناسبی داره و همین امر باعث شده که خیلی از مشتریان میلی جون رو به عنوان فروشگاه برتر انتخاب کنن.

باید بدونید که در این زمینه انتخاب پک‌های کامل هم بی‌اهمیت نیست. شاید شما قیمت‌های مناسب‌تری رو تو سایتای دیگه ببینید اما این دلیلی بر این نبست که این سایت‌ها همین کیفیت دوخت و پارچه با پک کامل رو بهتون ارائه بدن. به همین دلیله که ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر قیمت مناسب می‌خواید، خرید لباس پلیس راهنمایی و رانندگی از میلی جون رو فراموش نکنید.

کیفیت دوخت لباس پلیس راهنمایی و رانندگی در میلی جون

یکی از اصلی‌ترین فاکتورایی که به هنگام خرید می‌تونه ذهن هر کدوم از مشتریای ما رو به خودش مشغول کنه اینه که کیفیت دوخت لباسای پلیسی میلی جون به چه صورت هست. اول از همه باید اینو بدونید که یه لباس پلیسی مرغوب لباسیه که به پوست کودک شما آسیبی نزنه و حساسیت نداشته باشه. علاوه بر این، این لباس باید دوختی تر و تمیز داشته باشه تا بتونه توجه هر مشتری رو به خودش جلب کنه و از همه جالب‌تر اینه که میلی جون طی سال‌های کاری خودش تونسته چنین نیازهایی رو شناسایی کنه و اون رو روی انواع لباس‌ها پیاده سازی کنه.

به همین دلیله که می‌تونیم با افتخار بگیم که میلی جون کیفیت دوخت بالایی داره. به گونه‌ای که اگر کودک شما لباس‌های این سایت رو تن بزنه، دیگه دوست نداره اون رو در بیاره. البته این رو هم بدونید که شما باید طبق سایزبندی موجود از این لباسا، دست به خرید اون‌ها بزنید. یعنی متناسب با قد و قواره‌ی بچتون، یک لباس مناسب رو انتخاب کنید.

اجزای موجود در پک لباس پلیس راهور میلی جون

پیش از این که شما رو با اجزای مختلف لباس پلیس آشنا کنیم، باید بهتون بگیم که نمونه‌های موجود در بازار در مقایسه با کیفیت لباس‌های میلی جون، خیلی پیش افتاده هستن. پس با انتخاب میلی جون، قطعا بهترین لباس پلیس راهنمایی و رانندگی رو خریداری خواهید کرد.

پک کامل این لباس دارای یدونه تابلوی ایست، یه شلوار سورمه ای، یه پیراهن سفید رنگ و نخی خوش دوخت و خوش بر و رو، کلاه کاسکتی که آرم داره و چندین درجه و همچنین کمربند نظامی هست. شما عزیزانی که توی ثبت سفارش آنلاین با مشکلی برخورد کردید و یا نتونستید این کار رو انجام بدید، همین حالا با شماره‌های ما تماس بگیرید و سفارش خودتون رو تو اونجا ثبت کنید.

چرا خرید لباس پلیس راهنمایی و رانندگی بچه گانه از میلی جون؟

شاید تا این جای کار، تا حدودی با میلی جون و خدماتش آشنا شده باشید اما نه با همشون! در ادامه می‌تونید با تمامی خدمات این فروشگاه مجازی آشنا بشید اما قبل از هر چیزی اینو بدونید که میلی جون برای جلب اعتماد مشتریان، فروشگاه حضوری هم داره که افرادی که نمی‌تونن به فضای مجازی اطمینان کنن، می‌تونن خرید حضوری این فروشگاه مجازی رو تجربه کنن.

ما توی این فروشگاه با شعار رویاهات رو عملی کن و بهترین پلیس شو، می‌تونیم به شما این اطمینان رو بدیم که کوچولوتون تا حدودی در مسیر پلیس بودن حرکت می‌کنه. اون‌ جسارت رو یاد میگیره، به لباس خودش احترام میذاره و حتی می‌تونه ابهت این لباس رو احساس کنه.

اینجاست که عادت‌های خوبی توی جسم و روان این کودک خودشون رو نشون میدن. از جمله ویژگی‌های میلی جون می‌تونیم به ارسال سریع، قیمت مناسب، پرداخت امن و خیلی از ویژگی‌های دیگه اشاره کنیم که هر کدوم از اون‌ها می‌تونن مشتری رو توی خرید مصمم‌تر کنن.

لباس پلیس راهنمایی و رانندگی بچه گانه بهتر است یا لباس آتش نشانی؟

یکی از خریدهای جذاب برای کودکان خرید لباس مشاغل بچه گانه به خصوص مشاغلی مانند پزشکی آتش نشانی پلیسی و غیره می باشد که در همه شهرهای ایران تهران مشهد شیراز و غیره طرفدار دارد. تولید لباس و وسایل بازی مشاغل برای خردسالان یکی از نیازهای از امروزی خانواده ها با توجه به سبک زندگیهای مدرن می باشد که در کودکانی که در آپارتمانهای کوچک بدون تعامل با همسن و سالان خود قرار دارند و وابستگی زیادی به اسباب بازی و وسایل بازی خود دارند.

معمولا کودکان درکی از نوع پوشش ندارند فقط به خاطر همانند سازی با شخصیت مورد علاقه خود تمایل دارند خود را از نظر ظاهری شبیه شخصیتهای برجسته خود کنند و ممکن است در انتخاب شغل آینده کودکان نیز تاثیر گذار باشد و در شخصیت کودک تاثیر منفی ندارد.

کودکان معمولا رنگهای که در طبیعت وجود دارد و شاد است را دوست دارند همانگونه که علاقه ای به پوشیدن لباس تیره ندارند و این نشان دهنده این است که کودکان دنبال شادی هستند ولی در دختران و پسران انتخاب رنگ کاملا متفاوت است. و از نظر روانشناسی نباید کودکان خود را در انتخاب نوع لباس و رنگ محدود کنید و و بگذارید که در انتخاب رنگ کاملا آزاد باشد و روح آنان را محدود نکنید و در انتخاب سایز و نوع لباس کودک با سن کودک تناسب برقار باشد.

خرید لباس آتش نشانی بچه گانه

خیلی از پدر و مادرها با توجه به باورهای خود شغل آینده کودکان خود را در کودکی برایشان ترسیم می کنند مثلا اگر بچه شما اسرار به خرید لباس آتش نشانی دارد فقط به خاطر ذات بچه گانه آن است و دلیل خاصی نمی تواند داشته باشد. در والدین بسیار این مسئله دیده شده که رویاهای خود را در آینده کودک خود جست و جو می کنند و یا به طور مستقیم یا غیر مستقیم شغلی که آرزوی آن را داشته اند در ذهن کودک خود القاء می کنند.

در آینده ای که هیچ یک از ما خبری از آن نداریم و سرشار از موقعیتهای جدید است ذهن فرزند خود را در یک چارچوب محدود نکنیم و اجازه دهیم این ذهن پویا روز به روز فعال تر شود برای آیند ه ای روشن و کسب مهارتهای زندگی و حتی فرزند خود را به نحوی آموزش دهید که موقعیتهای جدید خلق کند.

زمانی که ما به فرزند خود بفهمانیم که تمام مشاغل خوب هستند و هر کدام دارای خصوصیات و ویژگیهای منحصر به فردی هستند که در هر شغلی که هستی باید بهترین باشی و تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهید و اگر ما در تربیت روانی فرزند خود به این گونه عمل کنیم فرزند ما در هر مسیری قرار بگیرد سعی خود را در بهترین بودن می کند.

در انتخاب سایز لباسهای مشاغل از سه سال تا 9 سال این محصولات موجود می باشد که می توانید با توجه به جول سایز، سایز فرزند دلبندتان را انتخاب کنید معمولا سایز 1، برای 2 تا 3 سال سایز 2، 3تا 4 سال سایز 3،4 تا 5 سال سایز 5، 6 تا 7 سال و سایز 6 برای 7 و 8 و 9 مناسب است.

در هنگام خرید باید این نکته توجه کنید که قیمت لباس بسته به سایز و این که به همراه وسایل باشد یا خیر متغیر است و اینکه لباس سرهمی باشد یا جلیقه جلیقه خالی یا با لوازم  و حتی در رنگ خاکی یا مشکی و قرمز موجود است. جنس و برند نیز یکی از آیتمهای تاثیر گذار در قیمت است که بسته به اینکه خارجی باشد یا ایرانی یا لباس از پارچه پلی استر باشد یا پنبه ضد حساسیت و مرغوب همه در قیمت محصول تاثیر گذار است.

لباس آتش نشانی در شیراز

در هنگام خرید کنسول بازی و لباس های مشاغل برای کودک خود در هر شهری که هستید از شیراز تا تهران ، مشهد و شمال و از پزشکی و آتش نشانی و پلیسی تا پرستاری نیلز به خرید حضوری ندارید و می توانید به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. خوشبختانه با رشد فرهنگی و اجتماعی جوامع بشری این رویکرد والدین تغییر کرده و از کودکی شروع به استعداد یابی و رشد تواناییهای خود کرده اند و در این راستا کمک گرفتن از وسایل بازی نقش به سزای در این معقوله دارد.

 در مرحله اول شناخت ویژگیهای روان شناختی است که در کودکان زیر 5 سال که هنوز به درک منطقی مسایل نرسیده اند باید از روش مشاهده برای یادگیری کودکان کمک گرفت و استفاده از فیلم کتاب اسباب بازی و حتی استفاده از لباسهای مخصوص در یادگیری شغلی کودک خود تاثیرات مثبتی بگذارید.

افزایش خودپنداره در بلوغ شغلی کمک زیادی می کند و کمک  به افزایش عزت نفس و خودپنداره کودکتان در رشد شغلی بسیار تاثیر گذار است و انجام مهارتهای در مهد تا یایه اول راهنمایی در موفقیتهای شغلی بسیار ماثر است. آزمونهای روانی در این زمینه می تواند تاثیر بگذارد که که کودک شما از چه نوع تیپ شخصیتی می باشند واقع بین جستجو گر اجتماعی قرار دادی متهور هنری و با توجه به شخصیت آن یک سری مشاغل را به آن پیشنهاد دهیم که در این زمینه باید از مشاور کمک بگیریم.

دکمه بازگشت به بالا