علمی

محدودیت تردد شبانه طی ۲ روز در کهگیلویه و بویراحمد

اخبار ایران من / کهگیلویه و بویراحمد فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد گفتند: در 20 و 20 دسامبر محدودیت های کنترل ترافیک شبانه در استان از ساعت 20:00 اجرا می شود.

حسین کلانتری بعد از ظهر شنبه ، 20 دسامبر ، در جلسه پیشگیری و کنترل کرونا استانی ، افزود: طبق اعلام ستاد ملی کرونا ، امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) همه رویدادها به جز کارگروه از ساعت 6 بعد از ظهر بسته می شوند. در طول روز و شروع 20 محدودیت خودرو وجود دارد.

وی با توجه به پیشینه کرونا در منطقه گفت: شیوع آلودگی هوا در منطقه 15 درصد بیشتر از متوسط ​​کشور است.

استانداران کهگیلویه و بویراحمد براساس نمونه های روزمره گفتند: “تعداد مدل های تاج مثبت کاهش چشمگیری داشته و برخی نشانه ها امیدوار کننده است.” مواد کرونا قابل اعتماد نیستند و باید موانع به درستی مدیریت و برطرف شوند.

کلانتری گفت: در حال حاضر میزان انطباق 91 درصد است و باید تلاش کنیم تا به 95 درصد برسیم.

وی با تأکید بر تلاش برای اجرای قوانین و محدودیت های بیشتر ، افزود: ما نباید در منطقه وضع موجود داشته باشیم و غفلت از شهرهای نارنجی (بویراحمد ، کهگیلویه ، گچساران ، باشت و دنا) تغییر کند.

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد گفتند: هماهنگی و بسیج بسیاری از ادارات اجرایی در سازماندهی رویدادهای کرونا در منطقه امکان پذیر و سودمند است.

کلانتر اصرار کرد: باید سعی کنیم نحوه زرد شدن شهرهای نارنجی منطقه را تغییر دهیم.

وی با تأکید بر حفظ شب شب یلدا گفت: بگذارید در شب یلدا جمع نشویم ، تا کوچک نشویم.

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای بازسازی بیمارستان های منطقه خبر داده و گفتند: بیمارستان نرگسی گچساران تا ده سال فجر بازگشایی می شود. قدرت استفاده از بیمارستان بهمئی نیز باید تا پایان سال در دسترس باشد.

به گزارش اخبار ایران من ، کلانتری با تمجید از این روز پرستاران گفت: در واقع کاری که پرستاران ما انجام می دهند مهم است و کاری که مورد رضایت خداوند است ماندگار است. همه از هر نظر و از هر نظر تجربیات مخاطبان را ستایش می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا