اقتصادیایران کسب و کار

آلپاری فیلتر است؟

نحوه ورود به آلپاری فیلتر شده در ایران ورود به آلپاری بدون فیلتر شکن

که بی شک محبوبترین بروکر فارکس در ایران بوده، امکان تجارت در بازارهای مختلفی از جمله فارکس، رمز ارز،سی اف دی و … را فراهم کرده است.
اما کاربران در ابتدا برای دسترسی به این امکانات وارد سایت آن شوند. و از آنجا که معمولا در بیشتر اوقات سایت آنها فیلتر می باشد، در این مقاله قصد داریم راهکارهای بررسی آلپاری سایت سودآپ بررسی نماییم.

سایت بروکر آلپاری و برخی بروکرهای خارجی دیگری در ایران، معمولا در بعضی از مواقع توسط سازمانهای مرتبط با فیلترینگ مسدود شده و کاربران در داخل ایران برای ورود به وب سایت آنها باید از فیلتر شکن و ابزاری برای تغییر آی پی (IP) استفاده نماید و بعد از آن می توانند بدون هیچ مشکلی وارد حساب های کاربری خود شوند.
در حال حاضر که ورود به آلپاری بدون فیلتر شکن ممکن نیست، البته این موضوع ممکن است در طول زمان تغییر کند. این بدین معنا بوده که بعد از فیلتر شدن سایت یک بروکر،‌ دامنه های جدید دیگری توسط بروکر ایجاد شود و از فیلتر شدن آلپاری غیر فعال شود اما این مساله هم ممکن است موقتی باشد.

علت فیلتر شدن آلپاری و عدم ورود به وب سایت

دلیل اصلی مشکل ورود به آلپاری به علت فیلترینگ توسط سازمان های مربوطه در ایران، عدم تطابق قوانین و مقررات تجارت و سرمایه گذاری در ایران با این قبیل بروکرها عنوان شده است.
البته قوانین مشخصی در مورد تجارت در فارکس در هیچ جایی از این قوانین عنوان نشده و امیدواریم در آینده قوانینی وضع شود که حقوق معامله گران در این بازار لحاظ شود.
جدا از علت فیلتر شدن آلپاری که در بالا ذکر شد، ممکن است عدم ورود به وب سایت توسط کاربران دلایل دیگری داشته باشد که در زیر عنوان شده اند:
وارد کردن اطلاعات اشتباه برای ورود به کابینن شخصی که بعد از ورود به وب سایت می باشد. کاربران باید در نظر داشته باشند از ایمیلی استفاده کرده که در زمان ثبت نام آن را وارد کرده اند. همچنین در مورد وارد کردن رمز عبور خود به بزرگ و کوچک بودن حروف دقت داشته باشند.
نحوه ورود به آلپاری فیلتر شده
اولین مسیر ورود به وب سایت اصلی الپاری بدون فیلتر شکن بوده که در صورت عدم ورود به وب سایت با وجود تنظیمات فایروال ویندوز، استفاده از ابزارهای تغییر آی پی و VPN می باشد.
راه دیگر ورود به آلپاری بدون فیلتر شکن تغییر در تنظیمات پروکسی مرورگر بوده که باید مطمئن شوید این کار به درستی انجام شده باشد. البته این تنظیمات نیاز به دانش اولیه در این مورد داشته که می توانید از افراد مسلط به این بخش کمک گرفته و یا در صورت نیاز با تیم فنی از طریق پشتیبانی در ارتباط باشید.
البته ذکر این مورد خالی از لطف نیست که استفاده از یک VPN امن و سریع به دلیل فن آوری به کار رفته آن یعنی رمزنگاری شدن اطلاعات در زمان ارسال و دریافت، امنیت بیشتری نسبت به سایر روشها داشته و به کاربران توصیه می شود در حتی الامکان از این روش برای ورورد به الپاری فیلتر شده استفاده نمایند.

آیا بروکر آلپاری فیلتر شده است ؟

بله. ولی کاربران می توانند با استفاده از وی پی ان و لینک اصلی بدون هیچ مشکلی وارد کابین شخصی خود شده و معاملات خود را انجام دهند.
روش ارتباط با مشاوران در بروکر آلپاری چیست ؟
مشاوران و کارشناسان به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته آآیا آلپاری فیلتر شده؟ – ورود به آلپاری بدون فیلتر شکن
یکی از سوال هایی که کاربران در اینترنت آن را جستجو میکنند آن است که“چرا سایت آلپاری باز نمیشه؟” فیلتر شدن الپاری که به دلایل مختلف در بازه های مختلف اجرا میشود یکی از دلایل اصلی عدم دسترسی معامله گران به سایت اصلی آلپاری میباشد.
در این مقاله بطور خلاصه به علت فیلتر شدن آلپاری و نحوه دریافت لینک آلپاری بدون فیلتر خواهیم پرداخت. اگر شما نیز از جمله کاربرانی بوده که بدنبال سایت آلپاری بدون فیلتربوده، دعوت میکنیم تا انتهای مقاله با تاپ بروکر ایران همراه باشید.
پیش از پرداختن به آنکه “آیا آلپاری فیلتر شده است؟” بهتر است تا به خلاصه ای از اطلاعات کلی از این بروکر بپردازیم:

آیا بروکر آلپاری فیلتر است؟

بله، جواب این سوال که “آیا آلپاری فیلتر شده است؟”همانطور که اکثر کاربران نیز اخیرا با مشکل ورود به سایت آلپاری مواجه شده اند را میتوان مثبت دانست.
اگرچه بروکر همچنان سعی بر اعمال تغییراتی داشته و برخی از کاربران نیز همچنان امکان دسترسی به سایت را داشته، اما بطور کلی میبایست این موضوع که «سایت آلپاری فیلتر شد!» را تایید نمود.
چرا آلپاری فیلتر شده؟
از یکی از مطالب سوال برانگیز بین معامله گران ایرانی فارکس این است که “چرا آلپاری فیلتر شده است؟” و علت فیلتر شدن آلپاری چیست؟ دلایل این عمل تاثیر گرفته از موارد متفاوتی است که برجسته ترین آن ها ناشی از تاثیر تحریم برای کاربران ایرانی فارکس است که در نتیجه به فیلتر شدن الپاری ختم شد.
یکی دیگر از دلایل فیلتر آلپاری عدم شفافیت سیاست های مربوط در قبال معامله در بازار های فارکس برای ایرانیان است که معامله گران ناچار به جستجو برای یافتن سایت اصلی آلپاری بدون فیلتر میباشند.
فیلتر شدن الپاری مشکل ساز است؟
پس از انتشار اخبار های مربوط با عنوان “آلپاری فیلتر شد!” سوالی که برای معامله گران پیش آمده این است که آیا همچنان امکان ثبت نام و احراز هویت در آلپاری فیلتر شده ممکن است یا خیر!
جواب آن را بطور خلاصه میتوان بله دانست. زیرا در مقابل این محدودیت ها سایت فارسی آلپاری نیز بی کار نمانده و سعی داشته تا با ارائه سایت جدید آلپاری امکان دسترسی معامله گران را به سایت این بروکر ممکن سازد.
همچنین لازم به ذکر است که فیلتر الپاری هیچگونه تاثیری در فعالیت معامله گران آلپاری در متاتریدر و اپلیکیشن آلپاری نداشته است و تنها کابین شخصی آلپاری با مشکلاتی مواجه است. میتوان از طریق آدرس سایت بدون فیلتر آلپاری و نهایتا با استفاده از VPN و VPS به حساب خود دسترسی داشته باشید.

نظر کارشناسان تاپ بروکر ایران

در روز های اخیر به دفعات از سوی کاربران این سوال مطرح شده که “آیا آلپاری فیلتر شده؟” به همین دلیل نیز در این مقاله بطور مفصل علاوه بر بررسی علت فیلتر شدن آلپاری به روش هایی برای رفع مشکل ورود به آلپاری نیز اشاره داشتیم.
اما بهر صورت به دلیل رایج بودن سوالات و مشکلات اینچنینی در رابطه با فیلتر سایت آلپاری، لطفا موارد خود را از طریق بخش نظرات و یا از طریق تیم پشتیبانی تاپ بروکر ایران [نماینده آلپاری در ایران] با ما به مطرح نمایید.
ماده پاسخگویی به کاربران می باشند. تمامی معامله گران می توانند از طریق یکی از مسیرهای زیر با بخش پشتیبانی در ارتباط باشند.

 

دکمه بازگشت به بالا