علمی

هموطنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کنترل کرونا سهیم باشند

وزارت بهداشت و ناظر ایمن سازی Covid 19 در سفر خود به سبزوار و سمنان از واکسن های کرونا در تیم های تحت نظارت دانشگاه های علوم پزشکی بازدید کرده و روند پیشرفت را رصد کردند.

به گزارش اخبار ایران من در سفر خود به سبزوار ، دکتر علی ابراز ، در حالی که راهی مرکز واکسیناسیون در مرکز آموزش پزشکی سبزوار بود ، از نزدیک مراحل فرآیند واکسیناسیون را بررسی کرد و روش های انجام شده و روش آنها را ستود.

وی در سفر دیگری به استان سمنان به مرکز خدمات جامع سلامت چراغیان در دامغان رفت تا واکسن را بررسی کند و رضایت و رضایت خود را از واکسن کرونا در این شهرستان نشان دهد ، گفت: در میان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ، دانشگاه علوم منطقه سمنان. این دارو به خوبی تحمل می شود.

مشاور ویژه وزارت بهداشت در مورد واکسن Covid 19 ، در گفتگو با کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت چراغیان در دامغان ، گفت: “بیشتر کارمندان بهداشت در این شهر ، مانند سایر مناطق دانشگاهی ، این واکسن را به صورت رایگان دریافت کرده اند تا در برابر Covid 19 آماده شوید و ما اعتقاد داریم یک بار دیگر ، با کمک خدا و کمک انسانهای خردمند ، این روند موفقیت آمیز خواهد بود و نتایج مورد نظر شما حاصل می شود.

در ادامه سفر خود به مناطق دانشگاه در کنار دکتر. دانایی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان – همچنین برای راه اندازی واکسن Covid 19 در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت رقیه (س) در سمنان بازدید کرد.

ابراز ابراز رضایت از سرعت و دقت در توزیع واکسن کرونا به دانشگاه کرد و گفت: طبق آمار دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ، این دانشگاه یکی از اولین و شناخته شده ترین دانشگاه ها ، سرعت کار و پایبندی. “از تاج ، خصوصاً تیره Astrazenka.

مشاور ویژه وزیر بهداشت در واکسیناسیون Covid 19 با تشکر از رئیس دانشگاه ، معاون آموزشی و بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: واکسیناسیون در دانشگاه دقیقاً طبق دستورالعمل ها و دستورالعمل های گروه های احتمالی انجام شده است برای واکسن های وارداتی ، موارد زیر واکسینه می شوند.

وی افزود: نفر اول بهورزان ، پیشکسوتان ، متدینین و پرستاران بودند که واکسینه شده اند و در مرحله دوم بیماران مسن و صعب العلاج بودند که با توجه به سن خود واکسینه می شوند.

دانشگاه علوم پزشکی سمنان تقریباً 7000 واکسن دریافت کرده است

در ادامه تور ، دکتر نوید دانایی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان – گفت: “طبق سند رسمی و با توجه به تعداد افراد گروه پرخطر ، تاکنون واکسن در دانشگاه توزیع شده است. حدود 7000 واکسن دریافت شده است. در دسته های مختلف. آخرین این واکسن ها در اوایل هفته آینده تکمیل می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ادامه گفت: تزریق واکسن به گروه های در معرض خطر ، از جمعیت محافظت می کند ، از بروز بیماری می کاهد و از بروز بیماری می کاهد تا بتوانند واکسن را در خانه دریافت کنند و سایر موارد را وارد کنند. واکسن ها.”

مردم باید به دقت و به طور م toثر به سیاست های بهداشتی پایبند باشند

شایان ذکر است که در طول سفر ، ابرازه همچنین در تاریخ 8 سپتامبر از بیمارستان نظارت بر پزشکی قانونی (تاج منتخب) در سمنان بازدید کرد و به پاس قدردانی از تلاش همکارانش و گفتگو با پزشکان و کارکنان ، برای بررسی و بررسی توافق.

مشاور ویژه وزارت بهداشت ، در مورد موج چهارم ویروس کرونا و افزایش موارد مشکوک به بیماران مبتلا به عفونت در کووید 19 که توسط دانشگاه انتخاب شده است ، گفت: با دقت و به طور کامل.

به گفته وبدا ، آنها از ارائه خدمات در مناطق آموزش داده شده توسط دانشگاه ابراز خرسندی كرده و از تلاش های رئیس جمهور ، دستیاران ، سرپرستان و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در دانشگاه قدردانی می كنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا