ورزشی

واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال به دعوت نشدن خانم گل لیگ 

فروزان سلیمانی در مورد دعوت نشدن خانم گل سوپر لیگ فوتسال به اردوی تیم ملی گفت: نسیمه غلامی و بچه‌های دیگر بازیکنان خوبی بودند. ستاره‌هایی بودند که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ ایران را به قهرمانی رساندند اما نیاز داریم تغییر سن داشته باشیم.

به گزارش اخبار ایران من، تیم ملی فوتسال زنان ایران ۱۲ بهمن ماه به مسابقات فوتسال آسیای مرکزی موسوم به کافا اعزام می‌شود. فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی در مورد آخرین وضعیت آمادگی تیم گفت: با توجه به اینکه بچه‌ها در سوپر لیگ مسابقه داشتند و در مسابقه آخر انرژی زیادی گذاشتند، سعی کردیم با ریکاوری خوبی که انجام دادند امروز به تمرین برسند. شاید از نظر بدنی خستگی در ساق پایشان باشد اما حرفه‌ای هستند و سعی می‌کنیم تا مسابقه شرایط مطلوب را ایجاد کنیم. 

او در ادامه افزود: این چهارمین اردوی ماست و چند اردو بین مسابقات سوپر لیگ برگزار کردیم. زمان کم داشتیم اما روی تجربه بازیکنان حساب کرده‌ایم و امیدوارم به بازی برسند.

سلیمانی در مورد دعوت نشدن نسیمه غلامی به اردوی تیم ملی علی رغم اینکه خانم گل فوتسال شد، گفت: نسیمه غلامی و بچه‌های دیگر بازیکنان خوبی بودند. ستاره‌هایی بودند که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ ایران را به قهرمانی رساندند اما نیاز داریم تغییر سن داشته باشیم. از طرفی در پست نسیمه بازیکنان جوانی را  آورده‌ایم که می‌توانند کمک کنند. نیاز است به جوانان فرصت داده شود و برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم.

او در مورد اینکه چند سالی است اردوهای تیم ملی زنان مداومت ندارد و به صورت مقطعی برگزار می‌شود، گفت: الان با حضور خانم منظمی نظم و ترتیبی که نیاز داشتم، انجام می‌شود و حمایت‌های فدراسیون را داریم. 

سلیمانی در پاسخ به این سوال که تیم ملی همچون سال‌های گذشته اسفند ماه با روسیه بازی می‌کند، بیان کرد: روسیه کشوری است که هر سال ایران را برای مسابقه دارد و ما هم ممکن است هر سال با این کشور مسابقه بدهیم اما هنوز چیزی به من اعلام نشده است.

او به عدم برگزاری مسابقه قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: در اینکه AFC مسابقات آسیایی را برگزار نمی‌کند، من دخیل نیستم اما برای همه ما جای تعجب دارد چون همین نوع مسابقات در اروپا برگزار می شود. چیزی که خیلی برایمان جالب است این است که جام جهانی قطعی شده و دور  مقدماتی الان آبان و آذر برگزار می‌شود که این خیلی برایمان اهمیت دارد. 

سلیمانی در پایان گفت: امیدوارم رسانه‌های عزیز که خیلی دوستشان داریم، به جای اینکه به حاشیه‌های تیم ملی بپردازند که کدام بازیکن دعوت شد و کدام نشد، به تیم کمک کنند.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا