اقتصادی

برخورد جدی با گرانفروشی بلیت هواپیما/ تخلفات را گزارش دهید

در پی ادعای این پرواز، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر شرکت های هواپیمایی یا شرکت های ارائه کننده بلیط هواپیما، هزینه پروازهای داخلی را بالای سقف رسمی بالا ببرند، با متخلفان برخورد می کنیم.

به گزارش اخبار ایران من، امروز اسماعیل حسین زهی -عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی- درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما گفت: پس از رفع محدودیت های هواپیمایی باید قیمت بلیت هواپیما احیا می شد. قیمت قبلی آن، نه تنها اتفاق افتاد، بلکه خطوط هوایی نیز قیمت بلیط را افزایش داد.

وی افزود: در هفته های اخیر قیمت بلیت هواپیما بین 200 تا 300 هزار گوجه فرنگی افزایش یافته است که به هیچ عنوان مجاز نیست. وزیر راه و شهرسازی به عنوان کمیسر منطقه باید به هزینه بلیت هواپیما رسیدگی کند و اجازه ندهد فرودگاه ها به صورت غیرقانونی قیمت خود را افزایش دهند.

محمد محمدی بخش در این باره به اخبار ایران من گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما به قیمت اعلام شده مجاز است و این امکان برای خلبانان وجود دارد که با رعایت شرایط مختلف، بلیت هواپیما را به فروش برسانند.

وی افزود: افزایش قیمت بیش از سقفی که در لیست تعرفه مصوب اخیر تعیین شده مجاز نیست، در این صورت بیشتر در معرض شکن یا شکن خواهیم بود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در صورتی که خلبانان یا آژانس های مسافرتی بلیط هواپیما داخلی را اضافه کرده باشند، افراد می توانند گزارش کامل و مکتوب خود را از طریق سامانه توضیح داده شده در صفحه سازمان هواپیمایی کشوری برای بروز اختلاف به ما ارائه دهند. کارهای ضروری را انجام دهید. و مشکل گران فروشی بلیط هواپیما با حرف و مصاحبه حل نمی شود و باید به آن رسیدگی شود.

محمدی بخش تاکید کرد: در صورت تخلف در قیمت بلیت هواپیما با شرکت های هواپیمایی، بلیت فروشان یا وام دهندگان برخورد می کنیم و مانند سال های گذشته مجوز آنها را فسخ می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا