اقتصادی

زمان واریز آخرین یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی امسال

اعتبار نهایی 45 هزار و 500 تومانی امسال فردا ساعت 24 (پنجشنبه) به حساب سرپرست خانواده واریز می شود.

به گزارش اخبار ایران من، این یکصد و سیزده درصد پول کمک بلاعوض از سال 1389 تاکنون است که معادل 45 هزار و 500 تومان نیز به مشمولان پرداخت می شود.

تعداد افراد یارانه دریافتی حدود 78 میلیون نفر است و مجموع درآمد 3400 میلیارد تومانی ماهانه میلیارد تومان و سالیانه 42 میلیارد تومان به دولت می رسد.

قانون بودجه 1401 نیز حذف سه سطح بالای بودجه را پیش بینی کرده است، اما مشخص نیست که آیا دولت سیزدهم مانند دولت قبل این موضوع را حفظ خواهد کرد یا آن را بررسی خواهد کرد.

میزان اعتبارات سال آینده معادل 45 هزار و 500 تومان است، اما دولت اعلام کرده در صورت قطع هزینه های بیشتر، اقتصاد را به سمت کاهش هزینه ها سوق می دهد.

هر ماه همزمان با یارانه، افزایش حداقل خانوارهای مددجو با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اتحادیه جهانی آزادی های مدنی به مدیران این نهاد پرداخت می شود. خانواده ها.

اما علاوه بر یارانه ها، در دهم هر ماه، 55 تا 205 میلیارد دلار بهای نفت یارانه ای از آبان ماه 88 به حساب سایر خانوارها واریز می شود.

دولت باید در ازای حذف 4200 گوجه فرنگی که هنوز پرداخت نشده است، یارانه جدید را پرداخت کند و احتمالاً با مصوبه مجلس مبنی بر برداشت دولت از بودجه سال آینده، این یارانه تایید خواهد شد. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا