اقتصادی

ظرفیت‌های لرستان می‌توانند موجب رشد و توسعه اقتصادی شوند

اخبار ایران من/ لرستان استاندار گفت: ظرفیت های قابل توجهی در لرستان وجود دارد که با تدوین و اجرای برنامه های مناسب می تواند موجب رشد و توسعه اقتصادی در منطقه شود.

فرهاد زیویار در نشست قدرت منطقه‌ای و برنامه راهبردی چهار سال آینده در بخش مالی گفت: در بحث توسعه برنامه‌ها و سیاست‌های بحران اقتصادی باید نسبت به رفع مشکلات و همکاری‌ها اقدام کرد. و همکاری بین سازمان ها

وی در خصوص تعیین سال 1401 از سوی مدیرعامل به عنوان سال تولید، دانش و کار گفت:

استاندار لرستان افزود: برای دستیابی به توسعه و رقابت پذیری به دنبال تغییر مبتنی بر دانش و نوآوری بسیار مهم است به این معنا که باید تغییر مثبت در محصولات عرضه شده در بازار برای رفع نیاز مردم منعکس شود.

دادستان کل منطقه گفت: مشکلات دیگری مانند قصاص منجر به تضعیف روند توسعه و توسعه اقتصادی شده و با بهره برداری از توان دانش اقتصادی اجتماعی و تولید محصولات دانش بنیان در این کشور این مشکل را ایجاد می کند. می توان پاسخ داد که مستلزم هماهنگی بین پژوهش است. آموزش و تولید در سطوح مختلف.

زیویار ادامه داد: ایجاد ائتلاف و مشارکت بین بخش صنعت و پتانسیل افراد آگاه منطقه می تواند بسیاری از مشکلات مالی را حل کند که مستلزم انحلال همکاری های شرکتی در این زمینه است.

وی افزود: قدرتی در منطقه وجود دارد که با توسعه آنها لرستان می تواند فعالیت های پرحرفی مانند گردشگری در کشور داشته باشد که در نوروز امسال حتی تجهیزات موجود نیز شاهد حضور بی نظیر مسافران نوروزی فرهنگ و گردشگری.

استاندار لرستان افزود: با ایجاد مکان و موقعیت در منطقه گردشگری می توان گردشگران را به سکونت و استفاده از امکانات تشویق کرد که به عنوان بخشی از توان منطقه ای برای ساماندهی آنها ضروری است.

زیویار گفت: ظرفیت های لرستان می تواند موجب رشد و توسعه اقتصادی شود.

وی تاکید کرد: شرکت های بزرگ با توجه به حوزه فعالیت خود بر تخصیص اعتبارات نظارت کرده و از سوی دیگر زمینه را برای حضور دستگاه های تخصصی در حوزه مالی فراهم کنند تا اقدام کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا