اخبار استانی

شرکت حداکثری در انتخابات جایگاه منطقه‌ای و جهانی ایران را تقویت می‌کند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش:

شرکت حداکثری در انتخابات جایگاه منطقه‌ای و جهانی ایران را تقویت می‌کند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش گفت: شرکت حداکثری در انتخابات زمینه دفاع از نظام در مقابل زورگویی های غرب را فراهم می کند و موجب افزایش قدرت سیاسی و چانه زنی ایران می‌شود.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان لشگری و کشوری شرق کشور با بیان اینکه شرکت در انتخابات با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان انقلاب اسلامی یقینا مصداق جهاد است، اظهار داشت: کشورهای معاند و مخالف ایران اسلامی با توطئه و دسیسه‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه و نابسامانی در کشورمان را دارند که در نوک پیکان این نقشه‌های شوم جوانان و کانون خانواده‌ها هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با بیان اینکه مشارکت در عرصه انتخابات هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: ترویج ناامیدی و بزرگ‌نمایی مشکلات کشور دسیسه اصلی بیگانگان است.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای بصیرت نسل جوان نسبت به تهدیدات رسانه‌ای بیگانگان، تأکید کرد: مشارکت قوی در انتخابات نشان از مقاومت و تاب‌آوری کشور در برابر فشارهای دشمنان و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

امیرسرتیپ دوم پرویز بر مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات تأکید کرد و افزود: شرکت حداکثری در انتخابات زمینه دفاع از نظام در مقابل زورگویی‌های غرب را فراهم می کند و موجب افزایش قدرت سیاسی و قدرت چانه‌زنی در مقابل قدرت‌های جهانی شده و به تبع آن، جایگاه کشورمان در منطقه و جهان تقویت می‌شود.

وی اذعان داشت: پدافند هوایی در حال حاضر در حوزه نظامی به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مجهز شده است.

دکمه بازگشت به بالا