علمی

محموله‌های واکسن ایرانی کرونا از اواخر خرداد / عدم توفیق بخش خصوصی در واردات واکسن

مسئولان سازمان غذا و دارو در پاسخ به برخی نگرانی ها در مورد کمبود واکسن خط دوم گفتند: “هیچ کس واکسن اول و دفعه دوم واکسن را دریافت نکرده است.” این واکسن از در خارج و خارج از کشور.

به گزارش اخبار ایران من ، دکتر محمدرضا شن ساز علاوه بر روز جهانی غذا ، در پاسخ به سوالی در مورد واکسن کرونا گفت: “من به شما عزیزان اطمینان می دهم که واکسن به موقع تحویل شده و اکنون هیچ کس واکسن اول را دریافت نکرده است.” و دوره واکسیناسیون دوم به پایان رسیده است. این واکسن از خارج و خارج از کشور وارد شده است و همانطور که قول داده شد ، از اواخر دهه آخر ماه ژوئن ، انشا Godالله ، ما اولین میلیون میلیون واکسن را برای تاج ایرانی خواهیم داشت. باید بگویم که روند واکسیناسیون جهانی محدود و پایدار است و ما یک سیستم واکسیناسیون جهانی در کشور داریم و مرحله دوم را می توان از کشورهای خارجی و سایر منابع دریافت کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افرادی که واکسن خارجی دریافت کرده اند می توانند واکسن ایرانی را با نرخ دوم تزریق کنند یا خیر ، گفت: یکی از واکسن ها در روسیه است و ما دوزهای اول و دوم را آزاد می کنیم. ؛ اما واکسن های دیگر تفاوت چندانی ندارند. در عین حال ، به شما اطمینان می دهیم که اگرچه گونه وارداتی نیست ، اما واکسن یک روش تولیدی مشابه است ، اما ما آن را از منابعی که ارسال شده است تهیه می کنیم و مردم نگران نباشند.

شانزاز در مورد زمان بین دو تزریق افزود: این واکسن بسته به نوع آنها برای دریافت دوزهای اول و دوم زمان متفاوتی دارد و هیچ یک از دو شریک دوره تزریق دوم خود را سپری نکرده اند.

شانزاز بر استفاده از واکسن های خانگی تأکید کرد: “ما پس از دریافت چند سند مطابق با استانداردهای بین المللی ظرف 24 تا 48 ساعت در این مورد نظر خواهیم داد و امیدواریم که هفته آینده اسناد را نهایی کرده و ساخت و صادرات کمیسیون را تأیید کنم. ، اولین واکسن خانگی.

وی گفت: خوب است كه همكاران شما با اطلاعات دقیق صحبت كرده و اظهارات غلطی ارائه دهند ، گویی شركت های تجاری واكسنی می خواهند اما سازمان غذا و دارو بدون ایجاد مزاحمت برای مردم این اجازه را نداده است. ما حدود 40 واکسن در اختیار شرکت های مختلف قرار داده ایم و تاکنون هیچکس واکسینه نشده است. برای عزیزانشان مهم بود که غربالگری شوند و بگویند حتی اگر گواهینامه خود را بدهند ، واکسن دریافت نمی کنند.

او افزود: تهیه واکسن های تاج بر عهده دولت ها است. جوامع مخفی وارد هیچ کشوری نشده اند ، بدیهی است ، اگر آنها بتوانند آن را بیاورند ، ما می توانیم آن را بپذیریم. سفیران ما در کشورهای واکسینه شده همچنین به ما یادآوری کردند که مراجعه به گیرندگان ، در دسترس بودن و پایداری را افزایش می دهد. زیرا بسیاری از شرکت ها برای برنده شدن واکسن مجبور به پرداخت قیمت های بالاتر از بقیه جهان هستند که می تواند مزایای واکسن را پوشش دهد. در هر صورت ، ما با هر کسی که می تواند به ما در واکسیناسیون کمک کند ، دست می دهیم.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: بدیهی است که آنها می گویند واکسینه شده اند و ما آنها را نخریم. در کشورهای دیگر واکسن شروع شده است و اگرچه ارز را به سختی منتقل کرده ایم اما آنها نیازهای خود را برآورده نکرده اند اما از روز اول بستر توسعه واکسن های ایرانی را راه اندازی کرده ایم.

سازنده لانه زنبوری گفت: از هفته آینده اولین واکسن در خانه ساخته می شود و از تیر ماه 3 میلیون واکسن دریافت خواهیم کرد و هر ماه تعداد آنها به طور قابل توجهی افزایش می یابد و واکسن های بیشتری خواهیم داشت.

وی در بیانیه ای درباره مصرف بیش از حد مواد مخدر گفت: بر خلاف همه دستورالعمل ها ، مذاکراتی برای فروش دارو در این استراحتگاه انجام شد و این منجر به تعلیق بخشهای غذا و پزشکی از خدمات دولتی شد. در صورت آماده سازی ، اگر سایت تعیین شده به این مهم دست یابد ، داروخانه ها مجاز به ثبت ، برچسب گذاری و ارزیابی دارو می شوند. داروها را نباید به کسانی که مایل به ترک آن هستند ، دادند ، این داروها فقط در محل استراحتگاه داده می شوند و مستقیماً فروخته نمی شوند. ما با مقامات مشکل داریم که چرا داروهای ترکی اینقدر در بازار قاچاق رایج است و می تواند توسط سیستم TITEC اجرا شود و امکان خارج شدن داروها از ایالت را از بین ببرد.

رئیس سازمان غذا و دارو همچنین درباره وجود انسولین اظهار داشت: ما سال گذشته حدود 30 میلیون مورد انسولین سفارش دادیم و به دنبال بیمه هستیم. فردی وجود داشت که بیش از 500 قرص انسولین دریافت کرده بود زیرا بیمار مشخص نشده بود. ما برای ثبت نام و شناسایی این بیماران از دوست دوم خود درخواست مشاور کردیم. اگر این مورد به ما داده شود ، می توانیم به شما اطمینان دهیم که در دسترس بودن قلم انسولین مشکلی نخواهد داشت. تعداد بسیار زیادی از سیستم ها ناسالم هستند و داروخانه ها را گیج می کنند ، که ما از آنها به عنوان یک سیستم Titech یاد می کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا