علمی

گزارش دقیق ایرانی از ماهواره معروف جهانی علیه ادعاهای چمران و زاکانی!

نگار علی_ یک شرکت شهرداری متخصص در تحلیل داده های ماهواره ای ایران گزارش ناسا در جنوب تهران را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید:

چه اتفاقی برای توییتر، متا و آمازون افتاد؟

پرنده ای که تصور می شد 40000 سال پیش مرده است زنده پیدا شد

در روزهای اخیر بحث های زیادی درباره وسعت میدان گازی متان به طول 5 کیلومتر در آرادکوه به وجود آمده است. گزارشی که معاون پسماند شهرک گفته بود برایش ارسال نشده را ندید. علیرضا زاکانی درباره او گفت: همه حرف های ناسا دروغ است و این روی دروغ های دیگر است! »
در حالی که اخبار ایران من و اخبار ایران من در گزارش های مختلف صحت گفته های ناسا را ​​تایید کرده اند. داده هایی که باید به عنوان یک مشکل شهری ارزیابی شوند تا انکار.
اما پس از شهردار تهران، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت که عکس منتشر شده توسط ناسا مربوط به ایران نیست و آن را رد کرد.
این انکار زمانی اتفاق می‌افتد که آژانس فضایی ملی بتواند به طور مستقل این موضوع را بررسی کند، اما اطلاعات Teizanger گزارش ناسا را ​​بر اساس تصاویر ماهواره‌ای اروپا که تصاویر Google Maps را ارائه می‌دهند، تایید کرده است.
گزارشی که هم اکنون توسط عاشورزاده مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی در اختیار اخبار ایران من قرار گرفته است.

آقای چمران باید ببینید.  گزارش شرکت دانش بنیان ایرانیان از ناسا، گاز متان و آرادکوه

گزارش مناسب توسط سامانه هوشمند رصد ماهواره ای (اشتراک) قسمت اول دانش شرکت تیزنگار تهیه شده است. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت تیزنگار پیش به مدت دو سال توانسته است از تصاویر ماهواره ای و هوش مصنوعی استفاده کند. از آزمایشات و تحقیقات ، طراحی و توسعه الگوریتم های پردازش تصویر برای شناسایی و تشخیص پدیده های طبیعی. وی با شناسایی محل آتش سوزی ها، تشخیص نشت نفت و تغییرات پوشش گیاهی از گروه ماهواره ای سنتینل، تاییدیه آژانس فضایی اروپا را دریافت کرد و با تشخیص انفجار نفت در خلیج فارس، مقام پنجم را کسب کرد. در رقابت آژانس فضایی اروپا

در این گزارش با استفاده از داده های ماهواره سنتینل 5 سامانه کوپرنیک آژانس فضایی اروپا و برنامه ریزی برای سال 2022، میزان گاز متان در تهران مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. ابزار TROPOMI در Copernicus Sentinel-5 Precursor یک ابزار تصویربرداری کمیاب است که نوارهای طول موج بین ماوراء بنفش و مادون قرمز را پوشش می دهد. این ابزار از تکنیک های سنجش از دور برای رسیدن به ماموریت خود با اندازه گیری سطح هوا (TOA)، مرئی و سطح به سطح استفاده می کند.

پس از دی اکسید کربن (CO2)، متان (CH4) مهم ترین عامل در گرمایش جهانی انسانی است. حدود سه چهارم انتشار متان انسانی است، به همین دلیل است که ثبت اندازه‌گیری‌های ماهواره‌ای مهم است. هدف از متر TROPOMI ارائه حساس ترین جزء CH4 در جهان، با پوشش مکانی/زمانی خوب و دقت کافی برای تسهیل مقایسه محصول است. از شهریور ماه افزایش می یابد، به طوری که میانگین غلظت سال این نوع 1.9ppm است.

با نگاهی به نقشه منتشر شده در سایت ناسا و گزارش تیزنگر می توان دریافت که مناطق پرجمعیت جنوب تهران یکی هستند.

227227

دکمه بازگشت به بالا