علمی

دلار بخریم یا نه؟ – اخبار ایران من

امیرحسین کریم زاده با اشاره به اینکه بازارهای بزرگی مانند طلا ، ارز ، دلار و املاک و مستغلات به قیمت بالایی رسیده اند ، گفت: دلار می تواند در محدوده 23000 تومان سقوط کند. ارزش واقعی دلار بیست هزار گوجه فرنگی بود ، رقمی که می تواند از 17 میلیون تا 23 هزار باشد.

وی افزود: بودجه بسته سال آینده 11 هزار و 500 تومان است و بازار آزاد آنها حدود 20 درصد بیشتر از این است. دلار زیر 15 هزار تومان دلیلی ندارد.

وی گفت: با نزدیک شدن به پایان سال مالی چین به پایان دسامبر و اوایل ژانویه و نزدیک شدن به سال نو ، ارزش دلار افزایش می یابد و دلار تغییر می کند. در هر صورت ، ماهیت کلی دلار در حال کاهش است. همچنین ، اگر دلار سقوط کند ، واحد پول با طلا نیز سقوط می کند.

کریم زاده افزود: باید منتظر سقوط قیمت طلا ، ارز و دلار تا پایان امسال باشیم. به نظر می رسد انتخابات امسال در ایران از افزایش نرخ دلار تا پایان سال جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر قیمت خانه بالا است و مردم توانایی خرید را از دست داده اند.

این اقتصاددان درباره وضعیت فعلی بورس اظهار داشت: بورس اوراق بهادار به پایان تحول خود رسیده است. ما انتظار داریم در ماه های دسامبر و ژانویه راهی بهتر در بورس سهام داشته باشیم. بدیهی است که نباید این واقعیت را نادیده بگیریم که نمی توان وقایع همه بازارهای بازار را پیش بینی کرد.

کریم زاده در پایان گفت: خرید دلار تا پایان سال به هیچ وجه توصیه نمی شود ؛ زیرا در حال حاضر ثبات در این بازار وجود ندارد. دارایی های دارای 4200 دارایی در اینجا حذف می شوند. تنها محصول مقرون به صرفه گازوئیل است. اگر قیمت نفت نیز افزایش یابد ، بازار و بازار سهام بهبود می یابد. در نتیجه ، شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود.

223224

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا