اقتصادی

علت بسته شدن جاده ساحلی غربی اهواز چیست؟

اخبار ایران من/ خوزستان مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: بسته شدن بلوار ساحل غربی و ممنوعیت تردد در این جاده به دلیل توقف عملیات فاضلاب اهواز و تا ساعت 6 صبح فردا 14 خردادماه این ممنوعیت پایان می یابد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با اخبار ایران من، با اشاره به بسته شدن جاده سواحل غرب به اهواز برای تکمیل پروژه اهواز، اظهار کرد: 2 امانیه، در جاده دارایی، ترافیک در سواحل غربی اهواز کم بود. ساعت 23 ساعت 12 خرداد و این ممنوعیت تا ساعت 6 صبح فردا 14 خرداد به پایان می رسد.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: بلوار ساحل غربی در شمال به جنوب حدفاصل بیمارستان رازی تا پل خیابان سلمان فارسی و جنوب غرب حدفاصل پل سلمان فارسی تا روبروی پل سلمان فارسی محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده است. . قدرت مقطعی

وی درباره تحولات اخیر توالت های اهواز گفت: تعهد دولت سیزدهم برای رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب خوزستان به ویژه سرویس های بهداشتی در شهر اهواز به حدی جدی است که پس از کار روی توالت های شرق اهواز است. کارخانه، توالت فرنگی اهواز در 137 قسمت در حال کار است.

کرمی نژاد در خصوص صبر و شکیبایی مردم در انجام این امر گفت: از همکاری و صبوری مردم اهواز در بهبود کار توالت اهواز و تلاش چندین ساله برای رفع مشکلات توالت اهواز قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا