علمی

قیمت گلکسی S۲۴ سامسونگ چقدر خواهد بود؟

سامسونگ به‌زودی سری گلکسی S۲۴ را معرفی خواهد کرد؛ اما به‌جای استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون، پردازنده‌ی اختصاصی خود، یعنی Exynos ۲۴۰۰ را در برخی از مدل‌های گوشی جدیدش به‌کار خواهد برد که می‌تواند به کاهش یا ثبات قیمت گوشی گلکسی اس ۲۴ کمک کند.

افزایش قیمت پردازنده اسنپدراگون باعث کاهش حاشیه‌ی سود تولیدکننده‌های موبایل می‌شود و آن‌ها را به دریافت هزینه‌ی اضافی از مشتری نهایی مجبور می‌کند. خوشبختانه، شایعات حاکی از آن است که به‌لطف اگزینوس ۲۴۰۰، قیمت‌ گوشی سامسونگ گلکسی S۲۴ درمقایسه‌با قیمت گلکسی S۲۳ تغییری نخواهد کرد.

تولید انبوه تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ در کارخانه‌ی سامسونگ قطعاً هزینه‌ی کمتری از خرید تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارد و با وجود ثابت‌ماندن قیمت گلکسی S۲۴ درمقایسه‌با نسل قبلی‌اش، تولیدکننده‌ی کره‌ای از این جهت سود خواهد کرد.

طبق شنیده‌ها، انتظار می‌رود که سامسونگ حدود ۳۳ میلیون گوشی اس ۲۴ در سال ۲۰۲۴ بفروشد که رشد ۱۰ درصدی را درمقایسه‌با فروش اس ۲۳ در سال جاری نشان خواهد داد.

مشابه اتفاقی که برای گلکسی اس ۲۳ اولترا رخ داد، گلکسی S۲۴ اولترا نیز احتمالاً به‌عنوان محبوب‌ترین گوشی از خانواده‌ی خودش انتخاب خواهد شد و این درنتیجه‌ی ویژگی‌های جذاب‌تری است که درمقایسه‌با اعضای دیگر دارد.

سامسونگ نقشه‌های خلاقانه‌ی دیگری هم برای فروش بیشتر محصولاتش دارد. برا مثال، غول فناوری کره‌ای درخواست ثبت عنوان تجاری AI Phone و AI Smartphone را داده است که نشان می‌دهد باید منتظر قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری در گلکسی S۲۴ باشیم.

۲۲۷۲۲۷

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا