اقتصادی

شوروم BM CARS در ایرانمال افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، بر اساس اعلام شرکت فرسام، شوروم BM CARS در محل ایرانمال بر اساس استانداردهای این برند و معرفی خودروهای وارداتی ساخته شده است. شوروم ایرانمال اولین شعبه استانداردسازی شده برند BM CARS در کشور است که در حال حاضر شرکت فرسام (صاحب امتیاز برند BM CARS) محصول T۷۷ را که یک SUV روز دنیا به حساب می‌آید به ایران مال برده و در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

شوروم BM CARS در ایرانمال افتتاح شد

بستیون T۷۷ یک SUV با ابهت است که شرکت فرسام آن را وارد کشور می‌کند. T۷۷ از زیر مجموعه برند شناخته شده FAW است که خدمات پس فروش آن توسط شرکت بهمن موتور پشتیبانی می‌شود. بنابراین این خودرو تداعی کننده برند شناخته شده FAW در کنار خدمات اطمینان بخش بهمن موتور جایگاه خوبی در بازار خواهد داشت.

از نظر ویژگی‌های ظاهری، خطوط پرقدرت طراحی شده در جلوی این خودرو، در کنار چراغ‌های باریک و کشیده حکایت از تبعیت این محصول از ترندهای روز طراحی خودروی دنیا دارد. همچنین ظرافیت‌های طراحی بدنه این خودرو به ویژه در عقب آن یادآوری خودروی لوکس محبوب این روزهای ایرانی یعنی پورشه است. پیشرانه بستیون T۷۷ به استاندارد عدم آلایندگی یورو ۶ مجهز است.

شوروم BM CARS در ایرانمال افتتاح شد

موتور این خودرو ۱.۵ لیتری توربو شارژ است و آپشن‌های متعدد و به روز آن، T۷۷ را خودرویی متمایز کرده است. بنابراین، با راه اندازی نمایشگاه خودرو ایران مال، شهروندان می‌توانند از نزدیک شاهد قابلیت‌های خیره کننده آن باشند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا