اقتصادی

برنامه‌ریزی خوبی برای تامین گاز در فصل سرما انجام شده است

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته تا گاز بخش‌های مختلف در فصل سرما تامین شود و از سوی دیگر تلاش این است تا صنایع گازبر کشور در فصل سرما نخوابد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با اخبار ایران من، درباره تمهیدات اندیشیده شده برای تامین گاز در فصل سرما، بیان کرد: چندی پیش درباره این موضوع جلسه ای را در مرکز استان هرمزگان در بندرعباس با حضور مدیرعامل شرکت گاز ایران و تمام مدیران عامل پالایشگاه های گاز کشور داشتیم که خوشبختانه در این نشست تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به شکل جدی دنبال شده و پنل های کارشناسی نیز برای آن برگزار شده است، تلاش برای کاهش ناترازی در حوزه گاز است، از طرف دیگر تلاش این است که صنایع گازبر کشور در فصل سرما نخوابد. نگاه ما بر این است که همه صنایع بتوانند با صرفه جویی و مدیریت مناسب از گاز در فصل سرما استفاده کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احکام مندرج در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز بر این نگاه دلالت دارد که ما نهایت استفاده را از این نعمت خدادادی داشته باشیم. نگاه این است که هم در دوران پیک مصرف را کنترل کنیم و هم گاز مورد نیاز بخش های مختلف را تامین کنیم.

مرادی در پایان تاکید کرد: امیدوار هستیم با تلاش دوستان و کمک مجلس مدیریت خوبی را در فصل سرما برای تامین گاز بخش های مختلف شاهد باشیم. در فصل تابستان تلاش شد تا خاموشی ها به حداقل برسد. در فصل زمستان نیز برنامه ریزی ها انجام شده تا قطع گاز به حداقل برسد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا