اقتصادی

انتقاد صنعتگر گلستانی از قبوض غیرواقعی گاز/ واردات بی‌رویه تولید را از نفس انداخت

اخبار ایران من/ گلستان یک کارگر صنعتی با انتقاد از فعالیت های غیرقانونی شرکت گاز گفت: متأسفانه شرکت گاز پارسال پول های ما را مصادره کرد در حالی که هیچ فردی در شرکت نمی توانست این قبض را تفسیر کند.

اگر می دیدیم «ما می توانیم» راه حلی برای مشکل تولید و بهره برداری باشیم، اشتباه نمی کنیم.

متأسفانه باید توجه داشت که برخی از مدیران نه تنها به کلمه «ما می توانیم» اعتقاد دارند، بلکه با سنگ اندازی به پای تولیدکنندگان و صنعتگران، سهم کارگران این حوزه را هر روز کاهش داده اند که نتیجه آن این است. این تصور که نمایش اجازه نمی گیرد دو خواننده، که باید بیش از هفتاد خواننده باشد.
انتظار می رود با سیزدهمین سالگرد تصمیم دولت برای رسیدگی به بحران مالی و لجستیکی، مسئولان ژستور برای رفع مشکلات و چالش های پیش روی تولیدکنندگان و صنعتگران آستین تلاش کنند و راه را برای آنها هموار کنند. مشکل سازندگان

نان ما را مافیای خارج از کشور می خورند

حامد میرزایی یکی از تولیدکنندگانی است که از مسئولان گلایه دارد و حمایت کافی را نمی بیند. در زیر بحث خواهید کرد؛

مدیر کارخانه دیوارپوش پارت سیمان گفت: امروزه در کشورهای پیشرفته در نمای منازل، منازل و برج ها از الیاف سیمان استفاده می شود، در حالی که در کشور ما همچنان از مصالح ساختمانی و سنگ استفاده می شود و به نظر می رسد مهندسی نیز وجود ندارد. علاقه مند به علم و صنعت خانگی

حامد میرزایی با بیان اینکه تجارت ما امری بسیار ویژه است که سال هاست باید کشورمان برای ساخت آن تلاش کرد، افزود: اکنون که در حال توسعه این محصول هستیم با صادرات زیادی از چین و تایلند مواجه هستیم. متوجه شد که مانع از تجارت ما در بازار داخلی شده است.

وی با انتقاد از رشد روزافزون مافیای خارجی گفت: کارخانه ما در سال 93 به اوج تولید رسید و از سال 95 استحکام و کیفیت محصولات ما به حدی ثابت بوده که سه سال است تمامی کالاهای چینی و تایلندی از بازار داخلی حذف شده است. مهاجران تسلیم خشونت خانگی و جستجوی راه های پنهان شدند.

یکی از بزرگترین مشکلات ما جمع آوری زباله و زباله است. جایی برای سکونت ندارد و می توان از آن بارها از جمله جاده سازی استفاده کرد.

میرزایی ادامه داد: زباله های 10 ساله این شرکت در محل کارخانه جمع آوری شده است که اجرای طرح توسعه را با مشکل مواجه کرده است.

به ما کمک نمی شود

مدیر کارخانه دیوارپوش سیمان پارت با بیان اینکه متأسفانه در استان گلستان هیچ حمایتی نمی کنیم، گفت: توسعه به منطقه ای دیگر صرف هزینه های میلیاردی فقط برای حمل زباله های کارخانه می شود.

وی از غیرممکن بودن مخازن میلیاردی گاز انتقاد کرد و گفت: متأسفانه شرکت گاز پارسال این پول را مصادره کرد در حالی که هیچ فردی در شرکت نمی توانست مانند هر ماه قبوض را تفسیر کند. مدام بدهی گاز را از بین ببریم، اما همیشه روی هر قیمت گاز یک بدهی قبلی وجود دارد که واقعی نبود، البته باید پرداخت می‌کردیم چون می‌گفت اگر پرداخت نکنید، گاز شرکتتان را قطع می‌کنیم.

میرزایی با بیان اینکه در شرایط بحرانی فعلی علاقه ای به افزایش جمعیت نداریم، گفت: انبار ما شلوغ است در حالی که کشور ما بیش از این تعداد به این کارخانه نیاز دارد و ممکن است روزی سه بار نیاز به کار داشته باشیم. همه چیز برای ما سخت است

وی افزود: سه کارخانه در استان گلستان وجود دارد و دو کارخانه دیگر تعطیل شده است، گفت: محصولات ما صادر می شود و هم اکنون در عراق و در افغانستان، سوریه و آذربایجان نمایندگی داریم.

ناظران فقط حرف سازنده است

این کارشناس پولینزیایی تاکید کرد: با وجود اینکه فروش ما در دوران شیوع کرونا کاهش داشت، اما نمی‌توان آن را مقصر دانست و متاسفانه از عدم حمایت مسئولان بسیار متضرر شدیم. همه تهیه کننده هستند اما در عمل کمکی نمی شود و فیلم ها و عکس های جلسه و صحبت های بزرگترها توسط گروه های واقعی در رسانه ها منتشر می شود اما کمکی برای ما نیست.

میرزایی با تقدیر از مدیریت انرژی این کارخانه در سال جاری گفت: خوشبختانه امسال مشکل قطعی برق برطرف شده و روز دوشنبه از برق یک شرکت کوچک برای رفع قطعی برق استفاده می شود. اما همچنان نوسان برق است.» و ما در حال مبارزه هستیم، اما اغلب امسال اوضاع خیلی بهتر از سال‌های قبل است.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا