علمی

غرفه یک بیمارستان در تهران به دلیل گرانفروشی پلمب شد

شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پی بررسی و احراز تخلفات غرفه یک بیمارستان، حکم پلمب آن را صادر کرد.

به گزارش اخبار ایران من، شهرام محسنی گفت: ظهر امروز وزیر دادگستری به همراه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، پاسخگوی دغدغه‌ها و مسائل مردمی بودند که یکی از شهروندان در خصوص  گرانفروشی در غرفه یک بیمارستان و عدم نظارت‌ها گلایه کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که مسئولیت نظارت و کشف تخلفات به عهده دستگاه های نظارتی است و تعزیرات حکومتی به عنوان حلقه آخر تنظیم بازار، وظیفه رسیدگی به تخلفات را به عهده دارد، افزود: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با شنیدن این گلایه در تماس تلفنی به مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران دستور رسیدگی آنی صادر کرد.

محسنی افزود: تیم گشت سیار تعزیرات حکومتی تهران با حضور در غرفه این بیمارستان ضمن بررسی و احراز تخلفات، این غرفه را براساس مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا پلمب کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تخلفات این غرفه درج نکردن قیمت، گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی بود که فروشنده تمامی این موارد را قبول داشت و دلیل آن را تازه تحویل گرفتن غرفه و نداشتن فرصت برای محاسبه سود قانونی در فروش اقلام، اعلام کرد.

محسنی افزود: پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در فروش کمپوت، تخم مرغ، پنیر و نوشابه تشکیل و به زودی حکم آن صادر می شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در راستای حضور موثر میدانی به عنوان یکی از راهبردهای تعزیرات حکومتی، روسای گشت‌های مشترک برای مطالبه گری نظارت صحیح و کافی از دستگاه های مسئول به صورت آنی به گزارش ها رسیدگی می کنند.

انتهای پیام

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا