اقتصادی

موفقیت کمپین تامین مالی جمعی طرح «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی» در کمتر از ۲ هفته

طرح دانش‌بنیان «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی» از استان خوزستان به عنوان برنده قسمت هفدهم مسابقه تلویزیونی شکوفا توسط ۵۲ سرمایه‌گذار در مدت زمان کمتر از ۱۴ روز موفق به جذب سرمایه درخواستی به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به روش تأمین مالی جمعی شد.

به گزارش اخبار ایران من، هفدهمین قسمت از مسابقه بزرگ تلویزیونی شکوفا با رقابت سه شرکت دانش‌بنیان با طرح‌های «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی»، «تولید تردمیل» و «تولید دستگاه توانبخشی هوشمند» از شبکه یک سیما پخش شد.

شرکت دانش‌بنیان ارائه کننده طرح «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی» از استان خوزستان با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی کارن کراد (karencrowd.com) قرار گرفت. 

میزان سرمایه درخواستی این شرکت برای اجرای این پروژه ۱۵ میلیارد تومان، مدت زمان سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه ۱۲ ماه و میزان سود پیش‌بینی‌شده ۳۸ درصد سالیانه بود.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این طرح توسط ۵۲ سرمایه‌گذار در مدت زمان کمتر از ۱۴ روز موفق به جذب سرمایه درخواستی به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به روش تأمین مالی جمعی شد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا