اقتصادی

ورود ۴۵ کامیون سرم/ بی‌توجهی مسئولان برای ترخیص دارو!

معاون سفیر فرهنگ از ورود 45 خودرو در چند روز گذشته خبر داد و از نبود تجهیزات دیگر برای حذف مواد مخدر از مراسم انتقاد کرد.

به گزارش اخبار ایران من ، در پی اعلام کمبود سرم در کشور و روند واردات ، تماس آن از روز سه شنبه آغاز شد و گمرک از ورود اولین محموله خبر داد.

در همین حال ، اعلان اخیر اروانقی – معاون فنی گمرک ایران – به اخبار ایران من نشان می دهد که از 10 مرداد تا به امروز (12 مرداد) ، 45 خودروی حامل سرم از طریق گمرک بازرگان به تهران و گمرک حضرت امام (ره) راه اندازی شده است.

وی در راستای قوانین اخیر ایران به مقامات یادآوری کرد که در قانون اساسی جدید ، همه واکسن ها ، داروها و تجهیزات پزشکی باید فوراً حذف شوند و نباید غیرقانونی تلقی شوند.

مقامات برای بازدید آمده اند

مدیر فرهنگی ایران همچنین گفت که منابع دارویی کافی در کشور ما وجود دارد ، اما در برخی موارد ممکن است تلاش های کافی از سوی سازمان ها برای قاچاق به داخل و خارج از کشور انجام نشود.

اروانقی گفت: “اگرچه ما در بدترین و شدیدترین موارد طاعون کرونا قرار داریم ، اما متأسفانه برای برخی ، این امر با همه فرهنگ های دیگر تفاوتی ندارد و تا زمانی که آنها روزنامه نگار نشوند ، نمی توان آنها را در نظر گرفت.” داروها و مواد اولیه را بررسی کنید و ببینید چه تعداد دارو و محصول در سردخانه ها و فروشگاه ها ، حتی صف های طولانی و طولانی افراد بی تفاوت در مقابل داروخانه ها ذخیره می شود.

قضات وارد شدند

به گفته وی ، قضات اخیراً آیین دور انداختن داروهای ضروری و دارویی را اتخاذ کرده اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا