علمی

آیا با بیرون خوردن غذا الماس می گیریم؟


پروفسور بلومفیلد به شبکه جهانی وب گفت: “برای کاهش خطر آلودگی ، بهتر است بسته بندی مواد غذایی را باز کرده و دور ریخته باشید.” سپس غذا را در وسایل خانگی تمیز و مناسب ریخته و قبل از غذا دستان خود را با دقت بشویید. وی ادامه داد: در شرایط فعلی بهتر است غذای گرم و تازه را از رستوران سفارش دهید و از غذاهای خام و سرد خودداری کنید.

وی همچنان تأکید می کند که خطر انتقال ویروس از طریق غذا بسیار ناچیز است و در صورت رعایت روش های مناسب پخت و پز ، سفارش غذا از رستوران بی خطر است. آماده سازی مناسب برای افراد با احتیاط یا ضعف مناسب است. به عنوان مثال ، اگر دستور تهیه پیتزا را داده اید ، برای راحتی بیشتر دو دقیقه قبل از غذا در مایکروویو قرار دهید.

آیا با بیرون خوردن غذا الماس می گیریم؟

پروفسور یان ویلیامز ، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از مراکز آمریکایی ، اخیراً در یک سمینار آنلاین گفت که کورو ویروس از طریق غذا منتقل نمی شود.

سیانید همچنین به نقل از بنیامین چاپمن ، استاد و متخصص تغذیه در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی ، اظهار داشت که بسته های غذایی فقط می توانند ناقل ویروس باشند و خطر انتقال ویروس بسیار پایین تر از روش های اصلی انتقال ویروس است.

پس از شیوع ویروس Covid-19 ، مواد کنسرو شده و یخ زده به طور تصادفی خریداری و مصرف شدند. با توجه به استفاده از مواد نگهدارنده در این محصولات و خطری که این مواد برای سلامتی بدن ایجاد می کنند ، به نظر می رسد خرید آنها راه حل مناسبی نیست.

بنابراین اگر به دلایلی امکان پخت غذا امکان پذیر نباشد ، سفارش غذا از رستوران های معتبر و مارک های معتبر راه حل طولانی و مناسب به نظر می رسد. در حال حاضر رستوران ها فقط غذای در فضای باز را ارائه می دهند. ما می توانیم غذا را از طریق تلفن یا به صورت آنلاین و بعد از تحویل از طریق پست سفارش دهیم و آن را برای تمیز کردن ظروف و گرم کردن دوباره آنها ، در کلیه مراحل شستشوی مکرر دستها ، خصوصاً قبل از غذا ، حمل کنیم.

آیا با بیرون خوردن غذا الماس می گیریم؟

علاوه بر انتقال پول و سایر نیازهای روزانه ، باید سعی کنید باهوش تر از همیشه زندگی کنید و کار خود را به صورت آنلاین انجام دهید. این خدمات حتی مشاوره پزشکی ، روانشناسی و ورزشی را نیز بصورت آنلاین انجام می دهند. این روزها بسیاری از باشگاه های ورزشی دروس آنلاین برگزار می کنند. برای گسترش بحران ، Coronavirus مسیری دشوار است که می توانیم با انتخاب های هوشمندانه خود دنبال کنیم.

2121


این مقاله مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت اخبار ایران من هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا