علمی

وزیر بهداشت واردات واکسن فایزر به ایران را تکذیب کرد

اخبار ایران من / کرمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه واکسن فایزر در ایران معرفی نشده است ، گفت: در خارج. ”

دکتر. “بهرام عین اللهی” عصر امروز 16 آنلاین در پایان بازدید از بیمارستان افضلی پور کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه مردمی تشکیل شده است.

وی گفت: “واکسن کرونا به 53 میلیون سطح در کشور رسیده است و انتظار داریم هفته آینده به 60 میلیون سطح برسد.”

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم رعایت مقررات بهداشتی تأکید کرد و افزود: “مردم نباید فکر کنند که ویروس با واکسیناسیون به طور کامل ریشه کن می شود ، زیرا کشورهایی که واکسن کافی دریافت کرده اند هنوز به ویروس کرونا آلوده هستند. “

عین اللهی با بیان اینکه بسیاری از محدودیت ها برداشته می شود و در انزوا قرار می گیرد ، افزود: در مناطق جدا شده عاقلانه ، مردم در مکان هایی مانند هواپیما ، اتوبوس ، قطار و هتل مجبور به تجمع می شوند.

وی بیمارستان افضلی پور کرمان را یکی از معتبرترین مراکز درمانی کشور دانست و با تشکر از پرسنل بیمارستان گفت: وی در این زمان به ویروس مبتلا شد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی میزان بهبودی بیماران در بیمارستان افضلی پور را قابل قبول اعلام کرده است و افزود: با توجه به اهمیت تأمین هوا در این زمان ، استاندار کرمان برای تامین هوا و هوا بدون وقفه تلاش زیادی کرده است. به

وی با بیان اینکه هیچ واکسن فایزر به ایران ارسال نشده است ، گفت: طبق بررسی اخیر کمیته علمی ، زنان باردار می توانند از واکسن سینوفارم استفاده کنند و هیچ واکسن فایزر دریافت نشده و به ایران ارسال نمی شود.

عین الهی ادامه داد: ما همه کارها را با نظر اساتید ، علما و دانشمندان انجام می دهیم و وزیر نماینده فعالیت کمیته های علمی است و فایزر وارد ایران نمی شود. وی در مورد واکسن آنفولانزا گفت: واکسن آنفولانزا در مناطقی که نیاز است تزریق می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا