اتفاقات

عامل درگیری خیابانی بندرانزلی، در تالش دستگیر شد

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل درگیری خیابانی شهرستان بندرانزلی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۲ ساله و عامل اصلی این درگیری حین خروج از شهرستان تالش شناسایی و دستگیر و خودروی پژو پارس وی نیز توقیف شد.

عامل درگیری خیابانی بندرانزلی، در تالش دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد رستمی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود و با اشاره به نارضایتی مردم در این خصوص اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی افزود: در پی وقوع یک فقره درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از محلات شهرستان انزلی و متعاقب آن متواری شدن متهم اصلی این پرونده به سمت شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه با اقدامات پلیسی متهم ۳۲ ساله و عامل اصلی این درگیری حین خروج از این شهرستان شناسایی و دستگیر و خودروی پژو پارس وی نیز توقیف شد، گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین مردم با افراد شرور به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا