ایران کسب و کارعلمی

لیست بهترین مرکز ماساژ در تهران

آشنایی با بهترین و مجهزترین مرکز ماساژ در تهران + راه های ارتباطی

در زندگی پرتنش امروزی، یکی از بهترین راه‌ها برای آرامش و تجدید نشاط، مراجعه به مرکز ماساژ در تهران است. اما در شلوغی شهر بزرگ تهران، پیدا کردن بهترین مرکز ماساژ ممکن است چالشی باشد. در این مقاله، به دنبال بهترین مراکز ماساژ در تهران خواهیم گشت، تا شما را به سوی تجربه‌ای از آرامش و تراپی متفاوت هدایت کنیم.

ماساژ درمانی امروزه تحت عنوان قسمتی از طب مکمل یا جایگزین شناخته می‌شود؛ به طوری که طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب می‌کند. این روش درمانی شیوه جدیدی در نظر گرفته نشده و از سابقه‌ی بلند مدتی برخوردار می‌باشد. به طور کلی ماساژ درمانی تعریف‌های متنوعی به خود اختصاص داده و مالش دادن بافت‌های نرم و فشار دادن عضلات بدن با هدف برطرف کردن درد ناشی از ضربه، یکی از تعاریف ماساژ درمانی به شمار می‌آید. در نظر داشته باشید میزان فشار در حین انجام ماساژ در با بررسی تکنیک ماساژ درمانی تعیین می‌شود؛ بنابراین افراد زیادی برای کاهش درد و بهبود عضلات خود از این کمک درمانی استفاده می‌نمایند.

به طور کلی این روش درمانی خطرات جدی را به همراه ندارد. البته در صورتی که به درستی و با رعایت اصول انجام شده و توسط متخصص ماساژ ارائه شود؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم مراجعه به بهترین مرکز ماساژ درمانی در تهران را در اولویت خود قرار داده و در خصوص نوع طب مکمل مورد استفاده شده به پزشک این مرکز اطلاع دهید تا با تشریح صحیح موارد انجام شده، وضعیت سلامتی شما به دقت ارزیابی شود. توجه فرمایید اگر تمامی این موارد به درستی رعایت شود، مکمل و جایگزین با طب معمول هماهنگ شده و با وضعیت آمادگی بدن تناسب پیدا می‌کند.

فواید ماساژ درمانی

امروزه اغلب افراد در خصوص درمان انواع مشکلات و بهبود سلامتی خود، روش‌های ماساژ درمانی را به عنوان راه حل مناسب انتخاب می‌کنند؛ زیرا مزیت‌های مهمی همچون کاهش درد، کاهش گرفتگی،کاهش  فشار عضلانی، کنترل اضطراب و افسردگی را شامل می‌شوند. همچنین اگر بنا به هر دلیلی در آسیب‌های ورزشی با مشکلات عضلانی مواجه شوند، ماساژ درمانی راه حل ایده‌آل و مناسبی برای رفع این مشکل در نظر گرفته می‌شود؛ به طوری که وضعیت عمومی سلامتی بیمار تا حد قابل توجهی بهبود می‌یابد.

انواع روش های ماساژ

همان طور که قبلاً ذکر کردیم ماساژ درمانی تکنیک‌ها و روش‌های متنوعی را در برمیگیرد که فشار دادن، مالش دادن، حرکات دقیق دست بر روی عضلات به منظور بهبود وضعیت بافت‌های بدن از جمله تکنیک‌هایی به شمار می‌آیند که توسط فرد آموزش دیده انجام می‌شوند. درمانگر در بهترین مرکز ماساژ درمانی در تهران، با تکیه بر تکنیک و تخصص خود از دست‌ها و انگشت‌ها برای ماساژ دادن استفاده کرده و به بهبود وضعیت بیمار کمک می‌کند. متخصص در ماساژ سوئدی روش‌هایی همچون لمس کردن‌های بلند مدت قسمت آسیب دیده، حرکت چرخشی عمیق دست، تکان دادن و ضربه زدن را به کار می‌برد تا مشکلات عضلانی بیمار به طور کامل برطرف شود.

ماساژ ورزشی نیز یکی از تکنیک‌های ارائه شده در بهترین مرکز ماساژ درمانی در تهران محسوب می‌شود که تقریباً با ماساژ سوئدی شباهت داشته و با توجه به نیاز ورزشکار مورد تغییر قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است ماساژ بافت‌های عمیق و ماساژ تریگر پوینت نیز جزو روش‌های دیگر ماساژ درمانی در نظر گرفته می‌شوند که هر یک با توجه به نظر متخصص کاربرد دارند. به عنوان مثال تریگر پوینت عموماً بر نقاط خاص و گره‌های عضلانی تمرکز کرده و در صورت فشار دادن امکان بروز درد را افزایش می‌دهد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که در سایر بخش‌های بدن نیز درد ایجاد شود.

لیست بهترین مرکز ماساژ در تهران

۱.مرکز تخصصی ماساژ و مراقبت های پوستی طلوع الوند

طلوع الوند با بهره گیری از نیروی انسانی حرفه ای، دستگاه های پیشرفته و همچنین سابقه فعالیت چندین و چند ساله یکی از بهترین مرکز ماساژ در تهران است. این مرکز ماساژ در یک فضای وسیع، مدرن، مجهز و آرام واقع شده و همه روزه افراد زیادی برای ماساژ درمانی، فیشیال و پاکسازی پوست به این مرکز تخصصی ماساژ در تهران می آیند.

مرکز تخصصی ماساژ طلوع الوند با هدف ارائه خدمات نوین و متناسب با استانداردهای روز دنیا فعالیت خود را آغاز کرده و به همین سبب از ابتدای فعالیت خود تا به امروز از دستگاه های پیشرفته با فناوری روز دنیا استفاده می کند و این ویژگی بارز باعث شده تا سرعت و کیفیت خدمات این مرکز ماساژ در تهران به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

خدمات:

  • انواع ماساژهای ریلکسی، شمع، سنگ داغ، نمک سوئدی، روسی و تایلندی
  • ماساژ تخصصی با دستگاه های پیشرفته در مدت زمان اندک
  • فیشیال و پاکسازی پوست، رفع چین و چروک و جوانسازی پوست
  • جلوگیری از ریزش مو و طب سنتی
  • ماساژ پر فشار، بادکش درمانی و ماساژ غمز

۲.مرکز ماساژ و ریلکسی جانان

از بین بهترین مرکز ماساژ در تهران می توان از کلبه ماساژ جانان نام برد. این مرکز ماساژ یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز ماساژ در تهران محسوب می شود و به لحاظ بهره مندی از دستگاه های حرفه ای با فناوری های نوین و ماساژورهای دوره دیده و با تجربه، بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه می نماید. تنها کافیست یک بار به این سالن ماساژ تهران بیایید، تا تا ضمن مشاهده کیفیت خدمات و راحتی پس از ماساژ حرفه ای، به جمع مراجعین همواره رضایت مند آن ملحق شوید.

برخی از ویژگی ها و خصوصیات بارز این مرکز تخصصی ماساژ شامل فضای وسیع، مدرن و مجهز، ماساژ، ریلکسینگ و مدیتیشن توسط افراد با تجربه و دارای مدرک بین المللی، ارائه ماساژهای VIP با روغن های مرغوب و استفاده از وسایل جدید (پوب استیک، سنگ تایلندی، گیاهان دارویی و گوی نمک) می شود.

خدمات:

  • ماساژ ریلکسی، تایلندی روغنی، صورت، درمانی، شمع رویال، روسی، سنگ داغ، شکلات داغ و …
  • مدیتیشن قبل از ماساژ و پذیرایی با نوشیدنی های سرد و گرم
  • دیزاین محیط با نمک دریایی، فضای آرام بخش و ارائه انواع دمنوش های گیاهی
  • پاکسازی و جوانسازی پوست، میکرودرم و هیدرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ
  • آبرسانی، لایه برداری و شفاف سازی پوست توسط کادر با تجربه

۳.مرکز تخصصی ماساژ ژنیاسا

سالن ماساژ ژنیاسا با ۵ سال سابقه فعالیت درخشان و مدیریت توانای سرکارخانم مرضیه امینی یکی دیگر از بهترین مراکز ماساژ در تهران است. این مجموعه تخصصی ماساژ در راستای ارائه بهترین خدمات به مراجعین از دستگاه های مدرن با تکنولوژی های نوین و همچنین نیروی انسانی با تجربه و کارآزموده استفاده نموده است. علاوه بر این به منظور کاهش هزینه خدمات برای مشتریان کارت های طلایی و نقره ای در نظر گرفته و با کمترین هزینه می توانید از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت این مرکز ماساژ بهره مند گردید.

خدمات:

  • ماساژ درمانی
  • ماساژ لوکس
  • ماساژ آرام بخش و نشاط آور
  • ماساژ دست و پا
  • ماساژ ویژه

۴.مرکز تخصصی ماساژ نیلوفر آبی

مجموعه تخصصی زیبایی و ماساژ نیلوفر آبی با بیش از ۱۶ سال سابقه فعالیت و عملکرد قابل توجه یکی از بهترین مرکز ماساژ در تهران است. این نخستین مرکز رسمی ماساژ در ایران نیز ضمن بهره مندی از یک فضای وسیع، مدرن و مجهز برای ارائه خدمات با کیفیت و منحصر به فرد از دستگاه پیشرفته با فناوری های نوین و نیروی انسانی متخصص و دوره دیده استفاده می کند. به طوری که کلیه خدمات ماساژ در این مرکز با بالاترین سطح کیفیت و متناسب با استانداردهای روز دنیا در اختیار مراجعین قرار می گیرد.

در حال حاضر نیز بیش از ۲۵ متخصص ماساژ در این مرکز مشغول فعالیت هستند و ضمن خدمات حرفه ای توانسته اند رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنند. بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای تجربه بهترین ماساژهای ریلکسی، آرام بخشی و … به جمع مراجعه کنندگان مرکز ماساژ نیلوفر آبی بپیوندید.

خدمات:

  • ماساژ هارمونی، ماساژ سنتی تایلندی و ماساژ رویال تایلندی
  • ماساژ روغن معطر گیاهی، ماساژ روغن و حوله داغ و ماساژ سوئدی
  • ماساژ سنگ داغ، ماساژ اورینتال، ماساژ شکلات و ماساژ کره گیاهی
  • ماساژ شیر و عسل، ماساژ کمپرس گیاهی، ماساژ شمع و ماساژ پرفرمنس
  • ماساژ سر، صورت، دست و پا

۵.مرکز ماساژ هانا

مرکز تخصصی هانا نیز به لحاظ برخورداری از نیروی انسانی متخصص، تجهیزات پیشرفته و سابقه درخشان در زمره بهترین مرکز ماساژ در تهران قرار می گیرد. این مرکز ماساژ تهران با مدنظر قرار دادن فرهنگ ژاپن و استانداردهای ماساژ این کشور سعی نموده تا بهترین ماساژورهای تهران را جذب نموده و با ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت رضایت مراجعه کنندگان را جلب نماید. علاوه بر این سالن ماساژ هانا دارای یک حمام ژاپنی اونسن برخوردار است و بهترین خدمات را به شما ارائه می کند. پس حضور در فضای زیبا، مدرن و دلنشین این مرکز ماساژ تهران را از دست ندهید و هم اکنون به جمع مشتریان سالن ماساژ هانا محلق شوید.

دکمه بازگشت به بالا