ایران کسب و کارعمومی

بهترین برند کرم روز و شب

کارکرد پوست در طول شبانه روز مختلف است. کار پوست در طول روز به دلیل قرار گرفتن در برابر اشعه‌ی UV خورشید، آلودگی‌ و مواد آرایشی مراقبت و محافظت از خودش در برابر این عوامل مضر است. پوست صورت در طول شب به دلیل عدم وجود نور خورشید به بازسازی و تغذیه خود رسیدگی می‌کند. کرم‌های روز و شب مواد مورد نیاز سلول‌های پوستی را تامین کرده و از پوست زیبای شما در برابر عوامل مخرب بیرونی محافظت می‌کنند.به همین دلیل استفاده مداوم از کرم روز و شب امری بسیار مهم برای حفظ زیبایی و جوان ماندن پوست زیبای شما است. با راهنمای همراه باشید. کرم روز چیست و چه فوایدی دارد؟

بهترین کرم روز و شب نی نی سایت | بهترین کرم شب خارجی

  • هدف کرم‌های روز محافظت از پوست در طول روز در برابر عواملی همچون آلودگی هوا، اشعه‌های مضر خورشید، مواد آرایشی و … است.
  • کرم‌های روز با فرمولاسیون خاص حاوی SPF برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست شما در برابر اشعه‌ی UV آفتاب هستند.
  • آنتی اکسیدان موجود در این کرم های روز از آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست جلوگیری می‌کند.
  • این نوع کرم‌ها معمولا حاوی کافئین بوده که باعث سفت شدن و شادابی پوست زیبای شما می‌شوند.
  • بافت این کرم‌ها به دلیل استفاده در طول روز بسیار سبک بوده و برای زیر سازی آرایش بسیار مناسب هستند.
  • کرم‌های روز علاوه بر حفظ نرمی و لطافت پوست به افزایش کلاژن سازی نیز کمک می‌کنند.

کرم شب چیست و چه فوایدی دارد؟ پوست در طول شب شروع به خنثی کردن عوامل آسیب‌زایی که در طول روز به آن وارد شده است می‌کند. همچنین کار پوست در طول شب تغذیه و بازسازی سلول‌های پوست است. استفاده از کرم شب باعث افزایش روند کلاژن سازی می‌شود. کلاژن سازی پوست از پیری پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کرم‌های شب بازسازی سلول‌های مرده و آسیب دیده است. این کرم‌ها رطوبت رسانی عالی برای پوست صورت هستند. کرم‌های شب علاوه بر رطوبت رسانی پوست باعث روشن شدن پوست زیبای شما می‌شوند.

بافت این کرم‌ها به دلیل وجود ویتامین و روغن‌های مفید برای پوست سنگین است و فقط مناسب استفاده در طول شب هستند.  کرم‌های شب سرشار از مواد تغذیه کننده و ترمیم کننده‌ پوست هستند. تفاوت کرم روز و کرم شب: اولین و مهم‌ترین تفاوت کرم‌های روز و شب در بافت این کرم‌ها است. کرم‌های روز بافت سبک‌تری نسبت به کرم‌های شب دارند. کرم‌های روز به دلیل بافت سبکی که دارند قابل استفاده زیر مواد آرایشی هستند. کار کرم‌های شب تغذیه کردن پوست و بازسازی پوست است. کرم‌های شب بافت سنگین‌تری نسبت به کرم‌های روز دارند. این کرم‌‌ها حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و روغن‌های مفید برای پوست هستند.

پوست در طول روز به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه UV آفتاب بسیار آسیب‌پذیر است. به همین دلیل کرم‌های روز حاوی spf برای مراقبت از پوست شما در برابر اشعه‌هاز آنجایی که شب بهترین زمان برای تقویت و ترمیم پوست است و پوست در آرامش و استراحت قابلیت بیشتری در دریافت مواد مفید و مغذی دارد؛ می توان با استفاده از کرم شب به بهبود و ترمیم بافت پوست سرعت بخشیده و چروک ها و خطوط ریز صورت را به بهترین نحو محو نمود و پوستی شاداب تر و سرزنده تر به ارمغان آورد.  تست کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۵۲ .

با خرید کرم شب خارجی و استفاده مداوم از آن در طول شب و در زمان خواب که پوست در حال استراحت است؛ ویتامین ها و مواد مغذی را به پوست رسانده و سبب شادابی و جوان شدن پوست گردید. فواید بهترین کرم شب بسیار است و این محصولات با تامین رطوبت مورد نیاز پس از مدت کوتاهی شادابی و شفافیت پوست را نیز بالاتر خواهند برد. این محصولات با دارا بودن مواد لایه بردار قابلیت این را دارند که انواع لکه های پوستی را از بین برده و سطح آن را صاف و یکدست نمایند.

کرم شب چی خوبه و بهترین برند کرم شب کدام است؟ این سوال شاید یکی از مهمترین سوالاتی باشد که قبل از خرید کرم شب خارجی تا به حال از خود پرسیده باشید. این که چه محصولی برای شما خوبه در وهله اول به نوع پوست و نیازی که در صدد رفع آن می باشید بستگی دارد. بهترین مارک کرم شب خارجی متعلق به کرم لاکچری کوین شب و روز  ، نیوا، دیادرمین و نوتروژینا هستند که در دنیا و ایران طرفداران بیشماری به خود جلب کرده اند.

این برند ها انواع مختلف کرم سفت کننده، ضد پیری، ضد خستگی پوست، لیفتینگ، بازسازی کننده، ضد چین و چروک شب و … را با ترکیبات مغذی چون گیاه گل قاشقی، هیالورونیک اسید، روغن آرگان، شیر زنبورعسل، میوه گل نسترن، روغن اسطوخودوس و رزماری، ویتامین c، هگزانول و … برای تقویت پوست، کاهش و جلوگیری از لکه های پوستی، افزایش کلاژن سازی طبیعی و انعطاف پذیری پوست تولید و روانه بازار نموده اند.

کرم شب از نظر ساختار و ترکیبات با فرق داشته و فاقد ضد آفتاب می باشند. با توجه به موارد استفاده، این محصولات دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام کار مشخصی را انجام می دهند و یک مرطوب کننده برای افرادی که از خشکی پوست رنج می برند و درصدد رطوبت زایی برای پوست خود هستند مناسب می باشند. انواع کرم شب انواع کرم شب با توجه به موارد استفاده، دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام کار مشخصی را انجام می دهند. این محصولات در انواع مختلف رفع خستگی پوست، ضد چروک و سفت کننده، تغذیه کننده، آبرسان و مرطوب کننده، لیفتینگ و … طبقه بندی می شوند.

کرم شب ضد چروک و سفت کننده این محصولات بافت پوست را ترمیم می کند و چین و چروک و خطوط ریز صورت را به طور چشمگیری کاهش می دهد. همچنین خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش می دهند و به سفت و محکم شدن پوست کمک می کنند. دارای محتویات غنی از کوآنزیم Q10، کراتین، عصاره صمغ اقاقیا و پرورتینلول می باشند و با کلاژن سازی پوست، انواع خطوط لبخند، پیشانی و پنجه کلاغی را کاهش خواهند داد. یکی از بهترین مدل ها متعلق به:

کرم شب رفع خستگی با ترکیبات حاوی اسیدهیالورونیک و گیاه ترهالوز پوست را آبرسانی می کند و آثار خستگی و کدری پوست را بهبود خواهد داد. کرم شب لیفتینگ با افزایش روند کلاژن سازی پوست، آن را مستحکم تر می کند. این محصولات بازسازی و ترمیم پوست را بر عهده دارند و برای احیای پوست در طول استراحت شبانه مناسب خواهند بود. پنکک لاکچری کوین ۱۰۳ یکی از انواع کرم ها میباشد .

کرم شب مرطوب کننده با توجه به اینکه بهترین زمان برای تامین رطوبت پوست شب هنگام است این محصولات گزینه مناسبی برای هیدراته کردن پوست هنگام شب می باشند. این محصولات برای افرادی که از خشکی پوست رنج می برند و درصدد رطوبت زایی برای پوست خود هستند مناسب می باشند. کرم شب تغذیه کننده پوست این سری از محصولات با محتویات سرشار از پروبیوتیک، شی باتر و دیگر مواد تغذیه کننده و مراقبتی چون هیالورونیک اسید پوست را تقویت و شاداب می کند. و سبب افزایش لایه دفاعی پوست می شود. بهترین مدل آن متعلق به:

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا