علمی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، مجتمع تاریخی و فرهنگی نیاوران اعلام کرده است: واکسن Covid 19 توسط شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران بر روی درب ورودی ساختمان نصب شد.

به دلیل تعطیلی موزه موجود ، مجموعه نیاوران تصمیم گرفت با اهدای بخشی از سایت به مرکز بهداشت شمیرانات برای ایجاد واکسن Covid-19 در معماری خود مشارکت کند.

این کار در پی مرحله دوم محیط پیچیده نیاوران با هدف تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری و شناخت عملکرد فرهنگ نیاوران به عنوان موزه انجام شده است.

این مرکز برای کمک به شهروندان در ورودی مجتمع نیاوران واقع شده است و تزریق واکسن های اول و دوم با توجه به اولویت های واکسن در کشور مطابق با الزامات و ترتیبات انجام می شود.

رضا دبیری نژاد ، مدیر و مدیر موزه ملک نیز اندکی پس از واکسیناسیون واکسن در فضای باز موزه دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد و نوشت: در صورت بروز بحران ، همه سازمان ها باید مانند سایر موارد استفاده کنند سازمان ها ، بعضی اوقات برخی از مهارت های خود را بر اساس فرهنگ خود استفاده می کنند ، و گاهی توانایی های خود را ، که می تواند پایه ای برای حمایت باشد. جالب است که کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس با همکاری وزارت بهداشت قلمرو خود را به یک مرکز واکسن تبدیل کرده اند. اکنون افراد در این دو موزه اکنون با امید جدیدی به موزه می روند ، به همین دلیل مکان های فرهنگی و باستانی متفاوت به نظر می رسند.

موزه ها از 6 آوریل 1400 کاملاً بسته شده اند و بسیاری از شهرها قرمز شده اند و نمی توانند حرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا