اتفاقات

۱۷ مصدوم درپی وقوع ۲ تصادف رانندگی در شرق و غرب کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدومیت ۱۷ تن درپی وقوع دو حادثه رانندگی در دو نقطه از کشور خبر داد.

صادق محمودی در گفت‌وگو با اخبار ایران من، درباره دو مورد از مهم‌ترین ماموریت‌های جاده‌ای امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در روز جاری گفت: در ساعت ۱:۳۷ بامداد امروز حادثه خروج یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده در محور بشرویه فرودس به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران از نزدیک‌ترین پایگاه‌های امداد و نجات در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس در مسیر مشهد – یزد مسافرگیری کرده بود، گفت:  در جریان این حادثه ۳۲ سرنشین اتوبوس دچار حادثه‌دیدگی شدند که به تمامی آنان امدادرسانی شد. ۱۰ تن نیز دچار مصدومیت شدند که این افراد خدمات درمانی را دریافت کرده و برخی از آنان نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین دیگر مسافران تا زمان اعزام اتوبوس جایگزین از سوی هلال احمر اسکان داده شدند. پس از اعزام اتوبوس و انتقال مسافران به مقصد، امدادگران به ماموریت خود در این حادثه پایان داده و به پایگاه‌های امداد و نجات بازگشتند.

۱۷ مصدوم درپی وقوع ۲ تصادف رانندگی در شرق و غرب کشور

۷ مصدوم درپی تصادف ۳ خودرو

محمودی همچنین از مصدومیت هفت تن در پی وقوع تصادف میان سه خودرو سواری در جاده رستم – یاسوج خبر داد و گفت:‌این حادثه نیز در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز رخ داد و در جریان آن سه دستگاه خودرو سواری درکیلومتر ۲۰جاده  بابامیدان – یاسوج با یکدیگر تصادف کردند.

وی با اشاره به حضور امدادگران در محل حادثه گفت: نیروهای امدادی‌ این جمعیت پس از انجام ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی هفت مصدوم این حادثه را با همکاری عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده و پس از آن به پایگاه‌های خود بازگشتند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، علت وقوع هر دو حادثه از سوی عوامل پلیس راه که در محل حادثه حضور داشتند، بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا