اقتصادی

صادرات LNG آمریکا به آسیا رکورد زد

ایالات متحده صادرات نفت خود را به آسیا از پاییز سال 2020 ، که طی هفته های اخیر محقق شد ، به طور چشمگیری افزایش داده است ، در نافرمانی حاکمیت قطر.

به گزارش اخبار ایران من ، سردترین فصل زمستان در شمال آسیا ، جایی که سه نفر در سراسر جهان به صادرات LNG از جمله ژاپن ، چین و کره جنوبی اقدام می کنند ، در ماه های اخیر تقاضا برای هوا را افزایش داده است. در همان زمان ، روند تغییر فعالیت های شرکت ها به دنبال حضور بیماری های همه گیر Quaid به افزایش تقاضا کمک کرد.

طبق نماد Refinitive ، صادرات LNG آمریکا به سه کشور آسیایی در فوریه 2021 به 3.2 میلیون تن رسید که دو و نیم برابر بیشتر از متوسط ​​ماهانه قبلی بود.

صادرات LNG آمریکا به آسیا در سال گذشته ، با وجود اپیدمی و کاهش تقاضا در ماه های تابستان ، در مقایسه با سال 2019 افزایش یافت ، در حالی که صادرات ایالات متحده و حجم نوشابه بسیار کمتر بود.

صادرات LNG ایالات متحده به آسیا تا سال 2020 67٪ رشد داشته است و طبق اطلاعات اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده ، کل صادرات به ایالات متحده 32٪ رشد داشته است. کل صادرات آمریکا از آسیا به آسیا 3.1 میلیارد فوت مکعب در روز بود که معادل نیمی از صادرات LNG است.

صادرات LNG آمریکا در سال 2021 ادامه دارد ، LNG آمریکا قطر را به بازار ژاپن سوق می دهد. با این حال ، نفت آمریکا گرانتر از روغن قطر است.

طبق قیمت نفت ، تقاضای LNG در آسیا همچنان در حال افزایش است ، اما قطر با افزایش قابل توجه گاز ارزان قیمت سهم خود را در بازار جهانی افزایش داده و رقابت در مشاغل جدید از جمله مشاغل ایالات متحده را دشوار کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا