ایران کسب و کارورزشی

معرفی 5 مدل کلاه دوچرخه سواری ارزان در بازار ایران

کلاه دوچرخه یکی از مهم ترین لباس های دوچرخه با تنوع در طراحی است، بنابراین کسانی که قصد خرید کلاه ایمنی دوچرخه و کلاه دوچرخه ارزان قیمت را دارند باید تا پایان این مقاله با ما همراه باشند. در این مقاله، بهترین مدل های کلاه ایمنی دوچرخه + قیمت کلاه ایمنی دوچرخه; کلاه ایمنی دوچرخه کربل; کلاه ایمنی Vibe Bike; کلاه ایمنی دوچرخه بیابانی; کلاه ایمنی دوچرخه آلپینا; ما چند کلاه دوچرخه سواری King Bike را معرفی می کنیم. پرفروش ترین کلاه ایمنی دوچرخه سواری در بازار.

در کنار برندهای معتبر کلاه ایمنی دوچرخه، کلاه های ایمنی دیگری نیز با ویژگی های متفاوت وجود دارد، اما این به معنای بی کیفیت بودن آن ها نیست، برای افرادی که به دنبال کلاه ایمنی ارزان قیمت هستند، چنین کلاه هایی انتخاب خوبی هستند.

خرید کلاه دوچرخه سواری کوهستان | راهنمای خرید کلاه دوچرخه سواری

کلاه ایمنی کربل

کربول یکی از بهترین برندهای کلاه دوچرخه سواری است که در این زمینه تخصص دارد و کلاه ایمنی تولید شده توسط این شرکت از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است.

طیف کلاه ایمنی کربل بسیار زیاد است و به همین دلیل می تواند نیاز همه دوچرخه سواران را برطرف کند و برای هر سلیقه و هر نوع سبک دوچرخه سواری مدل های زیادی از کلاه ایمنی داشته باشد.

مدل کلاه ایمنی دوچرخه کاربل CB43 : این یکی از زیباترین کلاه ایمنی های دوچرخه تولید شده توسط کاربل است که سادگی آن باعث جذابیت و محبوبیت بسیار زیادی شده است، در رنگ های مشکی، سفید و قرمز عرضه می شود.

جنس به کار رفته در این محصول بسیار مرغوب و بادوام بوده و در برابر ضربه و استرس نیز مقاوم است.

کلاه ایمنی کربل مدل CB43 برای افرادی با دور سر 54 تا 58 سانتی متر مناسب است و علاوه بر آن دارای بند است که می توان کلاه را بر روی سر ثابت کرد.

کلاه ایمنی دوچرخه با چانه

کلاه ایمنی دوچرخه کایربول مدل CB 49 : این ماسک تمام صورت است که تمام قسمت های صورت را می پوشاند و بهترین گزینه برای افرادی است که در جاده های خطرناک، ناهموار و تپه ماهور تردد می کنند و به عنوان یکی از کلاه ایمنی دوچرخه چنددر ارزان از کربلا می باشد.

کلاه دوچرخه سواری Cairbull CB 49 برای بزرگسالان طراحی شده است و جنس این کلاه بسیار بادوام و مستحکم می باشد زیرا پوسته بالایی از پلی کربنات ساخته شده است و در برابر خش بسیار مقاوم است و وزن این محصول 550 گرم است که نسبت به سایرین نسبتاً دارای وزن می باشد. کلاه ایمنی وزن بالایی دارد و این به دلیل طراحی و مواد منحصر به فرد است.

قسمت چانه کلاه انعطاف پذیر طراحی شده است تا دوچرخه سوار در صورت عدم تمایل به استفاده از آن، چانه کلاه ایمنی را برداشته و هر زمان که نیاز داشت از آن استفاده کند.

موتورسواران با سایز سر ۵۶ تا ۶۲ می توانند این کلاه ایمنی تمام صورت را از نمایندگی کربلا تهیه کنند.

کلاه ایمنی دوچرخه تاشو کربول

کلاه ایمنی دوچرخه کایربول مدل FIND: کلاه ایمنی با طراحی جدید و انحصاری است که با فضای کمتری می توان آن را در کیف و کیف دوچرخه سواران تا کرد. همچنین دارای چراغی در پشت کلاه است که برای دوچرخه سواران در شب بسیار کاربردی است.

از دیگر ویژگی های این کلاه بی نظیر می توان به سگک کلاه ایمنی مغناطیسی اشاره کرد که به صورت خودکار بسته می شود. این سگک به راحتی با دو انگشت باز می شود.

این کلاه دارای 18 دریچه است که وظیفه تهویه هوا و جلوگیری از تعریق را بر عهده دارد.

مدل کلاه تاشو کربل برای افراد با سایز سر 55-59 سانتی متر مناسب است.

خرید کلاه دوچرخه سواری کوهستان | راهنمای خرید کلاه دوچرخه سواری

نقد و بررسی: کلاه ایمنی ناهموار دوچرخه سواری مدل CA29

کلاه دوچرخه سواری راکی ​​مدل KS29 برای دوچرخه سواران حرفه ای و نیمه حرفه ای مناسب است. این کلاه ایمنی موتورسیکلت بسیار با کیفیت و قیمت مناسبی دارد.

دوچرخه سواری یک ورزش پر سرعت است، بنابراین هر لحظه احتمال دارد که به سرتان بیفتید و به سرتان ضربه بزنید، بنابراین باید کلاه دوچرخه سواری بپوشید. زیرا سر یکی از مهم ترین اعضای بدن انسان است. هر ضربه ای به سر و اطراف آن صدمات جبران ناپذیری وارد می کند. کلاه ایمنی دوچرخه باید حتی در هنگام دوچرخه سواری معمولی در خیابان استفاده شود. زیرا ممکن است ماشین دیگری به شما برخورد کند و سرتان روی زمین یا قسمت های دیگر بیفتد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که دوچرخه سوار در هر شرایطی باید از کلاه ایمنی استفاده کند، فرقی نمی کند در حال مسابقه دادن باشد یا برای تفریح ​​از دوچرخه استفاده کند.

کلاه ایمنی دوچرخه ارزان است، بنابراین هیچ فایده ای ندارد که زندگی خود را بدون پرداخت مبلغ کمی برای خرید کلاه ایمنی به خطر بیندازید. البته اطلاعات ارائه شده دلیلی برای عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام دوچرخه سواری نیست. زیرا کلاه ایمنی صد در صد از سر و گردن محافظت نمی کند. بنابراین به غیر از استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه، باید نکات ایمنی دیگری را نیز رعایت کنید تا از تصادفات مکرر جلوگیری کنید. بر اساس تحقیقات انجام شده، 90 درصد افرادی که در تصادفات دوچرخه سواری مجروح می شوند، از کلاه ایمنی دوچرخه استفاده نمی کردند. اینجاست که به اهمیت این ابزار مفید و ضروری در دوچرخه سواری پی می برید.

کلاه ایمنی یونولیت به سفارش مشتری توسط مدل های خارجی قالب گیری و طراحی و تولید می شود.این کلاه یونولیت به عنوان کلاه دوچرخه سواری و کلاه اسکیت استفاده می شود. خروجی این واحد به دلیل مسائل امنیتی بسیار دقیق و حساس می باشد. از آنجایی که این واحد یک قطعه تمام شده است، توجه به کیفیت در اولویت خواهد بود. از آنجایی که این محصول پلاستوفوم یک محصول بسته بندی نیست، ساخت Unolith پیچیده تر است.

کلاه ایمنی دوچرخه باید دارای ویژگی هایی باشد که به خوبی از سر محافظت کند. از میان آنها می توان رنگ و کیفیت آن را تشخیص داد. به خاطر داشته باشید که رنگ کلاه دوچرخه در هر دو مدل رتبه بندی شده است. برای کسانی که در دوچرخه سواری کوهستان فعال هستند، می توانید کلاه رنگی سبز زیتونی را انتخاب کنید. همچنین سبز، زرد، نارنجی و غیره.

دکمه بازگشت به بالا