ایران کسب و کارعمومی

چرا تدریس خصوصی را شروع کنم؟

این مقاله راهنمایی های خوب و کلی در مورد نحوه شروع تدریس خصوصی، از کجا شروع به تدریس خصوصی و از کجا شروع به تدریس خصوصی می کند، ارائه می دهد. اگر در مورد نحوه شروع تدریس خصوصی سوالی دارید یا نمی دانید از کجا تدریس خصوصی را شروع کنید، مطالعه این مقاله به شما کمک می کند.

از کجا می توانم با تدریس خصوصی شروع کنم؟

اگر این سوال را بپرسم که تدریس خصوصی را از کجا شروع کنیم، مطالعه مقاله نحوه شروع تدریس خصوصی و کسب درآمد. برای شما مفید است. از هر معلم خصوصی موفقی بپرسید که آموزش خصوصی را از کجا شروع کرده است و او به شما خواهد گفت که شروع خود را با مدارس آغاز کرده است. در واقع، از همان دوران راهنمایی و دانش آموزی، بسیاری از معلمان دوره های مختلفی را به دوستان، دوستان و همکلاسی های خود آموزش داده اند. اگر در تحصیل موفق باشید و توانایی تدریس داشته باشید، به همکلاسی های خود در یادگیری موضوعات مختلف کمک کرده اید و این می تواند نقطه شروع تدریس خصوصی باشد. یعنی اگر در حال حاضر در دانشگاه مشغول به تحصیل هستید، می توانید جزوه ها را چاپ و پخش کنید و به دانشجویان ضعیف تر آموزش دهید. البته این کار را با پرداخت هزینه انجام می دهید. شما می توانید با ارسال رزومه خود به مدارس خصوصی بپیوندید و شروع به تدریس کنید. ثبت نام در همین سایت ایران مدرس یا سایت تدریس خصوصی ریاضی یا سایت های تبلیغاتی آنلاین مثل دیوار و شیپور برای جذب دانشجو و شروع فعالیت های کمک آموزشی مفید است. در شبکه های اجتماعی فعال باشید و برای خود وب سایت و وبلاگ بسازید. راه حل های مختلف را امتحان کنید و اگر در ابتدا پیشرفت خیلی سریع نیست، ناامید نشوید. اگر به تدریس علاقه دارید، پشتکار داشته باشید و مطمئناً موفق خواهید شد.

کجا میتونم درس بخونم؟

گزینه های مختلفی برای برگزاری کلاس های خصوصی و مکان های دوره وجود دارد. کلاس های خصوصی می تواند در منزل برگزار شود و اکثر دانش آموزان این شرایط را می پذیرند. وقتی درس در منزل برگزار می شود، وقت دانش آموز در راه کلاس تلف نمی شود و این یکی از مهم ترین مزایای درس خصوصی در منزل است. کلاس خصوصی را می توان در مدرسه، مکان پیشنهادی معلم، محل کار معلم، دانشگاه محل تحصیل دانش آموز یا هر مکان مناسب دیگری با توافق برگزار کرد، هیچ محدودیتی برای درس خصوصی وجود ندارد و موقعیت آن. حتی اگر هوا خوب باشد، می توان کلاس های خصوصی را در پارک هایی که نیمکت های مناسب تشخیص داده می شود برگزار کرد. بسیاری از معلمان با مدارس قرارداد دارند و درس‌های انفرادی ارائه می‌دهند و چنین درس‌هایی ممکن است شامل شهریه خصوصی نیز باشد. معلمان زن که معمولاً سؤالات یا نگرانی های بیشتری در مورد محل کلاس دارند، می توانند از همه گزینه های بالا استفاده کنند. اغلب دروس در منزل معلم برگزار می شود و خود دانش آموز به منزل او سر می زند. البته همانطور که گفته شد دانش آموزان ترجیح می دهند یک درس خصوصی در منزل داشته باشند یا یک درس خصوصی آنلاین. اگر کلاس در منزل دانش آموز برگزار نشود و استاد شرایط خاصی برای محل برگزاری کلاس داشته باشد، جذب دانش آموز کمی مشکل است.

درآمد تحصیلی خصوصی

درآمد معلمان آزاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. ضمناً معلمان آزاد چقدر حقوق می گیرند؟ اطلاعات بسیار خوبی از نظر درآمد خصوصی داده شده است. درآمد می تواند از 1 میلیون تومان در ماه تا 10 میلیون تومان و تا 20 میلیون تومان و بیشتر باشد. از همان ابتدا به کسب درآمد بیشتر فکر نکنید. البته غیرممکن است، اما اگر در ابتدای کار تعداد کمی دانشجو ثبت نام کردند و درآمد آنطور که فکر می کردید بالا نبود، باید پیگیر باشید و ادامه دهید. در تدریس خصوصی تقاضا برای معلم خصوصی زیاد است و درآمد شما بالا خواهد بود. اما در موارد دیگر ممکن است افراد کمی بخواهند از بخش خصوصی استفاده کنند و در نتیجه پول شما زیاد نخواهد بود. البته بستگی به موضوع هم دارد. معلمان خصوصی زبان انگلیسی معمولاً شاگردان بیشتری دارند، اما به عنوان مثال، معلمان و معلمان ریاضی در ایام امتحانات بسیار شلوغ هستند و در تعطیلات و تابستان متقاضیان کمتری دارند. اساتید کنکور اگر کارشان خوب باشد معمولا همیشه شاگرد دارند و درآمد زیادی دارند. در مثال زبان انگلیسی، هزینه مدارس خصوصی به موضوعی که تدریس می شود بستگی دارد. به عنوان مثال، یک معلم انگلیسی دبیرستان قطعاً به اندازه یک معلم انگلیسی با تجربه یا معلم آیلتس درآمد نخواهد داشت.

شرایط تدریس خصوصی در منزل.

کلاس های آموزشی شخصی را می توان در خانه برگزار کرد و بسیاری از داوطلبان آموزش شخصی ترجیح می دهند کلاس ها را در خانه خود برگزار کنند. در مقاله آموزش خانگی و فواید و کاربردهای آن آموزش در منزل به طور کامل توضیح داده شده است. وقتی افراد کمتری در خانه هستند، بهتر است کلاس ها را در اتاقی آرام و با شرایط خوب برگزار کنید. معلم باید احترام و معاشرت را در نظر بگیرد و سعی کند برای اداره کلاسها رفتار خوب و نگرش مثبت از خود نشان دهد. لباس مناسب هم برای معلم و هم برای دانش آموز در کلاس های خصوصی خانه بسیار مهم است. کلاس های خصوصی که در منزل برگزار می شود به دلیل فضای خوب نتایج خوبی دارد اما همانطور که گفته شد باید به این عوامل توجه کرد.

قوانین تدریس خصوصی

هیچ قانون مکتوبی برای درس وجود ندارد. البته نکاتی وجود دارد که باید رعایت شود تا در کار موفق باشید و متضرر نشوید. در مقاله قوانین تدریس شخصی و در منزل و مدرسه توضیحات کاملی در این زمینه می دهند. بهتر است یک توافق نامه کتبی داشته باشید. البته معمولاً مدارس این کار را انجام می دهند، اما معلمانی که مستقیماً دانش آموزان را جذب می کنند معمولاً قراردادی ندارند. در هر صورت عقد در صورتی مفید است که نوشته شود. خوب است قبل از شروع درس تمام نکات مورد علاقه طرفین ذکر شود. اگر کلاس های خصوصی به صورت تضمینی ارائه می شود باید مفهوم گارانتی کلاس تعریف شود. بسیاری از معلمان فقط کیفیت درس های خود را تضمین می کنند، در حالی که برخی دیگر برای نتایج دانش آموزان تضمین می کنند. تعدادی از معلمان پس از نتایج دانش آموز پول دریافت می کنند و نتایج دانش آموزان را تضمین می کنند. اگر چنین است، باید برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در آینده قرارداد بسته شود. در صورت منظم بودن دروس، محاسبه یک به یک محاسبات توصیه می شود. نحوه پرداخت هزینه دروس و قیمت کلاس خصوصی در هر ساعت یا هر جلسه باید قبل از شروع دروس به طور واضح مشخص شود.

آگهی آموزش خصوصی

یک راه خوب برای شروع کار در زمینه تدریس خصوصی، قرار دادن آگهی های آموزشی در سایت های خاص برای آموزش آگهی ها مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com یا سایت ریاضی www.Tadris-Riazi.com و بیش از معلمان است. ثبت نام 20000 فریلنسر در ایران مدرس تا سال 2019 با درج آگهی برای مدرسان آزاد در این صفحات ویژه، مدرسان آزاد مستقیماً به شما متصل می شوند و می توانید شروع به تدریس کنید. درج آگهی در این سایت ها رایگان است اما در صورت تمایل می توانید به یکی از برجسته ترین اساتید تبدیل شوید و اثربخشی تبلیغ خود و در نتیجه امکان جلب توجه دانش آموزان را افزایش دهید. چگونه یک پست آموزشی موفق در مقاله ثبت کنیم؟ اطلاعاتی در مورد نحوه ثبت نام در فروش و بازاریابی برای آموزش شخصی ارائه شده است که مفید و موثر است. مزیت ثبت آگهی در سایت ایران مدرس این است که سایت در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کند و برای اکثر شرایط تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل قرار دارد. نکته دیگر این است که اگر آنلاین و در سایت های آموزشی خاص باشید، نه تنها می توانید در شهر خود دانشجو جذب کنید و کلاس برگزار کنید، بلکه می توانید به صورت آنلاین از شهرهای دیگر نیز جذب کنید. کلاس خصوصی برگزار کنید

دکمه بازگشت به بالا