اقتصادی

خرید بیش از ۴۸۷ هزار تن گندم در لرستان

اخبار ایران من/لرستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از خرید بیش از ۴۸۷ هزار تن گندم در استان خبر داد.

حجت بیرانوند در گفت‌وگو با اخبار ایران من اظهار کرد: کار خرید گندم در لرستان همچنان توسط مراکز در نظر گرفته شده سطح استان ادامه دارد.

وی با اشاره به میزان گندم خریداری شده در استان بیان کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۴۸۷ هزار و ۴۵۵ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

این مسئول با اشاره به میزان خرید این محصول در شهرستان‌های مختلف استان، اضافه کرد: تاکنون در پلدختر ۳۲ هزار و ۷۴۵ تن، شهرستان ازنا ۶۵ هزار و ۵۴۴ تن، ۳۹ هزار و ۹۳۰ تن در دورود، ۴۶ هزار و ۲۶۹ تن الیگودرز، ۳۲ هزار و ۶۸۰ تن در سلسله، ۵۹ هزار و ۷۷۷ تن دلفان، ۸۰ هزار و ۷۶۵ تن کوهدشت، ۷۶۵۰ تن رومشکان، ۶۹ هزار و ۴۴۸ تن در خرم‌آباد، ۶۱۳۴ تن سراب دوره و  ۴۵ هزار و ۵۱۳ تن در بروجرد گندم خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان یادآور شد: کار خرید این محصول استراتژیک به همراه سایر دانه‌های روغنی نظیر کلزا، گلرنگ و … در استان همچنان ادامه دارد.

بیرانوند افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مطالبات گندم‌کاران استان در حال پرداخت هستند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا