ایران کسب و کارعمومی

تلویزیون سامسونگ خود به خود خاموش میشود

شاید خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ یکی از مشکلات اولیه و تقریبا ساده ای باشد که احتمالا برای هر یک از ما ممکن است اتفاق افتاده باشد. در حال تماشای برنامه، فیلم یا سریال مورد علاقه مورد هستید و درست در نقطه حساس تی وی شما کاملا ناگهانی و بدون اینکه حتی کنترل را لمس کرده باشید، خاموش می شود و عکس العمل های گوناگونی از خود نشان می دهد. برای یک تعمیر کار خیلی سختی نیست که علت این مشکل را بفهمد و برای رفع آن اقدامات اولیه را انجام دهد.

قبل از هر چیز از اتصالات دقیق و درست تلویزیون سامسونگ خود مطمئن شوید و نوسانات برق را در این رابطه جدی بگیرید. از آنجا که تلوزیون های سامسونگ با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند ، کوچکترین اختلال در جریان برق تاثیرات مخربی به جا خواهد گذاشت. در واقع این یک ضعف برای دستگاه محسوب می شود که با یک نوسان کوچک برق از کار می افتد. راه حلی قطعی برای جلوگیری از بروز این مشکل وجود ندارد . مگر این که بتوانیم نوسانات برق را تحت کنترل خود درآوریم؛ اما به منظور پیشگری همیشه دستگاه را به یک محافظ صحیح و سالم وصل کنید و هیچ وقت مستقیما در پریز برق وارد نکنید.

بررسی علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ

خرابی مین برد تلویزیون

عمده ترین علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ مربوط به قطعه ای به نام “مین برد”( Main Board) است. مشکلات رایجی دلیل خرابی مین برد تلویزیون است:

  • به طور ناگهانی صفحه تلویزیون قرمز و بعد خاموش می شود.
  • تلویزیون ناگهان خاموش می شو د و دیگر روشن نمی شود، برق وارد دستگاه نمی شود و چراغ پاور هم غیرفعال می شود.
  • تلوزیون روشن می شود، ولی خاموش نمی شود.
  • تلویزیون هنگام کارکردن ناگهان خاموش می شود و وقتی دوباره دکمه پاور را می زنیم، چراغ جلوی تلویزیون شروع به چشمک زدن می کند، ولی تلویزیون روشن نمی شود.
  • قبل از اینکه تلویزیون به طور کامل خاموش شوند، تصویر صفحه قطع می شود یا گاهی تصویر یک سایه سبز یا قرمز پیدا می کند.
  • گیرنده داخلی تلویزیون از کار می افتد و بعد از مدتی ورودی های HDMI تلویزیون غیر فعال می شود و در آخر تلویزیون خاموش می شود.
کابل ها و اتصالات :

لازم است که کابل ها و اتصالاتی که برای تلویزیون استفاده می شود دارای جنس مرغوب و باکیفیت باشند . از آن جا که کابل بطور مستقیم به مین برد متصل می شود ، بنابر این نامرغوب بودن کابل و یا ایجاد مشکلی مربوط به آن ، ابتدا بر روی مین برد اثر گذار می باشد . زیرا استفاده از کابل اتصالات نامرغوب باعث آسیب رسیدن به مین برد می شود از این رو توصیه ما به همه کاربران این است که از کابل و اتصالاتی که هنگام خرید تلویزیون به آن ها داده می شود استفاده کنند . در صورتی کابل های اولیه آن ها دچار مشکل شد و یا بر اثر استفاده فرسود شد حتما از کابل های اورجینال و اصلی استفاده کنند . برای راهنمای بیشتر می توانید به appliancegenie.ca مراجعه کنید.

تایمر خاموش شدن تلویزیون سامسونگ | علت خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی

هزینه تعمیر خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

با توجه به توضیحاتی که در بالا بابت خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون داده شد . متوجه این امر می شویم که همواره برای ایجاد یک مشکل در تلویزیون یکسری دلایل وجود دارد . در مورد مشکل اشاره شده در این مقاله نیز دلایل متعددی وجود دارد تشخیص اینکه ایراد به وجود آمده ناشی از کدام علت می باشد نیازمند مهارت و تجربه کافی در زمینه تعمیر تلویزیون می باشد . ما در مجموعه سامسونگ سرویس تنها به دنبال رفع مشکل نیستیم بلکه به دنبال پیدا کردن علت مشکل هستیم تا از پدید آمدن دوباره این مشکل جلوگیری به عمل آوریم .

برآورد هزینه تعمیر خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ بر این مبنا می باشد که تلویزیون توسط کارشناس و تکنسین متخصص در این زمینه مورد بررسی کامل قرار گیرد. پس از تشخیص علت خرابی به دنبال حل مشکل هستیم . گاهی اوقات برای حل مشکل تعمیر جوابگو است اما گاهی تنها تعویض قطعه باعث رفع کامل ایراد می شود . مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل  تنها از قطعات اصلی و اورجینال در بخش تعویض استفاده می کنند و این امر باعث شده از تکرار مجدد این اختلال جلوگیری به عمل آورد .

اگر نیاز به مشاوره و یا تعمیر تلویزیون سامسونگ یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا