ورزشی

استقبال اولین رئالی از ام‌باپه

هم‌تیمی ام‌باپه در تیم ملی فرانسه اولین بازیکن رئالی بود که در شبکه اجتماعی‌اش از پیوستن ستاره فرانسه استقبال کرد.

به گزارش اخبار ایران من، فابریتزیو رومانو خبرنگار نقل و انتقالات اعلام کرد کیلیان ام‌باپه به ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داده که در پایان فصل این تیم را به عنوان بازیکن آزاد رک خواهد کرد.

ام‌باپه از سال ۲۰۱۸ برای پاری سن ژرمن بازی می‌کند و دوران خوبی در این تیم پاریسی داشت. این مهاجم فرانسوی در این فصل ۳۰ بازی برای پاری سن ژرمن در تمام رقابت‌ها انجام داده و ۳۱ گل و ۷ پاس گل به ثمر رسانده است.

مارکا نوشت: اورلین شوامنی، مدافع رئال مادرید به این خبر واکنش نشان داد و از حضور این بازیکن فرانسوی در رئال مادرید برای فصل بعد در شبکه‌های اجتماعی استقبال کرد.

در حالی که هنوز تیم بعدی این بازیکن مشخص نشده است ولی رسانه از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی این بازیکن مطرح یاد کردند و شوامنی که در تیم ملی فرانسه با ام‌باپه بازی می‌کند جزو کسانی است که خیلی از این انتقال استقبال می‌کند.

پاری سن ژرمن صدرنشین لیگ فرانسه باید فردا شب (شنبه) در لیگ فرانسه در زمین نانت به میدان برود. پاریسی‌ها این هفته در لیگ قهرمانان توانستند حریفشان رئال سوسیداد را با دو گل شکست دهند تا با امیدواری بیشتری راهی دیدار برگشت شوند.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا