اتفاقات

مرگ نوزاد ۷ ماهه در سانحه جاده‌ای آدینه استان سمنان

اخبار ایران من/سمنان  مسوول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: درپی حادثه تصادف پراید با ام وی ام که صبح امروز سوم فروردین ماه رخ داد، متاسفانه نوزاد ۷ماهه دختر در بیمارستان فوت شد.

کارن یحیائی مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۳ فروردین ماه با اعلام این خبر گفت: این حادثه حوالی شش و نیم صبح امروز در محور گرمسار به آرادان رخ داد که ۸مصدوم ناشی از آن با امداد هوایی و ۳دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان های کوثر و معتمدی منتقل شدند.

یحیائی گفت: متاسفانه نوزاد ۷ماهه دختر بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شد و ارائه خدمات درمانی برای سایر مصدومان در حال انجام است.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه اضافه کرد: دو مصدوم خانم با امداد هوایی به بیمارستان کوثر منتقل و سایر مصدومان به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

مرگ نوزاد ۷ ماهه در سانحه جاده‌ای آدینه استان سمنان
انتقال مصدومان محور آرادان توسط پایگاه هوایی سمنان

۱۱مصدوم حاصل تصادف پراید با ۲ پژو پارس در محور سمنان به دامغان 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار کرد: در پی تصادف یک دستگاه پراید با دو خودروی پژو پارس ، ۱۱مصدوم به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.

پژمان قرائیان صریح کرد: ساعت ١٢:٠٧ به دنبال تماس با مرکز ارتباطات،هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی علوم پزشکی استان سمنان مبنی بر اعلام حادثه تصادف یک دستگاه پراید با دو خودروی پژو پارس در محور سمنان به دامغان و در ۸کیلومتری دامغان محور کمربندی رخ داد بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی سیدالشهداء (ع) ، ولی عصر(عج)، شهیدچراغیان و صیدآباد به محل حادثه اعزام شدند. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: ۱۱ نفر مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند و ۶ نفر دیگر از مصدومین حادثه با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی که داشتند حاضر به انتقال نشده و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز به صورت سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا