اقتصادی

رجیستری موبایل واره‌ها اجباری می‌شود

با ظهور کمیته راهبری برای جلوگیری از قاچاق تلفن های همراه و تلفن های هوشمند و سیم کارت ها ، در چهار مرحله بعدی ، ثبت انواع دستگاه ها و سیم کارت ها به طور سنتی آغاز می شود.

به گزارش اخبار ایران من ، اعلامیه سید روح الله لطیفی ، سخنگوی فرهنگی در این باره ، حاکی از آن است که یک ساعت هوشمند ، اسکنر بارکد ، تلفن ثابت به تلفن همراه و PDA برای دو بار اول و انواع تبلت ها در آینده نزدیک با ورود آنها به کشور با تلفن های مشابه باید توسط سواران ضبط شود.

در نتیجه ، از 12 ژوئیه ، ساعت های هوشمند ، اسکنر بارکد ، مبدل های تلفن ثابت به تلفن همراه و PDA از 10 ژوئیه ثبت نام رسمی حمل و نقل افراد را به اداره مالیات اضافه کرده اند.

علاوه بر این ، قرص لنوو از 16 ژوئیه و سایر تبلت ها از 2 آگوست ، به شرط آنکه توافق با تصمیم گیرندگان سیاست گذاران و تصمیم گیرندگان به محض ورود به کشور انجام شود ، تجهیزات فوق باید ثبت شوند با مودیان.

با تصمیمات گرفته شده در این کمیته ، مبلغ تخصیص یافته از 24 تا 23 متغیر است.

به گفته سخنگوی ایرانی ، مطابق با بندهای 9 و 10 در تاریخ 20 ژوئن ، کمیته راهبری همراه با عملیات بین المللی و نصب حرفه ای تجهیزات شناسایی تلفن همراه و سیم کارت ، قادر به قاچاق تلفن همراه و سیم کارت نیست. ، گمرک جمهوری اسلامی ایران مجبور شد اطلاعات تلفن های همراه مسافران را بدست آورده و ثبت کند و در این صورت مسافران را از اهداف خود آگاه سازد.

همچنین گوشی های دستی همچنان مورد استفاده قرار می گیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا