اقتصادی

فراموش‌کده‌ای به نام بافت فرسوده

بیش از 20 میلیون نفر در محیط های ناپایدار و ناامن زندگی می کنند که از 15 سال گذشته نیاز به 10٪ در سال را دارند و اگرچه آماری در دسترس نیست ، اما طبق گفته کارشناسان حدود 15٪ از این هدف است. همچین اتفاقی نیفتاده

به گزارش اخبار ایران من ، برنامه توانبخشی و توانبخشی سالانه 10٪ در برنامه های پنج ساله توسعه کشور گنجانده شده است ، اما در 15 سال گذشته یا حدوداً آنطور که باید پیشرفت نکرده است. 100000 خانه هر ساله در محل کار نیاز به بازسازی و نوسازی دارند ، اما خانه هایی که نصب شده اند بسیار طولانی تر هستند.

مهمترین اقدامی که دولتهای قبلی برای دستیابی به این مهم انجام داده اند افزایش گاه و بیگاه میزان پروتئین است که اکنون به 250 میلیون میلیون متخصص ساخت و ساز در هر واحد می رسد ، اما 50 میلیون نفر که بودجه و سود دولتی دریافت می کنند. 9٪ است و کل مبلغ با نرخ سود 18٪ پرداخت می شود.

40٪ تهرانی ها بی ثبات و لباس دارند

طبق ارقامی که قبلاً توسط نژاد بهرام ، یکی از اعضای شورای شهر تهران ارائه شده بود ، 40٪ از جمعیت تهران در شرایط ناپایدار و سالخوردگی زندگی می کنند و در مناطق ناامن زندگی می کنند. بدیهی است ، وی همچنین گفت بودجه نوسازی سرمایه در سه سال گذشته 10 برابر افزایش یافته است. این رقم را نمی توان تغییر در نوسازی و تغییر به دلیل افزایش قیمت ها به دلیل افزایش مصالح ساختمانی دانست.

وعده ساخت 145000 خانه در مکانی امن

وزارت راه و شهرسازی می خواهد 145000 خانه را در مناطق توسعه نیافته و پرجمعیت احداث كند كه 100000 مورد آن توسط مردم ساخته می شود و 45000 مورد نیز توسط شركت بازسازی شهری ایران به عنوان دولت ساخته می شود ، اما شواهد و مدارك نشان می دهد كه شاید سال گذشته

تأخیر در کار توانبخشی و کارهای ترمیمی از سایتهایی که مستعد ابتلا به بیماریهای غیرفعال هستند کاملاً مشهود است. به گفته مدیر امور اعتباری بانک مسکن ، از اول سال 1398 تا 15 اوت 1399 ، فقط 13 هزار و 399 سالخورده به نقطه امضا رسیده اند.

نوسازی ساختمانهایی که قبلاً به اتمام رسیده اند ، اگرچه در سالهای اخیر ارقام دقیقی ارائه نشده است ، اما به گفته مهدی عبوری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ، به دلیل تغییر و تحولات در نمایشگاه های بزرگ و مشکلات مالی بی سابقه در بازار املاک و مستغلات به تأخیر افتاده است. .

ما در تعمیر مشکل داشتیم

حسن محتشم ، عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان تهران ، می گوید: حدود 15 سال پیش ، هر سال 10 درصد از اعصاب تمام شده باید ترمیم می شدند ، اما این هدف باید چند سال پیش محقق می شد. اما در طول سال ها ، شاید 15٪ از برنامه پیشرفت نکرده است ، در حالی که بیش از آن اضافه شده است. به عبارت دیگر ، ما نه تنها در روند اصلاحات پیشرفت کردیم ، بلکه عقب بودیم.

در همین حال ، ترکیبی از نیازها و بی ثباتی اقتصادی ، داروی تلخی را برای صاحبان خانه به ارمغان آورده است. به حدی که آنها برای فرونشاندن خشم به شهرهای اقماری فرار کرده اند. طبق گزارش میدانی ، فروش خانه در شهرهای مجاور تهران در ماههای اخیر افزایش یافته است و ممکن است انتظار ظلم بیشتری را داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا