اقتصادی

بهبود رتبه کشور در زمینه تجارت مرزی / نقش آداب و رسوم در کار با کرونا



وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ترخیص کالا از گمرک در مدت 48 ساعت باعث بهبود رتبه کشور از نظر جهانی از جمله تجارت مرزی ، جزئیاتی درباره نقش گمرک در مبارزه با تاج و جهش در تولید در سال جاری است.

به گزارش اخبار ایران من ، فرهاد دیسند در جلسه “بازتاب اقدامات گمرکی ایران علیه تاج” و برنامه های گمرکی در سال جهش اظهار داشت: کالاهای سرمایه ، واسطه ها و مواد اولیه که حدود 85٪ از واردات کشور را تشکیل می دهند و نقش مهمی در روند تولید کشور دارند ، ویژه ای دارند. نقش در اقتصاد کشور

وزیر اقتصاد در نشستی با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد ، اظهار داشت: به حداقل رساندن کنترل های آزار دهنده و استفاده از کنترل های غیر آزار دهنده و هوشمندانه سیاستی است که گمرک به آن رعایت می کند. RFID الکترونیکی.

وی افزود: “پیروی از این سیاست باعث تسریع و تسهیل ترخیص کالا از گمرک کشور شده است و نمونه ای از آن ترخیص کالاها در 48 ساعت است که باعث بهبود رتبه کشور در شاخص های جهانی از جمله تجارت مرزی شده است.”

به گفته وزارت اقتصاد ، این مقام مسئول یادآور شد: علاوه بر این سیاست ، گمرک نقش اساسی در کشف و مبارزه با قاچاق کالا و همچنین در بهبود فضای کسب و کار دارد.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار محتوا می نماید، فلذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و پایگاه اینترنتی اخبار ایران من هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا